موضوعات داغ

با هیوندای i20 از صدای مشتریان و صاحبین این خودرو آشنا شوید + عکس گردهمایی

عکس مطلب اول
دیروز اولین گردهمایی خودروی هیوندای i20 در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. در این گردهمایی که تعداد قابل توجهی خودروی هیوندای i20 حضور داشتند، با هماهنگی مسئولین هتل در پارکینگ این مجموعه خودروهای این مدل دور هم جمع شدند. هیوندای i20 در نسل جدید توسط کرمان موتور چند وقتی است که به بازار عرضه شده و به یک پیشرانه 1.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه می تواند حداکثر 98 اسب بخار در دور 6000 و 134 نیوتن متر در دور 4 هزار را تولید کند.

گردهمایی هیوندای i20

گردهمایی هیوندای i20

گیربکس نصب شده روی هیوندای i20 جدید از نوع 4 سرعته خودکار است و وزن خودرو بدون سرنشین بین 1025 تا 1197 کیلوگرم است. در این گردهمایی رنگ های مختلف این خودرو حضور داشتند ولی اکثر رنگ ها سفید و نقره ای بودند و تنها یک دستگاه به رنگ زرشکی بود که البته جلوه خوبی به کل گردهمایی داده بود.

گردهمایی هیوندای i20

گردهمایی هیوندای i20

البته در این گردهمایی یک دستگاه هیوندای i20 نسل قبل نیز حضور داشت. این مدل قبلاً توسط شرکت آسان موتور عرضه می شد ولی با ورود کرمان موتور به تولید نسل جدید این خودرو، دیگر واردات آن توسط آسان موتور متوقف شد.
در زیر می توانید عکس هایی از این گردهمایی را مشاهده کنید و همچنین در خلال این گردهمایی، با یکی از مشتریان صحبتی داشتیم و نظر ایشان را در مورد خودرویشان پرسیدیم که در زیر می توانید صدای ایشان را گوش دهید و به هیوندای i20 از دید دارنده این خودرو بیشتر آشنا شوید. این گردهمایی با همت باشگاه هیوندای i20 برگزار شد و امید است در دفعات بعدی حضور چشمگیرتر این مدل خودرو را در گردهمایی ها شاهد باشیم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/12
صدای نفر دوم شبیه صدای فرزاد فرزین بود. شاید خودشه😂
1396/12/12
چه جالب
خودرو بانک عزیز اگر گروه یا کانال خاصی در تلگرام برای مالکین I20 هست و شما ازش اطلاع دارید لطفا اعلام کنید. دوستانی که اونجا حضور داشتند آیا این ایده رو احیانا عملی کردند؟

من هم این ماشین رو دارم و بسیار ازش راضی هستم و واقعا از رانندگی باهاش لذت می برم. در مورد آپشن به نظرم واقعا چیز بی اهمیتی هست. موردی مثل سانروف در هوای آلوده ایران یا کروز کنترل که هرگز نمی شه در خیابان های شهر های بزرگ و حتی بسیاری از جاده ها ازش استفاده کرد. من قبل از این ماشین هم یک ال نود داشتم به مدت سه سال که بسیار ازش راضی بودم و برای من کیفیت موتور و فنی خودرو از هر چیز دیگری مهمتره. وگرنه آپشن رو رو هر ماشینی میشه گذاشت.
1396/12/12
من دارم i20 خوب راه نمیره شتاب پایین به درد زنا میخوره i30 n خوبه ولی حیف که نمیاد تو ایران تو ایران همه چی محدود وارد میشه
1396/12/12
واقعا ماشین خوبیه ما داریم تو این رنج قیمت بدون رقیب هست فقط کاش قیمتش یکم پایین تر بود تا مردم بیشتر میتونستن بخرن
1396/12/13
من مدل 2015 فول اپشن داشتم ، واقا موتور ضعیفی داره ، به نظرم اصلا ارزش این قیمت رو نداره