موضوعات داغ

ارتقای مدل های پلاگین هایبرید مرسدس C کلاس با برد و توان بیشتر

عکس مطلب اول
یک نسخه به روز شده از مرسدس C کلاس سدان با پیشرانه پلاگین هایبرید در نیمه اول سال 2019 وارد استرالیا خواهد شد که برد آن در حالت تمام الکتریکی 50 کیلومتر است.
مدل فعلی C350e PHEV بردی معادل 30 کیلومتر دارد. نسخه پلاگین هایبرید بنزینی در C کلاس مدل 2018 از همان ساختار الکتریکی به روز شده در مدل پلاگین دیزل استفاده می کند با این تفاوت که موتور احتراق داخلی آن به جای دیزلی از نوع بنزینی است.
این نسخه PHEV ارتقایافته که جانشینی برای مدل فعلی C350e است از باتری لیتیوم یون بزرگتر با ظرفیت 13.5 کیلووات ساعت و موتور الکتریکی قویتر با قدرت 122 اسب بخار و گشتاور 440 نیوتن متر بهره می برد.
شارژر داخلی جدید ظرفیت را دو برابر کرده و تا 7.2 کیلووات ساعت افزایش می دهد. در نتیجه شارژر جعبه ای مرسدس می تواند باتری داخلی خودرو را در عرض 2 ساعت کاملا شارژ کند. شارژ این باتری با استفاده از پریز دیواری منزل 7 ساعت طول می کشد و می توانید در طول شب به این روش نیز آن را شارژ کنید.

مرسدس C کلاس پلاگین هایبرید

مرسدس C کلاس پلاگین هایبرید


کابین مرسدس C کلاس پلاگین هایبرید

کابین مرسدس C کلاس پلاگین هایبرید

با توجه به اینکه موتور بنزینی مدل فیس لیفت نشده ی C350e از نوع 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با 211 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است، پیش بینی می شود قدرت و گشتاور موتور بنزینی نسخه پلاگین هایبرید جدید 245 اسب بخار و 370 نیوتن متر باشد که باعث می شود قدرت مجموع سیستم به 340 اسب بخار و گشتاور آن به 700 نیوتن متر برسد.
مدل پایه C200 جدید از یک شبکه برق داخلی 48 ولت همراه با یک دینام - استارتر تسمه ای برخوردار می شود که مرسدس آن را EQ Boost می نامد. مدل بنزینی جدید با حجم 1.5 لیتر معرفی خواهد شد که احتمالا بعد از آن یک مدل 2 لیتری با نام C300 معرفی می شود.

مرسدس C کلاس پلاگین هایبرید

مرسدس C کلاس پلاگین هایبرید

هنگام شتابگیری سیستم EQ Boost می تواند با قدرت 14 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر به موتور بنزینی 184 اسبی این خودرو کمک کند و تا زمانی که توربوشارژر به بوست کامل نرسیده است شتاب خودرو را بهبود دهد. علاوه بر این سیستم EQ Boost می تواند به موتور کمک کند هنگام تعویض دنده ها در سریعترین زمان ممکن به دور موتور ایده آل برسد. در نتیجه زمان تعویض دنده گیربکس اتوماتیک کوتاهتر می شود. در هنگام کاهش سرعت یا قل خوردن نیز دینام یا استارتر در این سیستم، انرژی جنبشی را بازیابی کرده و باتری را شارژ می کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد