موضوعات داغ

آشنایی با کیا اپتیما 2019؛ فول تر از همیشه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل فعلی کیا اپتیما را نمی توان خودرویی به مهمی مدل 2011 این خودرو دانست چون مدل 2011 اپتیما جهش بزرگی برای این مدل بود و موفقیت خوبی را هم در بازار کسب کرد اما مدل فعلی این خودرو تفاوت چندان بزرگی با مدل قبلی ندارد، با این حال این خودرو دارای چند مزیت بزرگ است که یکی ارزش در برابر بهای پرداختی بالا و دیگری گارانتی طولانی مدت خوب و در نهایت امکانات زیاد این خودرو هستند. با این اوصاف اما به دلیل کاهش محبوبیت خودروهای سدان در برابر خودروهای کراس اوور و البته وجود رقبای قدرتمندی همچون تویوتا، هوندا و نیسان، کیا اپتیما با چالش بزرگی در بازار فروش مواجه است. برای رفع همین مشکلات کیا در مدل 2019 اپتیما اقدام به اضافه کردن لیست تجهیزات این خودرو کرده و در ظاهر این خودرو نیز تغییرات جزیی را ایجاد کرده است.
همانطور که در تصاویر می بینید کیا تغییرات خیلی بزرگی را در نمای ظاهری این خودرو ایجاد نکرده است. مدل پایه‌ی این خودرو هم در سال 2019 به همراه چراغ های LED روشنایی در روز به بازار می آید و جلو پنجره ی مدل 2019 نیز کمی متفاوت است. همچنین مدل پایه به رینگ های 16 اینچی جدیدی مجهز شده است. البته سایر تیپ ها نیز تغییرات مشابهی را تجربه کرده اند. مدل های EX، SX و SX-L کیا اپتیما همچنین از این پس به صورت استاندارد به کروز کنترل هوشمند مجهز می شوند. مدل SX این خودرو را هم می توان با تودوزی چرم قرمز و مشکی و صندلی های اسپرت سفارش داد. اپل کارپلی و اندروید اتو هم در این تیپ ها به صورت استاندارد موجود هستند.
بزرگترین تغییر کیا اپتیما 2019 اما مربوط به تجهیزات ایمنی این خودرو است. پکیج کمکی رانندگی اپتیمای جدید که در تمامی تیپ های این خودرو موجود است شامل مواردی چون سیستم هشدار هوشیاری راننده، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم هشدار پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار بین خطوط و سیستم رانندگی بین خطوط است. البته سیستم رانندگی بین خطوط این خودرو بسیار ابتدایی است و نباید انتظار داشت که همانند خودروهای گران قیمت اتومبیل را در بین خطوط نگه دارد اما به هر حال وجود چنین سیستمی در این کلاس آن هم به صورت استاندارد قابل توجه است.
کیا هنوز به تغییرات قیمتی مدل 2019 اپتیما و زمان ورود به بازار این خودرو اشاره نکرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/21
عکساش کو پس؟؟؟