موضوعات داغ

آلفارومئو نسخه های ویژه جولیا و استلویو را معرفی می کند

عکس مطلب اول
آلفارومئو ادعا می کند که جولیا سدان و استلویو SUV در پیست نوربرگ رینگ از تمام خودروهای هم کلاس خود سریعتر هستند. به همین مناسبت آلفارومئو نسخه های ویژه جولیا و استلویو را در نمایشگاه ژنو معرفی می کند.
نسخه های نوربرگ رینگ این خودروها به رنگ خاکستری منحصر به فردی رنگ آمیزی شده اند و یک آرم عددی که نشان می دهد چندمین خودروی تولید شده هستند روی تزئینات فیبرکربنی داشبورد آنها نصب می شود. دیسک ترمزهای کربن سرامیکی، دسته دنده موپار با تزئینات کربنی، صندلی های مسابقه ای Sparco با تودوزی قرمز و ساختار کربنی و غربیلک فرمان با روکش چرم، الکانترا و تزئینات کربنی از دیگر موارد انحصاری در این نسخه ها هستند. امکانات دیگری که در این مدل ها نصب می شود شامل سیستم صوتی هارمن کاردون، صفحه نمایش 8.8 اینچی با سیستم ناوبری، شیشه های دودی، کروز کنترل فعال و تزئینات فیبرکربنی روی آینه های جانبی است. نسخه های ویژه جولیا از سقف فیبرکربنی بهره مند می شوند. این نسخه های ویژه بر اساس مدل کوادریفوگلیو ساخته می شوند که مجهز به موتور V6 توئین توربو 2.9 لیتری با قدرت 505 اسب بخار است.

نسخه های ویژه جولیا و استلویو

نسخه های ویژه جولیا و استلویو

آلفارومئو در سال 2016 با جولیا کوادریفوگلیو رکورد 7 دقیقه و 32 ثانیه را در این پیست ثبت کرد و یک سال بعد از آن ادعا کرد که استلویو کوادریفوگلیو با تایم 7 دقیقه و 51.7 ثانیه سریعترین SUV در این پیست است و پورشه کاین توربو S را شکست داده است. آلفارومئو به مناسب 108 امین سالگرد تاسیس این برند، از هر یک از این نسخه های ویژه 108 دستگاه تولید خواهد کرد.

آلفارومئو جولیا نسخه نوربرگ رینگ

آلفارومئو جولیا نسخه نوربرگ رینگ


آلفارومئو استلویو نسخه نوربرگ رینگ

آلفارومئو استلویو نسخه نوربرگ رینگ

آلفارومئو یک نسخه Ti از جولیا Veloce نیز معرفی خواهد کرد که مجهز به سقف سیاه رنگ، اسپویلر مشابه کوادریفوگلیو، رکاب های جانبی با تزئینات فیبرکربنی و رینگ های 19 اینچی با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ است. علاوه بر این چند نسخه ویژه از مدل 4C مانند نسخه Competizione را نیز معرفی خواهد کرد.
و در پایان مدل استلویو سوپر با پکیج پرفورمنس از امکاناتی نظیر داشبورد و رودری ها با روکش چرم جدید، سیستم تعلیق فعال آلفارومئو، دیفرانسیل لغزش محدود، قفل دیفرانسیل مکانیکی در محور عقب، تزئینات آلومینیومی، پدال های آلومینیومی، غربیلک فرمان اسپرت و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ بهره مند خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/29
اگر ب ام و را در دست راستم و پورشه را در دست چپم قرار دهند باز هم الفارومئورو انتخاب مي كنم...فقط افسوس و صد افسوس كه اين برند افتاده دست نمايندگي بي كفايتي مثل الفا موتورز