موضوعات داغ

هنسی شاسی بلند قدرتمند دیگری را معرفی کرد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی تیونینگ هنسی سابقه زیادی در تولید خودروهای سریع و قدرتمند دارد. چندی پیش بود که این تیونر به سراغ خودروی شاسی بلند بزرگ و سنگین وزن کادیلاک اسکالید رفت و نسخه قدرتمند این خودرو را معرفی کرد که خودرویی بسیار سریع در خط مستقیم بود.
حال هنسی در پروژه جدید به سراغ مدل جدید لینکلن نویگیتور رفته است. البته قدرت لینکلن نویگیتور تقویت شده توسط هنسی در مقایسه با قدرت 800 اسب بخاری کادیلاک اسکالید کمی پایین تر است و موتور ۸ سیلندر این خودرو می‌تواند تنها 600 اسب بخار قدرت را تولید کند که همچنان رقم بسیار بالایی محسوب می شود. یکی از مزایای این محصول دارا بودن گارانتی هنسی است.
آقای جان هنسی در مورد این خودرو گفته است لینکلن نویگیتور 2018 یک خودروی شاسی بلند بسیار لوکس است و حالا ما با افزایش قدرت موتور این خودرو توانایی های آن را به شدت افزایش داده ایم. ما سال گذشته موفق شدیم تا فورد ولوسی راپتور را با قدرت 600 اسب بخاری به مشتریان خود عرضه کنیم. استقبال خوب از این خودرو باعث شد تا ما تغییرات فنی مشابهی را روی لینکلن نویگیتور نیز اجرا کنیم و لینکلن نویگیتور نیز از موتوری مشابه با فورد راپتور بهره‌مند است.

لینکلن نویگیتور هنسی

لینکلن نویگیتور هنسی

همانند همان کاری که هنسی در مورد فورد انجام داده است در لینکلن نیز اقدام به نصب یک سیستم پرخوران با فشار بالا روی موتور 6 سیلندر این خودرو کرده اند. ضمن اینکه از سیستم اگزوز جدیدی از جنس فولاد ضد زنگ استفاده شده است.
اینتر کولر جدید و سوپاپ Blow off جدید نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. در انتها نیز هنسی اقدام به برنامه ریزی مجدد واحد کنترل الکترونیکی موتور کرده است.
برای کنترل و مهار کردن بهترین لینکلن نویگیتور تقویت شده تیونر اقدام به نصب ترمزهای برمبو در این خودرو کرده است که کالیپر های آن دارای 6 پیستون هستند، همچنین ارتفاع سیستم تعلیق نیز کمی کاهش پیدا کرده است. از تغییرات ظاهری این خودرو هم باید به رینگ های جدید آن اشاره کرد.
در خصوص توانایی های حرکتی این محصول جدید هندسی و اشاره کنیم که این خودرو می‌تواند در عرض 4.8 ثانیه صورت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و طی کردن مسافت 400 متر با این خودرو تنها به 12.9 ثانیه زمان نیاز دارد.
روی کاغذ این خودرو توانایی پیشی گرفتن از شورلت‌ کامارو ZL1 را ندارد و این بدان معناست که همچنان از نظر توانایی های حرکتی در سطحی پایین تر از کادیلاک اسکالید هنسی قرار می گیرد. با این وجود همچنان لینکلن نویگیتور هنسی یکی از قویترین خودروهای شاسی بلند لوکسی است که می توان با موتور 6 سیلندر در بازار پیدا کرد.
پکیج تیونینگ هنسی 19 هزار دلار قیمت دارد که باید این را به قیمت نهایی خود خودرو اضافه کرد. هنسی قصد دارد تا تنها 200 دستگاه از این خودرو را به تولید برساند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/3
هزینه تیونینگشون به نسبت کاری که کردند مناسبه و قیمت نجومی بابت کارشون نمی خوان
انصافا یه همچین غولی چنین شتابی داشته باشه
خیلیه
1397/1/3
بهترین شاسی بلند امریکایی سال 2017 بود به نظره من تو سگمنت خودش