موضوعات داغ

وانت کلاسیک کادیلاک با مشخصات باورنکردنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودرویی که در تصویر مشاهده میکنید نسخه پیکاپ از خودروی کادیلاک دویل کوپه مدل 1976 است. این خودرو مجهز به یک موتور هشت سیلندر با حجم 512اینچ مکعب است. جالب است بدانید که از این خودرو تنها به تعداد 200 دستگاه به تولید رسیده است که در بین سال‌های 1975 تا 1976 در نمایندگی‌های کادیلاک به فروش رفتند.
اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم باید بگوییم که این خودرو را جنرال‌موتورز نساخته است بلکه یک کمپانی مستقر در کالیفرنیا به نام Traditional Coachworks in Chatsworth این خودروها را تولید کرده است. مدلی که در تصاویر مشاهده می کنید ابتدا یک خودروی قرمز رنگ بود که در حراجی Bring a Trailer به فروش رفته بود اما بعداً رنگ آن را به رنگ نقره ای کریستال که بیشتر روی محصولات مرسدس بنز مشاهده می‌شود تغییر دادند.

کادیلاک دویل

کادیلاک دویل

همچنین تودوزی این خودرو نیز تغییر کرده و تودوزی جدیدی به قیمت 8500 دلار در این خودرو اجرا شد. در طی مراحل بازسازی، یک سیستم تهویه مطبوع جدید به همراه کنترل دیجیتال هم روی این خودرو نصب شد.
به گفته فروشنده‌ی این خودرو، تمامی قطعات الکترونیکی و کلید های این خودرو به جز آنتن برقی آن سالم هستند و کار می کنند.

کادیلاک دویل

کادیلاک دویل

امکانات این کادیلاک کلاسیک نیز بسیار جالب توجه است به طوری که می توان تجهیزاتی همانند کروز کنترل، تودوزی چرمی، صندلی های برقی 6 جهته، چراغ های دوگانه جلو، فرمان قابل تنظیم و پکیج تریلر را در این خودرو مشاهده کرد.

کادیلاک دویل

کادیلاک دویل

قدرت مورد نیاز این خودرو همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم از یک پیشرانه 8 سیلندر تامین می شود که می تواند بیش از 400 اسب بخار قدرت و 813 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. انتقال نیرو به چرخ های عقب نیز با استفاده از گیربکس 3 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود که این گیربکس از گیربکس های هیدروماتیک جنرال موتورز است. برای مهار کردن این خودرو نیز از یک سیستم ترمز اختصاصی با تقویت هیدرولیکی استفاده شده است.

کادیلاک دویل

کادیلاک دویل

در انتها پیشنهاد میکنیم که گالری تصاویر این کادیلاک کلاسیک زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد