موضوعات داغ

نگاهی به مشخصات لکسوس RX جدید؛ غایب بزرگ بازار ایران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
لکسوس مدل جدید RX L را به تازگی معرفی کرده است که این خودرو نسخه‌ ای از لکسوس RX است که دارای 3 ردیف صندلی بوده و توانایی حمل هفت سرنشین را دارد. لکسوس حالا جزییات این خودرو را اعلام کرده است ضمن اینکه قیمت آن در بازار استرالیا از حدود 84 هزار دلار آغاز خواهد شد.

لکسوس RX L

لکسوس RX L

در خصوص مدل های مختلف لکسوس RX L باید اشاره کنیم که مدل بنزینی این خودرو با کد RX 350L به یک موتور V6 با حجم 3.5 لیتر مجزه خواهد شد که می تواند 289 اسب بخار قدرت تولید کند.مدل هیبریدی RX L نیز با کد RX 450L عرضه خواهد شد که به یک موتور بنزینی شش سیلندر 258 اسب بخاری در کنار موتور برقی 164 اسب بخاری مجهز است. مدل بنزینی لکسوسRX L با یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک و مدل هیبریدی با یک گیربکس ضریب متغییر شش سرعته عرضه خواهند شد.
قیمت پایه مدل بنزینی 84 هزار دلار استرالیا و مدل هیبریدی نیز 93 هزار دلار استرالیا است که هر دوی این مدل ها در مقایسه با لکسوس RX دنج نفره معمولی 3300 دلار گران قیمت تر هستند.

لکسوس RX L

لکسوس RX L

امکانات استاندارد لکسوس RX L شامل 10 عدد کیسه هوا، سیستم هشدار پیشگیری از برخورد، کروز کنترل هوشمند، سیستم رادار بین خطوط، تنظیم ارتفاع اتوماتیک چراغ ها، چراغ های هوشمند، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار فشار باد تایرها و سنسورهای پارک جلو و عقب می شود.
تیپ لاکچری این خودرو همچنین مجهز به صندلی های چرمی، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و صندلی 10 جهته برای راننده است. صندلی های ردیف دوم هم قابلیت تا شدن را دارند و هم می توان آنها را روی ریل جلو و عقب کرد و صندلی های ردیف سوم نیز به صورت الکترونیکی باز و بسته می شوند.

لکسوس RX L

لکسوس RX L

سیستم مالتی مدیای لکسوسRX L به یک نمایشگر رنگی 8 اینچی مجهز است و سیستم صوتی خودرو نیز به صورت استاندارد به همراه 12 بلندگو عرضه می شود. همچنین می توان با پرداخت مبلغی اضافه، سیستم تهویه سه منطقه ای را برای این خودرو سفارش داد. به صورت آپشن امکان سفارش سیستم هداپ دیسپلی رنگی، مونروف و ریموت هوشمند نیز برای لکسوس RX L وجود دارد.
مدل اسپرت و لوکس لکسوس RX L از نظر ظاهری یکسان هستند و تناه تفاوت آن‌ها در رینگ های نقره ای رنگ 20 اینچی مدل لاکچری است.

لکسوس RX L

لکسوس RX L

بالاترین مدل RX 350L دارای قیمت 101 هزار و 500 دلار در بازار استرالیا و بالترین مدل RX450L نیز دارای قیمت 110 هزار و 240 دلار در این کشور هستند. تیپ های بالا دارای امکاناتی همچون سیستم صوتی مارک لوینسون با 15 بلندگو، نمایشگر 12.3 اینچی کنسول،صندلی های برقی 14 جهته جلو، گرمکن صندلی های عقب و تزیینات داشبورد برش خورده با لیزر هستند.
بالتترین تیپ لکسوس RX L که با نام اسپرت لاکچری شناخته می شود همچنین از پرده جانبی دستی عقب، سیستم تعلیق فعال، پنج حالت رانندگی مختلف و دوربین 360 درجه نیز بهره مند است.

لکسوس RX L

لکسوس RX L

از نظر ظاهری نیز این تیپ را می توان از رینگ های به رنگ تیتانیومی آن شناسایی کرد. لکسوس RX L در مقایسه با مدل پنج نفره ی RX دارای 110 میلیمتر طول بیشتری است که طول کلی این خودرو را به 5 متر می رساند.
در ادامه می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/11
ماشین ۴۰۰ تومنی رو ۱ میلیارد میفروشن(تازه تو استرالیا به نسبت امریکا قیمت خودرو بالاتره)🤦🏽‍♂️