موضوعات داغ

تاریکی شب به دریا انداخته شد، پروژه متفاوت براباس بر روی آب + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی استون مارتین یک قایق سریع دارد، بوگاتی قایق خود را تولید کرده و همچنین کمپانی خودروسازی مرسدس بنز با الگوبرداری از سوپر اسپرت AMG GT R خود، به طراحی و ساخت یک قایق تندرو پرداخته است. چند ماه پیش لامبورگینی یک قایق بزرگ و سریع رونمایی کرد و یا حتی شرکت‌های خودروسازی لکسوس، تویوتا و یا پژو هم به نوبه خود یک قایق تفریحی بزرگ و یا تندرو طراحی کرده‌اند. اما در این میان شرکت‌های تیونینگ هم از مسیر اصلی خود خارج شده و به طراحی و ساخت قایق‌های تفریحی روی آورده‌اند.

براباس Shadow 800

براباس Shadow 800


براباس، به عنوان یک تیونر آلمانی که تنها به تقویت محصولات مرسدس بنز مشغول است، اخیرا از خودروهای مرسدس بنز فاصله گرفته و با شرکت فنلاندی " "Axoparوارد همکاری شده است که نتیجه همکاری آنان با یکدیگر، طراحی و ساخت یک قایق تفریحی 37 فوتی تحت عنوان Shadow 800 بوده است که می‌توانید در تصاویر شاهد ویژگی‌های آن باشید.
طبق ادعای منابع خبری، در ساخت این قایق تفریحی براباس به طور گسترده از فیبرکربن استفاده شده است و بر روی صندلی‌های کابین، از روکش‌های چرمی "آلکانتارا" استفاده شده است تا یک قایق لوکس تفریحی، اما قدرتمند و سریع تولید شود.

براباس Shadow 800

براباس Shadow 800


برای تولید نیرو محرکه این قایق لوکس براباس، از موتورهای جفت مرکوری با سوپرشارژر استفاده شده است که به صورت جداگانه، قادر به تولید 400 اسب بخار نیرو خواهد بود، اما وقتی نیروی هر دو موتور با یکدیگر ترکیب شود، به حداکثر قدرت 800 اسب بخاری خواهیم رسید که می‌تواند سقف سرعت این قایق را به عدد قابل توجه 50 گره دریایی برساند.
در پایان با تایید براباس، تنها 20 فروند از این قایق ساخته خواهد شد و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، اما جای هیچگونه نگرانی نیست، زیرا براباس تایید کرده است که بعد از فروش تمامی 20 فروند قایق Shadow 800، پروژه‌های بیشتری با همکاری Axopar راه اندازی خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد