موضوعات داغ

نسخه جدید سدان لوکس کیا، بهتر و بزرگ تر از همیشه

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
برای خرید یک اتومبیل سدان لوکس، نیاز نیست که سرمایه خود را خرج برندهای لاکچری و گران قیمت اروپایی کنید، زیرا شرکت خودروسازی کیا یک خودروی مقرون به صرفه، اما لوکس و جادار برای مشتریان ثروتمند خود دارد که حالا نسل جدید آن رونمایی شده و در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا به نمایش عمومی گذشته می‌شود.
درست همانند "سنتنیال" که پیش از این توسط کمپانی خودروسازی هیوندای تولید می‌شد و حالا توسط محصولات جنسیس جایگزین شده است، شرکت خودروسازی کیا هم یک برند سدان لوکس با امکانات بسیار خوب برای عرضه به مشتریان ثروتمند خود دارد که تحت عنوان "K900" و یا در کشور کره جنوبی تحت عنوان "K9" شناخته می‌شود و اخیرا نسخه جدید آن از سوی کمپانی خودروسازی کیا رونمایی شده است که نسبت به نسل قبل خود حدود 60 میلی متر فاصله بیشتری بین محورها داشته و حالا به رقم 3105 میلی متر رسیده است که نتیجه این افزایش طول محورها می‌تواند فضای پای بیشتر برای سرنشینان عقب کابین باشد.

کیا K900

کیا K900


به طور کلی، طراحی ظاهری اتومبیل پیشرفت‌های بسیار خوبی دیده است و حالا یک چهره جذاب و جدی، همچون یک خودروی لوکس تمام عیار به خود گرفته است که در این خصوص می‌توان به چراغ‌های پیشانی تمام LED با خط چشم سفید رنگ، اصلاح ورودی هوا بر روی سپر اتومبیل و همچنین یک جلوپنجره بزرگ جدید اشاره داشت که حاشیه آن مات طراحی شده و زنبوری داخل آن کاملا مشکی شده است.
علاوه بر این، ویژگی‌های لوکس "کیا K900" در داخل کابین اتومبیل بیشتر دیده می‌شود و کنسول بزرگ و یکپارچه وسط می‌تواند یک تکیه گاه راحت و بزرگ برای سرنشینان جلو فراهم کند. مجموعه داشبورد و کنسول مرکزی اتومبیل هم با طراحی مینیمالیستی توسعه پیدا کرده است و تنها شاهد طراحی یک ردیف کلیدهای عملکردی مربوط به سیستم تهویه اتاق در قسمت پایین، طراحی 2 خروجی ساده هوا در مرکز و همچنین نصب و طراحی کلیدهای سیستم صوتی در بالای خروجی تهویه هستیم که دستورات راننده را به سیستم سرگرمی و در نهایت به صفحه نمایشگر 12.3 اینچی لمسی اتومبیل منتقل می‌کند که در بالاترین قسمت داشبورد نصب شده است.

کیا K900

کیا K900


باوجود معرفی این خودرو از سوی کیا، متاسفانه هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده است، اما در روزهای آینده و با معرفی رسمی این خودرو، اطلاعات فنی اتومبیل در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت و ما هم جزییات فنی آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/6
امیدوارم وارد ایران بشه
1397/1/7
خخخخ دادا مگه دولتیا میزارن امسال ک سال حمایت از کالای داخلی شده کلا وارادت خودرو رو ممنوع و حتی حرام اعلام میکنن و مردم فقط فقط باید پراید خودروی ملی بخرن خداحافظ ماشینای با کیفیت روز دنیا
1397/1/6
به کیا و هیوندای می گن خودرو ساز. هر سال چندین مدل جدید و چندین فیس لیفت و ... حالا بزرگترین فرقون مونتاژ کن خاور میانه سه ساله می خواد پلت فرم رونمایی کنه. در طول ده سال سمند رو فیس لیفت کرد شد دنا. سه ساله می خواد دنا رو اتومات کنه. دو ساله می خود 301 رو در ایران مونتاژ کنه و .... فقط باید گف درد و بلای خودروسازان دنیا بخوره تو سر این شرکتهای یغماگر ایرانی که هیچی نیستند ولی ادعا دارند ما خودرو سازیم. واقعا هیچی نیستید حتی مونتاژ کار هم نیستید. متاسفا برای مسولین صنعتی کشور.
1397/1/6
اگر کمی با دقت بیشتر در سایت اصلی کیا تحقیق کنید متوجه می شوید این خودرو با موتور 3.8 لیتر و دیفرانسیل عقب می باشد .
1397/1/6
بدرد کسی میخوره که بین سری 7 و اس 500 گیر کرده و پول دوتاشو نداره برای همین داخل سری 7 بیرون اس 500 خخخخخخخ
1397/1/7
آقا زاده ها بشتابید
1397/1/7
از لحاظ ظاهر بیرونی کاملا شبیه بنز میباخ هستش و داخل شبیه محصولات بی ام وه خیلی جالبه فک میکردیم فقط چینیا کپی برداری میکنن