موضوعات داغ

معرفی هوندا اینسایت هایبرید جدید با مصرف سوخت 4.28 لیتر در 100 کیلومتر

عکس مطلب اول
هوندا پس از معرفی نسخه اولیه هوندا اینسایت در نمایشگاه دیترویت، سرانجام این خودروی هایبرید جدید و زیبا را به نمایش می گذارد. این خودرو قرار است چند روز دیگر در نمایشگاه خودروی نیویورک رسما به نمایش گذاشته شود. اینسایت هایبرید در عین حال که جدیدترین محصول هوندا در ناوگان در حال رشد خودروهای الکتریکی این شرکت است، یکی از پیشرفته ترین خودروهای هوندا نیز محسوب می شود.
این خودرو تعدادی از نشانه های طراحی خود را از دیگر محصولات هوندا به ارث برده است، مانند جلو پنجره شبیه بال در حال پرواز، چراغ های LED جلو و عقب با نیم رخ نه چندان برجسته و شیب سقف مشابه خودروهای کوپه. هوندا اینسایت از نظر جایگاه و قیمت بین مدل کوچکتر سیویک و مدل بزرگتر آکورد قرار می گیرد.
این خودرو به یک پیشرانه هایبرید کم مصرف مشابه پیشرانه آکورد هایبرید مجهز خواهد شد که از یک موتور بنزینی 1.5 لیتری، یک موتور الکتریکی و یک مجموعه باتری لیتیوم یون تشکیل می شود که 151 اسب بخار قدرت و 267 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اینسایت جدید سه حالت مختلف رانندگی نرمال، اقتصادی و اسپرت دارد و مصرف سوخت آن در شهر 4.28 لیتر در 100 کیلومتر است.
معاون ارشد شرکت هوندا در امریکا گفت:
« اینسایت به مشتریان هوندا این موضوع را ثابت می کند که راندمان بالا و مصرف سوخت پایین یک خودروی هایبرید به معنای افت طراحی، کیفیت یا عملکرد خودرو نیست. اینسایت نماد دیگری از یک عصر جدید در تکامل خودروهای الکتریکی هوندا است و خریداران این خودروها می توانند بدون اینکه چیزی را از دست بدهند به تمام خواسته های خود دست یابند. »

هوندا اینسایت هایبرید جدید

هوندا اینسایت هایبرید جدید


هوندا اینسایت هایبرید جدید

هوندا اینسایت هایبرید جدید


کابین هوندا اینسایت هایبرید جدید

کابین هوندا اینسایت هایبرید جدید

در کابین اینسایت جدید یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی همراه با نرم افزارهای اندروید اتو و اپل کار پلی وجود دارد. این خودرو به صورت استاندارد مجهز به مجموعه فناوری های ایمنی هوندا است که Honda Sensing نامیده می شود و شامل مواردی مانند سیستم اخطار تصادف از جلو، سیستم ترمزگیری برای کاهش شدت تصادف، کروز کنترل تطبیقی و سیستم شناسایی علائم ترافیکی است که در تمام رده های تجهیزاتی وجود دارد. مدل های EX و تورینگ مجهز به سیستم LaneWatch نیز هستند که به راننده در تشخیص نقاط کور کمک می کند.
اینسایت جدید همراه با سیویک و CR-V در تسهیلات هوندا در ایندیانا و پیشرانه آن در اوهیو ساخته می شود. هنوز در مورد قیمت این خودرو چیزی اعلام نشده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد