موضوعات داغ

گردهمايی بسترن سواران در تهران + عکس

عکس مطلب اول
هفتمين گردهمايی بسترن سواران در تهران توسط کلوپ فاو بسترن سواران ایران برگزار شد. در این گردهمایی که روز جمعه در بلوار پاکنژاد بالاتر از میدان صنعت در شهر تهران برگزار شد شاهد حضور گرم و گسترده ی مالکان و علاقه مندان خودروی فاو بسترن بودیم.
در این گردهمایی تعداد زیادی خودروی فاو بسترن B50f و مدل جدید بسترن B30 شرکت کرده بودند.
لازم به یادآوری است که بسترن B50f دارای پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر است که می تواند حداکثر 142 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه و 172 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را تولید کند.
بسترن B30 نیز به یک موتور 4 سیلندر خطی 1.6 لیتری مجهز شده که در حقیقت از سری موتورهای 4GB شرکت فاو است و می‌تواند حداکثر 107 اسب بخار و 155 نیوتن متر را تولید کند و توانسته استاندارد یورو 5 را نیز کسب کند.
بسترن B30 دومین محصول سواری بسترن در ایران است که توسط گروه بهمن امسال در ایران عرضه شد و فروش قابل توجهی را با توجه به زمان عرضه تجربه کرده است.
در ادامه می توانید تصاویر این گردهمایی را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/5
کاش گروه بهمن در کنار عرضه نسخه فعلی بسترن " بی۳۰ " ، نسخه فولش رو به نام "بی۳۰اف" عرضه میکرد که از موتور ۱۸۰۰ بسترن "بی۵۰اف' و رینگ "بی۵۰ار‌ اس" بهره میبرد و از لحاظ امکانات دقیقا مشابه نسخه فول "بی۳۰" در چین باشد!
کاش یکی بشون بگه!!!!!!
1396/12/5
آخه این زباله بازیافتی ها گرد همای میخواد مثل اینکه پراید سوارها دور هم جمع بشن یا مثلا پژو پارس سوارها چیزه خاصی ان آخه کلاسیکن سوپر ماشین چی هستن جز پلاستیک بازیافتی
1396/12/5
دوست عزيز،
اين مردم از سر ناچاري و كمبود بودجه شون ميرن و اين ماشينارو ميخرن و بطور حتم هم با پول زحمت كشيده اين كارها انجام ميشه و مطمين باش اگر قيمت ماشين تو ايران قيمت جهاني بود و پول ماهم ارزش داشت بطور حتم هيشكي نه ماشيناي ايراني سوار ميشد و نه چيني. خريدن اين ماشينها از سر ناچاريه ولي باز دليل نميشه كه مورد تمسخر قرار بگيرند و پول زحمت كشيده شون با پلاستيك بازيافتي تشبيه بشه! پس بهتره كه در ارايه نظراتمون متانت بيشتري بخرج بديم.
1396/12/5
دو حالت داره!
یا بهتر از موتور گازی نداشتی و نمیدونی بسترن چه کیفیتی داره!
یا سوار بسترن شدی و چون نمیتونی بخری خیلی سوختی!
1396/12/5
قبل از هر نظری سعی کنیم کمی مطالعه کنیم
که بعدا به حالت تاسف نخورن
1396/12/5
روحیه ی دیکتاتوری و ضد آزادی تو حرفای شما موج میزنه.
سخته واستون که ببینید افراد با هر سطح درآمدی واسه شادی خودشون فعالیت می‌کنن؟
خدا همه مون رو از قید و بند های مزخرف تکبر نجات بده
1396/12/5
برادر ارجمند بهتره راجع به اين خودرو اول اطلاعاتتون رو كامل كنيد بعد اظهار نظر بفرماييد، در بازه قيمتي اين ماشين با توجه به گيربكس ژاپنيه 6 سرعتش بي رقيبه (بدون در نظر گرفتن آپشنهاي بي شمارش) محض اطلاعتون پلتفرمش با فولكس واگن جتا يكيه و ساختار شاسيش بسيار مقاومه....اول بررسي كنيد بعد ملت رو گمراه كنيد
1396/12/5
اون بازیافتیو خوب اومدی
1396/12/6
دوست عزیز
همین ماشینی که شما ازش با این ادبیات یاد می کنی، خریدش آمال و آرزوی خیلی از مردمه. یاد بگیر اگه انتقادی از ماشینی داری، جوری حرف نزنی که باعث رنجش مالکین اون یا مردمی که در حسرت اون هستن، بشی.
من هم مثل شما منتقد خودروی چینی هستم اما توهین نمیکنم. ما مردم ایران باید پشت هم باشیم نه رو در روی همدیگه.
موفق باشی دوست من.
1396/12/5
گردهمایی اشغال سواران در تهران !!!
منم میرم با پرایدم حال میکنم (زودتر به خودم جواب دادم) !!
1396/12/5
برند فاو در کنار بی وای دی و گریت وال و جک ، برند های خوب چینی هستند