موضوعات داغ

تولید نسخه اسپرت کیا پیکانتو GT-Line برای بازار استرالیا

عکس مطلب اول
تولید نسخه اسپرت کیا پیکانتو GT-Line برای چند ماه آینده در بازار استرالیا تایید شده است. با اینکه قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است ولی مشخصات آن مشابه مدل تولید محدود AO است که در ژانویه معرفی شد. مدل AO مجهز به کیت بدنه، لوله اگزوزهای دوقلو، رینگ های آلیاژی 16 اینچی، چراغ های جلو همراه با چراغ های LED روشنایی روز، چراغ های LED عقب، صندلی های لوکس پارچه ای با ظاهر شبیه به چرم همراه با نوارهای قرمز رنگ و پدال های آلیاژی اسپرت بود.
نسخه ارزان قیمت S کیا پیکانتو مجهز به امکاناتی مانند سیستم ترمز اضطراری خودکار همراه با سیستم اخطار تصادف از جلو، دوربین دید عقب همراه با سنسورهای پارک دنده عقب، چراغ های جلوی خودکار، صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی همراه با نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کار پلی، تماس تلفنی از طریق بلوتوث و سیستم صوتی با قابلیت پخش زنده، ورودی های USB و AUX و غربیلک فرمان چند منظوره است.
نسخه GT-Line پیکانتو مانند مدل استاندارد از موتور 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.2 لیتری با قدرت 84 اسب بخار در دور 6000 و گشتاور 122 نیوتن متر در دور 4000 نیرو می گیرد. بنابراین این مدل از نسخه GT ضعیفتر است، زیرا این مدل مجهز به موتور 3 سیلندر 1.0 لیتری توربوشارژ با 100 اسب بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور است.
هنوز مشخص نیست که آیا پیکانتو در بازار استرالیا با هر دو نوع گیربکس دنده ای و اتوماتیک عرضه خواهد شد یا نه اما با توجه به مشخصات نسخه AO احتمالا تنها با گیربکس 4 دنده اتوماتیک به فروش می رسد.

کابین کیا پیکانتو GT-Line

کابین کیا پیکانتو GT-Line


کیا پیکانتو GT-Line

کیا پیکانتو GT-Line

قیمت و مشخصات کامل این مدل از پیکانتو بعدا اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد