موضوعات داغ

مرسدس قدرت 400 اسب بخاری A45 جدید را تایید کرد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی خبرهایی مبنی بر مدل جدید A45 از مرسدس بنز به بیرون درز کرده بود که حاکی از قدرت حداقل 400 اسب بخاری این خودرو بودند اما حالا مدیر AMG خود شخصا اعلام کرده است که این خودرو با قدرت بیش از 400 اسب بخار وارد میدان خواهد شد.
تابیاس مورس مدیر AMG در مصاحبه ای با رود اند ترک که در حاشیه نمایشگاه خودروی نیویورک انجام شد به این مورد اشاره کرد که نسل جدید مرسدس A45 با یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو به بازار خواهد آمد که این موتور بدون کمک هیچگونه پیشران الکتریکی می تواند بیش از 400 اسب بخار قدرت تولید کند. انتقال نیرو نیز در این خودرو همانند قبل به هر چهارچرخ انجام خواهد شد.
همچنین AMG در ساخت A45 جدید فقط روی افزایش اسب بخار این خودرو تمرکز نکرده است بلکه سعی شده تا این خودرو توانایی و کارایی خوبی را هم در پیست مسابقه و هم در رانندگی روزمره به نمایش بگذارد.
مورس همچنین رسما تایید کرد که مرسدس A کلاس جدید دارای نسخه‌ی AMG ضعیف تری نیز خواهد بود که با کد A35 وارد بازار خواهد شد. این مدل که ضعیف ترین و ارزان ترین محصول AMG است به یک پیشرانه ی 2 لیتری 300 اسبی و سیستم چهارچرخ محرک مجهز خواهد شد.
خبر بد این است که مدل هاچ بک A کلاس جدید در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و احتمالا تنها شاهد عرضه مدل سدان این خودرو در این بازار خواهیم بود. البته A کلاس هاچ بک در بازار کانادا به فروش خواهد رفت. مرسدس همچنین اعلام کرده است که مدل های جدید CLA و GLA نیز بر اساس نسل جدید Aکلاس 2019 ساخته خواهند شد و این مدل ها نیز در نسخه AMG تولید خواهند شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/14
البته برای ۲لیترموتور۴۰۰اسب خوبه ولی در مقابل ایران خودرو حرفی براگفتن نداره،اخه ایران خودرو از ۲لیتر پارس ای ال ایکس ۱۰۰اسب نیرو تولید کرده!!