موضوعات داغ

آخرین نفس های سدان لوکس کیا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کیا به تازگی از مدل 2019 سدان لوکس K9 در کره جنوبی رو نمایی کرده است و قرار است هفته آینده این خودرو را در نمایشگاه خودروی نیویورک و با نام K900 به نمایش در بیاورد.
با این وجود این خودرو به این زودی ها وارد بازار نخواهد شد و به همین خاطر کیا برای راضی نگه داشتن مشتریان اقدام به بروزرسانی و انجام آخرین تغییرات بر روی نسل فعلی این خودرو کرده است.
البته نباید انتظار تغییرات کلی را در مدل فعلی K900 داشته باشید و کیا موتورز تنها اقدام به اضافه کردن لیست تجهیزات این خودرو کرده است.
مدل شش سیلندر این خودرو افزایش قیمت هزار دلاری را تجربه کرده است و به اهرم تعویض دنده ی الکترونیکی به صورت استاندارد مجهز شده است.

کیا K900

کیا K900

همچنین تیپ میانی مدل شش سیلندر این خودرو به صورت استاندارد به پکیج VIP مجهز شده است. این پکیج شامل امکاناتی مانند سیستم هداپ دیسپلی، دوربین 360 درجه، سیستم ترمز خودکار اضطراری، رادار بین خطوط، سیستم هشدار انحراف از مسیر، کروز کنترل هوشمند، وکیوم درب، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و عقب، صندلی های برقی عقب، صندلی برقی راننده با 16 جهت و پشت سری برقی قابل تنظیم برای راننده می شود.

کیا K900

کیا K900

قیمت تیپ لاکچری شش سیلندر K900 نیز 5 هزار دلار بیشتر از مدل 2017 است و حالا به 60 هزار و 850 دلار رسیده است. بالاترین تیپ این خودرو که V8 لاکچری است اما تغییری را تجربه نکرده است و و با همان قیمت 62 هزار دلاری به فروش می رسد اما امکان سفارش پکیج VIP به قیمت 6 هزار دلار برای این مدل نیز وجود دارد.
در بخش فنی نیز این خودرو تغییری را تجربه نکرده است و همچنان با موتور شش سیلندر 311 اسب بخاری و هشت سیلندر 420 اسب بخاری به بازار عرضه می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/4
eshghe in lamasan