موضوعات داغ

نسخه الکتریکی هیوندای کونا رونمایی شد + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از انتشار یک ویدیو تبلیغاتی در ماه گذشته و آماده سازی شرایط لازم، در نهایت شرکت خودروسازی هیوندای با تغییرات ظاهری نسبتا خوب، از نسخه تمام الکتریکی هیوندای کونا رونمایی کرد که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، پس در ادامه با خودروبانک همراه باشید.
اول از همه در بخش فنی، شرکت خودروسازی هیوندای از دو سیستم محرک متفاوت استفاده کرده است، اول از همه یک موتور الکتریکی 135 اسب بخاری به همراه مجموعه باتری‌های 39.2 کیلووات ساعت که می‌تواند یک شتاب صفر تا صد 9.3 ثانیه و همچنین محدوده حرکت 300 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌ها داشته باشد.

هیوندای کونا الکتریکی

هیوندای کونا الکتریکی


در سیستم محرک دوم، مجموعه باتری‌های قوی‌تر 64 کیلووات ساعت و همچنین از موتورهای الکتریکی 204 اسب بخاری استفاده شده است که نتیجه ارسال این نیرو به سمت چرخ‌ها، ثبت حداقل شتاب صفر تا صد 7.6 ثانیه و سقف سرعت 167 کیلومتر بر ساعت بوده است، این درحالیست که به لطف مجموعه باتری‌های قوی‌تر، می‌توان با یکبار شارژ کامل باتری‌های اتومبیل، حداکثر 470 کیلومتر را رانندگی کرد.
طبق ادعای شرکت خودروسازی هیوندای، برای هر دو نسخه شارژرهای سریع 100 کیلووات ارائه خواهد شد که مشتریان می‌توانند با استفاده از آنان، حدود 80 درصد از شارژ باتری‌های خود را در عرض تنها 54 دقیقه شارژ کنند، هرچند این شرایط برای هر دو سیستم محرک اتومبیل صادق خواهد بود.

هیوندای کونا الکتریکی

هیوندای کونا الکتریکی


علاوه بر تجهیزات فنی، شرکت خودروسازی هیوندای بر روی کراس اوور تمام الکتریکی خود در بخش ایمنی از تجهیزات پیشرفته صنعت خودروسازی استفاده کرده است که در این زمینه می‌توان به سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز خودکار، سیستم تشخیص عابرپیاده، سیستم هشدار نقاط کور و تراکم ترافیک، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت ترمز و حرکت خودکار و دیگر تجهیزات پیشرفته صنعت خودروسازی اشاره داشت که در نسخه تمام الکتریکی هیوندای کونا به خدمت گرفته شده‌اند.
در پایان شرکت خودروسازی هیوندای بدون اعلام قیمت و یا زمان عرضه اتومبیل به بازار، حضور و نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال را تایید کرد که از تاریخ 6 مارس سال جاری کار خود را در کشور سوئیس آغاز می‌کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/9
دمش گرم هیوندای تو پیشرفت و کیفیت حرف اول رو میزنه
1396/12/10
اشغال کره ای هر کاریش کنی همون اسباب بازی بی اصالت کره ای هست تو اسیا فقط ژاپن حتی عهد بوقی هاش از این به ظاهر ماشین ها بهتره
1396/12/11
در پاسخ به احسان
شما آب رو بریز اونجا که میسوزه خخخخخخ