موضوعات داغ

نسخه نهایی بی ام و Z4 در تابستان می آید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
دقیقا مردادماه 96، کمپانی خودروسازی BMW در رویداد " Pebble Beach" از خودروی کانسپت BMW Z4 رونمایی کرد و همانجا چراغ سبز تولید از سوی شرکت سازنده دریافت کرد. حال در حالی که شرکت خودروسازی تویوتا با رونمایی رسمی از نسخه مسابقه‌ای "تویوتا سوپرا"، یک نگاه اولیه از این اتومبیل به نمایش گذاشت و در ماه‌های آینده نسخه استاندارد اتومبیل را به نمایش خواهد گذاشت، شرکت خودروسازی BMW هم در نظر دارد تا برادر ناتنی تویوتا سوپرا، یعنی خودروی جدید Z4 را با سرعت بیشتری توسعه داده و در تابستان سال جاری میلادی، نسخه نهایی آن را معرفی کند.

بی.ام.و Z4 کانسپت

بی.ام.و Z4 کانسپت


به گزارش خودروبانک و به نقل از "اتونیوز"، اخیرا یکی از منابع ناشناس درون شرکتی اعلام کرده است که خودروی جدید بی.ام.و Z4 در تابستان سال جاری میلادی، نسخه نهایی آن رونمایی شده و سپس در ماه اکتبر امسال، به نمایشگاه بین المللی پاریس آمده و درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت. هرچند رونمایی رسمی این خودرو در یک رویداد اختصاصی خواهد بود.
در صورت تولید نسل جدید بی.ام.و Z4، این خودرو در لیگ خودروهای اسپرت قرار می‌گیرد و با محصولاتی همچون جگوار F تایپ، پورشه 718 باکستر و همچنین مرسدس بنز SLC به رقابت خواهد پرداخت، اما برادر ناتنی این خودرو یعنی تویوتا سوپرا که از یک پلتفرم مشترک سود می‌برند، با خودروهای کوپه اسپرت بازار همچون پورشه 718 کیمن به رقابت خواهد پرداخت.

بی.ام.و Z4 کانسپت

بی.ام.و Z4 کانسپت


طبق ادعای منابع خبری، مجموعه موتورهای بی.ام.و Z4 شامل موتورهای مختلف چهار سیلندر و شش سیلندر خواهد بود که در حال حاضر اطلاعات دقیقی از آنان ارائه نشده است، اما پیش بینی می‌شود که بر روی نسخه‌های پایه اتومبیل از موتور 2 لیتری چهار سیلندر با حداکثر خروجی قدرت 200 اسب بخاری استفاده شود و بر روی مدل‌های قوی‌تر اتومبیل، موتورهای 2 لیتری 250 اسب بخاری و همچنین یک موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی با دو خروجی قدرت 340 اسب بخاری و 390 اسب بخاری در دسترس باشد، هرچند این موارد صرفا احتمالات بوده و برای تایید آنان، باید تا تابستان پیش رو صبر کرد و دید که شرکت خودروسازی بی.ام.و چه برنامه‌ای برای Z4 تدارک دیده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد