موضوعات داغ

کارشناسی رایگان قیمت و ثبت رایگان آگهی خودرو

عکس مطلب اول

سایت و اپلیکیشن کاراپ که به معرفی و بررسی خودرو های موجود در بازار می پردازد و به صورت تخصصی در زمینه کارشناسی و ارزیابی رایگان قیمت خودرو و آگهی خودرو و مشاوره تلفنی در امر قیمت خودرو و مشخصات آن فعالیت می کند.

قیمت خودرو

در صفحه اصلی سایت کاراپ میتوانید قیمت خودرو صفر و کارکرده را مشاهده کنید و ارتباط مستقیم با کارشناسان کاراپ را جهت مشاوره خودرو دریافت کنید.

کارشناسی رایگان قیمت خودرو

همچنین یکی دیگر از امکانات سایت کاراپ ، کارشناسی قیمت خودرو شماست که با کلیک بر روی گزینه کارشناسی رایگان قیمت خودرو به صفحه ای هدایت می شوید که میتوانید اطلاعات کامل خودرو خود را وارد کنید ،توجه داشته باشید که در این صفحه اطلاعات را کاملا دقیق وارد نمایید تا پس از بررسی کارشناسان کاراپ، قیمت خودرو شما از طریق پیامک به شما اعلام شود.

آگهی خودرو و ثبت رایگان آگهی خودرو

همه کسانی که با خودرو در ارتباط هستند حتما نیاز به خرید و فروش خودرو و یا معاوضه خودرو پیدا کرده اند که معمولاً این کار تا یک دهه اخیر از طریق بنگاه ها و نمایشگاه های خودرو صورت می گرفت اما اکنون شما می توانید برای خرید و فروش خودرو کارکرده و کارشناسی قیمت گذاری آن در کمتر از یک دقیقه به ثبت رایگان آگهی خودرو خودتان بپردازید. در این سایت شما می توانید نسبت خرید خودرو و فروش خودرو و خرید خودرو اقساطی و فروش اقساطی خودرو، خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده بپردازید.

کاراپ بر خلاف خیلی از سایت های موجود کاملاً تخصصی به بحث آگهی خرید و فروش خودرو می پردازد و کلیه پارامترهای لازم برای درج آگهی و ثبت رایگان آگهی خودرو را که شامل نام خودرو – شاسی خودرو – رنگ شدگی خودرو – وضعیت فنی خودرو و غیره را برای شما فراهم کرده است.

برای خرید و فروش خودرو میتوانید از قسمت ثبت رایگان آگهی خودرو استفاده کنید که به صفحه ای هدایت میشوید که میتوانید تمام اطلاعات خودرو خود را در آن ثبت کنید تا پس از تایید آگهی خودرو شما در سایت کاراپ نمایش داده شود.

مشاوره تلفنی از طریق تلفن ثابت

کاراپ برای راحتی شما در امر مشاوره و قیمت گذاری و ارزیابی قیمت خودرو شما اقدام به راه اندازی خط تلفن مشاوره فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 2100 907 909 ( بدون پیش شماره و بدون صفر ) کرده است.

آدرس وبسایت: https://carap.ir/

کاراپ بلاگ

بستری مناسب برای کسب اطلاعات در مورد اطلاعات فنی و امکانات خودرو های بازار و اخبار خودرو میباشد. همچنین امکان دریافت مشاوره باکارشناسان کاراپ مهیا است.

مشاروه تلفنی قیمت خودرو

مشاروه تلفنی قیمت خودرو

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/19
فروش سمند مدل 1394