موضوعات داغ

رونمایی از مرسدس AMG GT چهار در، هیولای جدید اشتوتگارت + فیلم

عکس مطلب اول
توبیاس موئر، رئیس AMG با خودروهای جذاب فراوانی سر و کار دارد. اکنون تعداد مدل های AMG به 46 عدد رسیده است و ظاهرا منحنی رشد توقف ناپذیری دارد. هم اکنون یکی از مدل های دوست داشتنی AMG عضو جدید خانواده GT یعنی AMG GT 4 در کوپه مدل 2019 است. این مدل طراحی ظاهری AMG GT Coupe را به ارث برده است ولی از 2 در اضافی همراه با ردیف دوم صندلی ها برخوردار شده است تا اگر در اروپا زندگی می کنید سه نفر یا اگر در امریکای شمالی زندگی می کنید فقط 2 نفر بتوانند در عقب آن بشینند.
رئیس بخش خودروهای اسپرت دایملر دوگانگی این خودرو را خیلی دوست دارد زیرا AMG GT 4 در با اضافه شدن ردیف صندلی های عقب می تواند همزمان یک خودروی خانوادگی روزمره و یک هیولای شتاب و سرعت باشد. مرسدس AMG GT 63 S از موتور V8 با حجم 4.0 لیتر و مجهز به دو توربوشارژر 630 اسب بخار و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و مدل GT 63 نیز 577 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور دارد و خودروی تنبلی نیست.

نمای عقب مرسدس AMG GT چهار در

نمای عقب مرسدس AMG GT چهار در


کابین مرسدس AMG GT چهار در

کابین مرسدس AMG GT چهار در


مرسدس AMG GT 53 از موتور 6 سیلندر خطی 3.0 لیتری توربوشارژ جدید مرسدس با قدرت 429 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن متر برخوردار خواهد شد که علاوه بر این سیستم هایبرید ملایم EQ Boost با ولتاژ 48 ولت، 21 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور به آن اضافه می کند. مدل های هایبرید بیشتری در دنیای AMG پدیدار خواهند شد. چند سال بعد تمام مدل های مرسدس مجهز به سیستم برق 48 ولت خواهند شد بنابراین طبق گفته اولا کالنیوس عضو هیئت مدیره بخش تحقیق و توسعه خودروهای مرسدس، در آینده موتور احتراق داخلی تنها بدون سیستم برقی در مدل های مرسدس پیدا نمی کنید.
اگر فکر کردید که این خودرو بر اساس مرسدس CLS ساخته شده در اشتباه هستید زیرا طبق گفته رئیس AMG این خودرو از ساختار پایه E کلاس استیشن استفاده می کند که به شدت تغییر کرده و تقویت شده است. همه چیز آن از سازه فرعی گرفته تا بازوهای سیستم تعلیق تغییر کرده است تا قابلیت های دینامیکی آن در رده بالاتری قرار گیرد.

موتور 630 اسبی مرسدس AMG GT چهار در

موتور 630 اسبی مرسدس AMG GT چهار در

رئیس AMG گفت:
« AMG GT 4 در یکی از شگفت انگیزترین خودروها از نظر تجربه رانندگی است. AMG GT 4 در خودروی آرامی است و رانندگی در شهر با آن آسان است ولی رفتار آن در پیست کاملا تغییر می کند. »
سیستم 4 چرخ محرک در این خودرو استاندارد است ولی احتمال دارد در آینده یک مدل دیفرانسیل عقب نیز عرضه شود.
آقای زتسچه رئیس دایملر گفت:
« AMG GT 4 در قطعا از نظر ما خودروی مهمی است و افتخار دیگری برای برند AMG محسوب می شود. دیگر هیچ جای خالی در بین محصولات ما وجود ندارد. »

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد