موضوعات داغ

گران قیمت ترین اس یو وی جهان را بشناسید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رولزرویس به زودی اولین خودروی شاسی بلند خود را با نام کالین وارد بازار خواهد کرد. شاید فکر کنید که این خودرو لوکس ترین خودروی شاسی بلند جهان خواهد بود اما حالا در اینجا می خواهیم شما را به خودرویی با نام Karlmann King آشنا کنیم.
این خودرو توسط یک شرکت چینی به نام IAT طراحی شده است. از نامگذاری آن که به معنای پادشاه است نیز مشخص است این خودرو اتومبیلی متفاوت با هر خودروی دیگری است.

Karlmann King

Karlmann King

خاص بودن این خودرو را از قیمت آن نیز می توان فهمید چون قیمت پایه این خودرو 2 میلیون دلار است و در صورتی که بخواهید بدنه ضد گلوله و تمامی آپشن های قابل سفارش را به همراه این خودرو داشته باشید باید 3.8میلیون دلار بپردازید.
در طراحی بدنه Karlmann King از جت های جنگنده رادار گریز الهام گرفته شده است. ابعاد این خودرو نیز بسیار بزرگ است چون Karlmann King بر روی پلت‌فرم فورد F-550 ساخته شده است.

Karlmann King

Karlmann King

زیر کاپوت این خودرو شاهد استفاده از پیشرانه 10 سیلندر فورد هستیم که 6.8 لیتر حجم دارد و می‌تواند قدرتی در حدود 400 اسب بخار را تولید کند.
این قدرت برای خودروی با وزن 6 تن و عرض 2.5 متر کم باشد اما Karlmann King اصلاً خودروی کندی نیست و با وجود اینکه از نظر وزنی همانند کامیون ها است می تواند به حداکثر سرعت 140 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. البته این سرعت برای خودروهای شاسی بلند سرعت بالایی نیست و در میان شاسی بلندها اتومبیل کندی به حساب می آید.

Karlmann King

Karlmann King

در داخل کابین خودرو نیز هر چیزی را که فکرش را بکنید از نورپردازی داخلی، تلویزیون بزرگ یخچال فریزر، دستگاه قهوه ساز و تبلت های تاشو را می توان مشاهده کرد. اصلی‌ترین دلیلی که شما را برای خرید این خودرو متفاوت خواهد کرد ظاهر بسیار خاص آن است که شبیه هیچ خودروی دیگری نیست.

Karlmann King

Karlmann King

خریداران Karlmann King همچنین می‌توانند نسخه 6 نفره و 6 در این خودرو را نیز می توانند سفارش دهند. کمپانی IAT قرار است تا تنها 9 دستگاه از این خودرو را به تولید برساند. در انتها می توانید گالری تصاویر Karlmann King را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/6
من اینو تو جاده مخصوص دیدم شتابی نداره!!!؟؟؟
1397/1/7
فکر کنم تودهنی خوبی باشه برای اونها که ماشین های ایرانی رو بهتر از چینی میدونن ( البته که همشون دلال هستن )