موضوعات داغ

نیسان قشقایی با قابلیت رانندگی خودکار چقدر قیمت دارد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خریداران نیسان قشقایی در کشور انگلستان هم اکنون می توانند خودروی کراس اوور خود را به همراه پیشرفته ترین سیستم کمکی رانندگی نیسان یعنی سیستم ProPilot خریداری کنند.
سیستم ProPilot به قیمت 795 پوند در تیپ های Tekna و Tekna+ نیسان قشقایی به فروش می رسد. این خودروها مجهز به موتور دیزلی dCi 130 و گیربکس ضریب متغیر هستند و قیمت پایه آنها 31 هزار و 275 پوند است.
به گفته مدیر بخش اروپایی نیسان اضافه شدن سیستم ProPilot به تجهیزات نیسان قشقایی موقعیت این خودروی کراس اوور را در بازار اروپا تقویت خواهد کرد ضمن اینکه عرضه این سیستم به مشتریان بخشی از برنامه این کمپانی برای افزایش راحتی رانندگان و استفاده از سیستم‌های پیشرفته در آینده است سیستم ProPilot این توانایی را دارد تا کنترل بخش‌هایی همانند. فرمان پدال گاز و ترمز را بر عهده بگیرد.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

این سیستم می تواند در بزرگراه ها و یا جاده های تک بانده و در سرعت های پایین و سرعت های بالا وارد عمل شود. همچنین باید اشاره کنیم که مدل dCi 130 نیسان قشقایی به همراه گیربکس دستی می تواند با پرداخت 495 پوند به پکیج Drive Assist Pack نیز مجهز شود که این پکیج شامل رادار بین خطوط هوشمند، کروز کنترل هوشمند و سیستم کمکی رانندگی بین خطوط است و این توانایی را دارد تا خودرو را به طور کامل متوقف کرده و دوباره به راه بیاندازد.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

همزمان با عرضه سیستم ProPilot در بازار انگلستان نیسان فول ترین مدل قشقایی را نیز با نام Pilot One Edition معرفی کرده است که قیمت آن 33 هزار و 385 پوند (حدود 200 میلیون تومان) است. این تیپ به صورت استاندارد به سیستم ProPilot مجهز است ضمن اینکه یک رنگ سفید جدید نیز به رنگ های قابل انتخاب برای بدنه آن اضافه شده است.
نیسان قشقایی همچنین به همراه تودوزی چرم ناپا پدال های تعویض دنده و همچنین نشان Pilot One Edition مجهز است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد