موضوعات داغ

آینده مبهم برنامه گرند تور بعد از فصل سوم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برنامه گرند تور که توسط آمازون ساخته شده و با سه مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" دنبال می‌شود، اولین قسمت آن از 18 نوامبر 2016 و سپس دیگر قسمت‌های آن به صورت هفتگی بر روی سرویس "آمازون پرایم" پخش شد و همچنین فصل دوم آن به تازگی پایان یافته است، اما اخیرا باتوجه به گزارش سرویس خبری "دیلی میل"، آمازون پس از تولید و پخش فصل سوم برنامه گرند تور، قصد ندارد فصل چهارم آن را تولید کند.
زمانی که "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" از برنامه تخت گاز جدا شده و می‌خواستند در سال 2015 میلادی با آمازون همکاری کنند، قرارداد آنان 3 فصل و تولید 36 قسمت بود که هر فصل با 12 قسمت به پایان می‌رسید، اما باوجود موفقیت‌های بسیار زیاد این برنامه بخصوص در فصل دوم، به نظر می‌رسد که آمازون بعد از تولید فصل سوم گرند تور، قرارداد خود را برای تولید فصل چهارم تمدید نخواهد کرد!.

گرند تور

گرند تور


طبق ادعای منابع خبری، جرمی کلارکسون در حال حاضر کار جدیدی را به عنوان مدیر اجرایی بدست گرفته است که تحت عنوان "چه کسی می‌خواهد یک میلیونر باشد" معرفی شده و بعد از اتمام برنامه گرند تور مشغول آن می‌شود. علاوه بر این، شاید دو مجری دیگر یعنی "ریچارد هموند" و "جیمز می" نیز به دنبال یک کار جدید برای خود باشند.
البته این موضوع به طور رسمی تایید نشده است و صرفا به خاطر تمدید نکردن فصل چهارم برنامه گرند تور، گفته می‌شود که آمازون تصمیمی برای ساخت آن در فصل‌های بیشتر ندارد، پس باید امیدوار باشیم که پس از تولید فصل سوم برنامه گرند تور، مخاطبان و موفقیت این برنامه همچنان حفظ شود تا آمازون به تایید و تولید فصل‌های بیشتر این برنامه جذاب خودرویی‌ترغیب شود.
امیدواری بزرگ برای مخاطبان برنامه گرند تور، می تواند رد گزارش ها از سوی "جرمی کلارکسون" باشد و بعد از آن، اندی ویلمن تهیه کننده برنامه گرند تور اعلام کرده است که در حال حاضر بر روی ساخت فصل سوم برنامه "گرند تور" تمرکز دارد که می تواند یک خبر خوشحال کننده برای مخاطبان و ادامه این سری توسط آمازون باشد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/12/23
جرمی کلارکسون پارسال گفته بود خیلی دوس دارم ایران رو ببینم(با تخت گاز و بی بی سی تا مرز ایران اومدن ولی بهشون اجازه داده نشد ولی با گرند تور احتمالش بیشتره)
ما هم امیدواریم سال بعد در فصل سوم گرند تور بخشی از برنامه‌شونو تو ایران اجرا کنن
1396/12/24
این حرف چرند و چرت و بی معنی چیه که تو میزنی
تو کشوری که فقط یک لامبورگینی و یک رولز رویس و چند عدد فراری داره بیاد چکارکنه
ماشینای آمریکایی هم که نداریم
جاده هامون هم خرابه
1398/1/28
اصلا نمیدونم چرا تو کل کشور با این برنامه مخالفند.نه درست دوبله می کنند نه حداقل زیرنویس درست می نویسند.اگر فصل سوم آن را نمایش دهند که تا الان چند قسمتش دوبله شده قسمت هشتمش را آنقدر سانسور می کنند که پنج دقیقه بیشتر ازش باقی نمونه.
آنها هرگز یک دی اس را تست نکردند.ولی نزدیک به هفت هشت تا استون مارتین و مکلارن و انواع خودرو های انگلیسی تست کردند.دست اندر کاران خودروبانک لطفا یاد بگیرید.
تصدیق می کنم که فیلم های تولد شده توسط گروه خودروبانک مختصر و مفید است ولی من ترجیح می دهم فیلم هایی را ببینم که توش خودرو های سریع تست بشه.نه فیلمی که دو ماشین چینی با گیربکس مزخرف و یک ماشین فرانسوی قرون وسطایی تست می شوند.البته این اصلا تقصیر دست اندر کاران خودروبانک نیست و به دلیل تحریم و عدم واردات خودرو به کشور است.