موضوعات داغ

بی ام و M5 جدید، سدانی باشتاب کمتر از 3 ثانیه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و M5 اتاق F90 جدیدترین مدل از این خودرو محسوب می شود که باواریایی ها آن را سریع ترین محصول بی ام و نیز می دانند و به همین خاطر به این خودرو افتخار زیادی می کنند. البته همگان مطمعن بودند که نسل جدید بی ام و M5 خودرویی سریعی خواهد بود اما هیچ کس گمان نمی کرد که این خودرو تا این حد سریع باشد.
به تازگی کار اند درایور مستقلا اقدام به تست این خودرو کرده است و اعداد به دست آمده از این نشریه ی معروف سبب تعجب بسیاری از کاربران شده است. در تست انجام شده توسط کار اند درایور، موفق شده اند تا شتاب صفر تا صد کیلومتر 2.8 ثانیه ای را به ثبت برسانند.بله درست شنیدید، 2.8 ثانیه! به این ترتیب بی ام و M5 جدید با پشت سر گذاشتن تسلا مدل اس P90 D تبدیل به سریعترین خودرویی شد که کار اند درایور تا کنون تست کرده است. جالب است بدانید که آئودی R8 V10 Plus، نیسان GTR و مرسدس AMG GTR همگی موفق به ثبت شتاب صفر تا صد کیلومتر 2.9 ثانیه ای شده اند که در رده ای پایین تر از بی ام و قرار می گیرند.

بی ام و M5

بی ام و M5

بی ام و M5 جدید واقعا خودروی سریعی است. البته نسل های مختلف این خودرو همواره در طول تاریخ خودروهای سریعی بوده اند اما حالا این خودرو از سوپراسپرت موتور وسط آئودی، گودزیلای ژاپنی و خودروی توسعه یافته بر اساس خودروهای مسابقه ای AMG نیز سریع تر است.
البته نسل قبلی بی ام و M5 اتاق F10 نیز خودروی بسیار سریع و قدرتمندی بود اما مدل جدید M5 خودرویی بسیار خاص و ویژه است و سطوح بسیار بالایی از لذت رانندگی را برای راننده فراهم می کند. گرچه نمی توان مدل جدید M5 را محبوب تر از M5 اتاق E39 دانست اما قطعا مدل جدید در مقایسه با اتاق F10 و E60 خودرویی کاملا بهتر و محبوب تر است.

بی ام و M5

بی ام و M5

در عمل مدل جدید M5 یک سدان لوکس و زیبا است که عملکردی در حد خودروهای سوپر اسپرت را به نمایش می گذارد. در این بین نباید عملکرد فوق العاده ی سیستم چهارچرخ محرک این خودرو را نیز فراموش کرد چون یکی از عوامل موفقیت این خودرو همین سیستم چهارچرخ محرک منحصر به فرد آن است.
گرچه M5 جدید در زمان رونمایی با واکنش نسبتا منفی منتقدان مواجه شد اما باید اعتراف کنیم که این خودرو بهترین نسل M5 است که تا کنون ساخته شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/25
دوستان اکه تیزر مربوط به سال 1998 اتاق e39 رو یادشون بیاد شتاب 2.8 m5 سال 2018 رو خیلی راحت می پذیرند .e39 جاودانه بی تکرار m5 همیشه ماندگار
1397/12/21
i love it