موضوعات داغ

انتشار اولین تصاویر رسمی از SUV جدید نیسان بر اساس وانت ناوارا

عکس مطلب اول
بعد از دیدن عکس های جاسوسی اکنون وقتش رسیده است که نگاهی به اولین عکس های رسمی از SUV جدید نیسان بیندازیم که بر اساس وانت ناوارا ساخته شده است. این SUV هفت نفره که ترا نام دارد از ساختار مجزای شاسی و بدنه بهره می برد و در ماه آوریل در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی خواهد شد و علت اینکه مردم چین میزبان معرفی این خودرو به جهانیان هستند این است که نیسان ترا ابتدا در بازار چین به فروش خواهد رسید.
با توجه به اینکه طراحی خارجی و داخلی این خودرو تا حد زیادی برگرفته از وانت ناوارا است، در این مورد حرف جدیدی برای گفتن وجود ندارد.
نیسان به این موضوع اشاره می کند که ترا نمادی از برنامه میان مدت نیسان با نام « پیشرفت نیسان تا سال 2022 » است و نشان دهنده تمرکز این شرکت در تولید خودروهای شاسی بلند (با ساختار شاسی و بدنه مجزا) و وسایل نقلیه تجاری سبک است. نیسان به صراحت بیان کرد که یک خودرو از هر 6 خودروی نیسان که در سطح جهان به فروش می رسد یا یک خودروی شاسی بلند (با ساختار شاسی و بدنه مجزا) و یا یک خودروی تجاری سبک است و هدف از این برنامه میان مدت افزایش فروش بیش از 40 درصد تا سال 2022 است. این افزایش فروش با معرفی محصولات جدید مانند نیسان ترا ابتدا در چین و سپس در بعضی کشورهای دیگر در سرتاسر آسیا میسر می شود.

نمای عقب نیسان ترا

نمای عقب نیسان ترا

جزئیات کامل از نیسان ترا که جانشین نسل قبلی پت فایندر خواهد شد در ماه آوریل آشکار می شود. احتمالا این خودرو از موتورهای وانت ناوارا از جمله موتور آشنای 2.3 لیتری توربو دیزل استفاده خواهد کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/6
طراحیش چقدر آدمو یاد تویوتا پرادو میندازه مخصوصا از نمای جانبی درواقع میشه گفت یه کپی از پرادو
1397/1/6
تو دنیای که همه شاسی بلندها شدن کراس او‌ور وجود این SUV واقعی غنیمته ای ول به نیسان