موضوعات داغ

مرسدس AMG GT R قوی ترین خودروی ایمنی مسابقات فرمول یک است

عکس مطلب اول
انتظار تقریبا به پایان رسیده است زیرا مسابقات فرمول 1 فصل 2018 این هفته با رقابت گرندپریکس استرالیا در ملبورن آغاز خواهد شد. به مدت 23 سال متوالی، مرسدس AMG وظیفه تامین خودروی ایمنی برای مهم ترین رویداد ورزشی را به عهده داشته است. این سنت دیرینه در سال 1996 با مرسدس C36 AMG W202 شروع شد و اکنون در سال 2018 مرسدس AMG GT R آماده است تا لقب قوی ترین خودروی ایمنی مسابقات فرمول 1 را از آن خود کند.
مرسدس AMG GT R که مجهز به موتور V8 چهار لیتری با قدرت 577 اسب بخار است ادامه راه مدل ضعیفتر AMG GT S را دنبال می کند که در فصل های 2015 تا 2017 خودروی ایمنی فرمول 1 بود. بار دیگر راننده این خودروی ایمنی، برند می لندر است که بسیار مشتاق رانندگی با AMG GT R است زیرا از نظر او این خودرو قابلیت های دینامیکی برجسته ای دارد.
این خودرو در مقایسه با مدل استاندارد GT R مجهز به پکیج سفارشی مخصوص پیست است که شامل ترمزهای سرامیکی و میله های محافظ هنگام واژگونی است. این خودرو از نوشته های مخصوص فرمول 1 در بدنه و چراغ سقفی برخوردار شده است که روی یک هواگیر از جنس فیبرکربن نصب شده است و برای دستیابی به بهترین راندمان آیرودینامیکی ممکن در تونل باد بهینه شده است.

مرسدس AMG GT R خودروی ایمنی فرمول یک

مرسدس AMG GT R خودروی ایمنی فرمول یک


مرسدس AMG GT R خودروی ایمنی فرمول یک

مرسدس AMG GT R خودروی ایمنی فرمول یک

داخل کابین این خودروی ایمنی یک جفت iPad نصب شده است که یکی از آنها در سمت چپ پخش زنده تلویزیون را نشان می دهد و دیگری که در سمت راست قرار دارد نمایش زنده ای از موقعیت خودروها در پیست و زمان آنها ارائه می دهد.
مرسدس AMG مسئول تامین خودروی مخصوص کمک های پزشکی نیز هست و این کار را توسط C63 استیشن انجام می دهد که توانایی جا به جایی 3 پزشک را دارد. این استیشن واگن سریع را راننده مسابقه ای آلن ون در مِرو می راند که در صندلی کناری آن نماینده پزشکی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی F1 دکتر یان رابرت نشسته است. در قسمت عقب آن نیز یک یا دو دستیار پزشک روی صندلی های مسابقه ای که مجهز به کمربندهای ایمنی با 6 نقطه اتصال هستند نشسته اند. به لطف صندوق بار 490 لیتری این خودرو فضای فراوانی در قسمت عقب برای قرار دادن دستگاه شوک الکتریکی، دستگاه تنفس مصنوعی و تجهیزات اورژانسی اضافی است.

مرسدس C63 AMG استیشن خودروی امداد پزشکی <a href='https://www.khodrobank.com/فرمول-یک'>فرمول یک</a> و AMG GT R خودروی ایمنی

مرسدس C63 AMG استیشن خودروی امداد پزشکی فرمول یک و AMG GT R خودروی ایمنی

در پایان به این نکته اشاره می کنیم که فصل 2018 مسابقات فرمول یک شامل 20 هفته رقابت خواهد بود و در 25 ام نوامبر با رقابت نهایی ابوذبی در یاس مارینا به پایان خواهد رسید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/3
دوستانی که دستتون به اصل جنس نمیرسه پیشنهاد می کنم بازی Gran Turismo Sport رو برای Ps4 بگیرن و ازش به صورت مجازی لذت ببرند