موضوعات داغ

سدان جدید بی وای دی با پیشرانه پلاگین هیبریدی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی BYD با معرفی نسخه جدید خودروی سدان "Qin"، حضور خود را در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی "پکن" چین تایید کرده است که از ماه آوریل سال جاری کار خود را در کشور چین آغاز کرده و میزبان بسیاری از شرکت‌های خودروساز محلی، بعلاوه خودروسازان خارجی خواهد بود که محصولات خود را به صورت اختصاصی برای بازار چین آماده کرده‌اند.

بی وای دی Qin

بی وای دی Qin


طبق گفته منابع خبری، خودروی جدید بی.وای.دی "Qin" آماده عرضه به مشتریان بوده و پس از معرفی رسمی و نمایش عمومی خود در نمایشگاه بین المللی پکن چین، وارد نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر چین خواهد شد تا به مشتریان عرضه شود. گفتنی است که این خودرو به خاطر سود جستن از یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی، با قیمت نسبتا بالا عرضه خواهد شد که در حال حاضر اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. هرچند طبق ادعای منابع خبری، یک نسخه کاملا الکتریکی هم وجود خواهد داشت که چند ماه پس از عرضه این محصول در مدل های پلاگین هیبریدی، معرفی شده و وارد بازار می‌شود.

بی وای دی Qin

بی وای دی Qin


نسخه‌های فعلی بی.وای.دی Qin در بازار چین به دو صورت بنزینی و هیبریدی، با قیمت نسبتا بالای 185 هزار و 900 یوان در مدل‌های پایه خود عرضه می‌شود و برای خرید نسخه فول آپشن اتومبیل، نیاز به پرداخت قیمت 252 هزار و 900 یوان خواهد بود. گفتنی است که نسخه‌های بنزینی اتومبیل با پیشرانه 1.5 لیتری 154 اسب بخاری ثبت سفارش می‌شود، این درحالیست که نسخه هیبریدی اتومبیل با موتورهای الکتریکی، می‌تواند در مجموع خروجی قدرت 218 اسب بخاری داشته باشد.

مدل قبل بی وای دی Qin

مدل قبل بی وای دی Qin


در بخش فنی نسخه جدید Qin، شرکت خودروسازی BYD از طول کلی 4765 میلی متر، عرض 1837 میلی متر، ارتفاع 1495 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2718 میلی متر استفاده کرده است که پیش بینی می‌شود درست همانند مدل های فعلی اتومبیل، از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با موتورهای الکتریکی و باتری‌های نامعلوم استفاده شود که پس از معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاه پکن و انتشار اطلاعات فنی اتومبیل، جزییات آن به طور دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت. هرچند قبل از اینکه صفحه را ببندید، لازم به ذکر است که باتوجه به اعداد نصب شده در عقب اتومبیل، می‌توان فهمید که نسخه جدید بی.وای.دی Qin سرعت بیش از 200 کیلومتر بر ساعت و همچنین شتاب صفر تا صد حدودا 5.9 ثانیه خواهد داشت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/23
اين كه النتراست
1396/12/25
نمای جلوش نیم نگاهی به الانترا 2018 داشته