موضوعات داغ

امداد نوروزی نگین خودرو را تنها از تیم امداد نگین ویا کانون جهانگردی کشور بخواهید

عکس مطلب اول
امداد نوروزی نگین خودرو را تنها از تیم امداد نگین ویا کانون جهانگردی کشور بخواهید
نگین خودرو طرح امداد شبانه‌روزی خود در تعطیلات نوروز را اعلام کرد
نگین خودرو برنامه‌های خود را برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در ایام سفرهای نوروزی اعلام کرد.
با نزدیک شدن به تعطیلات نورزی و آغاز موج بزرگ سفرها، نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه برنامه‌های خود را برای امدادرسانی به هم‌وطنان اعلام کرد.
بر اساس اعلام نگین خودرو، در این ایام 35 تیم امدادی نگین خودرو در ورودی شهرهای بزرگ کشور مستقر هستند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به پاسخگویی به درخواست‌های امدادی مالکین خودروهای رنو اقدام کنند. علاوه بر این 5 تیم امدادی نیز در شهر تهران آماده پاسخگویی به درخواست‌های هم‌وطنان خواهند بود.
جهت رفاه حال مشتریان و اطمینان از انتقال خودروی خود به تعمیرگاه های مجاز بصورت شبانه روزی ، شرکت نگین خودرو اقدام به همکاری مشترک با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران نموده است.

نکته قابل توجه مشتریان محترم نگین خودرو آنست که: «حمل خودرو حتماً با هماهنگی مرکز امداد نگین خودرو صورت گیرد و از حمل خودرو بدون اطلاع و اخذ مجوز خودداری نمایند. هزینه های حمل با ارائه فاکتور امدادکانون جهانگردی در صورتی که خودرو در شرایط گارانتی باشد پرداخت می گردد.
در کنار این‌ها، تمامی نمایندگی‌های نگین خودرو در شیفت‌های کاری مختلف به فعالیت خود در ایام تعطیلات نوروز ادامه می‌دهند تا در صورت نیاز مالکین محصولات رنو به تعمیرات بتوانند پاسخگوی نیازهای آنان باشند. طرح امداد نوروزی نگین خودرو از 29 اسفند تا 13 فروردین در جریان است.
به‌علاوه همچون سال‌های گذشته، نگین سرویس نیز آماده ارائه خدمات ویژه پیش از سفر به مالکین محصولات رنو است. بر این اساس در صورت درخواست مالکین، خودروهای نگین سرویس پیش از آغاز سفر در محل موردنظر مشتری حاضر شده و با بررسی خودرو، از سلامت آن برای سفر اطمینان حاصل می‌کنند و در صورت وجود مشکلی در خودرو با هماهنگی مالک نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد تا به این ترتیب سفری ایمن و در آرامش را تجربه کنید.
برای تماس با سرویس‌های امداد نگین خودرو و بهره‌مندی از خدمات نگین سرویس می‌توانید با شماره تلفن‌های 1503 و 75043000-021 تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس neginkhodro.com مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد