موضوعات داغ

قیمت و شرایط پیش فروش نوروزی پژو 207 اتوماتیک + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو ویژه نوروز، شرایط پیش فروش "پژو 207" با گیربکس اتوماتیک را اعلام کرده است که از تاریخ 7 اسفند ماه سال جاری آغاز شده و مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور و یا مراجعه به وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو، نسبت به ثبت نام این محصول اقدام کنند.
در شرایط فروش این خودرو، پیش پرداخت 24 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که با رنگ بندی سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی کاسپین و قرمز دو پوششه به مشتریان عرضه خواهد شد. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند محصول خود را دیرتر دریافت کنند و سود مشارکت بیشتری داشته باشند، به این صورت که موعد تحویل شهریورماه 97 با سود مشارکت 15 درصد و سود انصراف 12 درصد، موعد تحویل مهرماه 97 دارای سود مشارکت 16 درصد و سود انصراف 13 درصد بوده و همچنین در پایان مشتریان می‌توانند با انتخاب موعد تحویل آبان ماه 97، از سود مشارکت 17 درصد و سود انصراف 14 درصد بهره مند شود.

شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک

شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک


در ادامه لازم به ذکر است که عمده تغییرات این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی مربوط به بخش ظاهری اتومبیل می‌شود، زیرا در بخش مولد قدرتی اتومبیل شاهد بکارگیری پیشرانه چهار سیلندر TU5 هستیم که قدرتی 105 اسب بخاری و گشتاوری 142 نیوتن متری دارد که حالا برای انتقال نیروی تولیدی از جعبه دنده اتوماتیک استفاده شده است.
تغییرات ظاهری هم آنچنان که گفته می‌شود در این خودرو بزرگ و اساسی نیست و در قسمت خارجی تنها در چراغ‌های پیشانی جدید و چراغ‌های عقب جدید خلاصه می‌شود که این دو فاکتور هم تنها قاب داخلی آن‌ها پیشرفته‌تر و بهتر از قبل شده‌اند. هرچند آینه‌های جانبی را هم می‌توان در لیست قسمت‌های تغییر یافته جهت زیبایی بیشتر اتومبیل قرار داد.
دیگر قسمت تغییر یافته در این خودرو هم مربوط به داخل کابین می‌شود که می‌توان ردپای آن‌ها را در طراحی و نصب یک صفحه نمایشگر لمسی در بالای داشبورد و بکارگیری غربیلک فرمانی پیشرفته‌تر دنبال کرد که به یکسری کلید مجهز شده است. سایر قسمت‌های داخلی کابین نیز همانند قبل هستند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/7
اطلاع رسانی خودرو بانک افتضاحه .بعد از گذشت چندین ساعت از پر شدن ظرفیت پیش فروشها تازه خبرش را اعلام میکنه
1396/12/8
این ایران فروغونه مزخرف پس کی قراره 208 و بقیه ماشین های برجامی! رو بیاره؟!