موضوعات داغ

افزایش قیمت 17 درصدی داچیا ساندرو بدون آپشن جدید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی داچیا برای عرضه مدل‌های جدید "داچیا ساندرو" در بازار انگلستان، از حالا به بعد حدود 17 درصد هزینه بیشتری دریافت خواهد کرد که معادل آن چیزی حدود 1000 پوند یا حدود 1146 یورو خواهد بود، این درحالیست که معمولا افزایش قیمت اتومبیل به خاطر امکانات جدیدی خواهد بود که بر روی آن نصب می‌شود، اما داچیا بدون اینکه حتی یک قطعه جدید به ویژگی های اتومبیل اضافه کند، قیمت آن را حدود 17 درصد افزایش داده است.
با اعمال این افزایش قیمت، مشتریان انگلستانی می توانند از حالا به بعد با افزایش 1000 پوندی داچیا ساندرو، اتومبیل مورد نظر خود را در مدل های پایه به قیمت 6995 پوند خریداری کنند که معادل این هزینه در سایر بازارهای جهانی چیزی حدود 8013 یورو و یا 9844 دلار می شود. اما دلیل این افزایش قیمت داچیا ساندرو، با وجود اینکه حتی یک آپشن جدید هم دریافت نکرده است به چه منظور بوده است؟

داچیا ساندرو

داچیا ساندرو


دلیل این افزایش قیمت از سوی منابع خبری، به ترتیب "تورم"، "تغییرات مالیاتی" و همچنین "مالیات بر ارزش افزوده خودرو" گزارش شده است که برای جبران این تغییرات، کمپانی خودروسازی داچیا پیش قدم شده و تصمیم گرفته است تا قیمت یکی از محصولات پرفروش خود را در بازار انگلستان افزایش دهد و آن هم خودروی هاچ بک "داچیا ساندرو" خواهد بود که یک افزایش قیمت نسبتا بالای 17 درصدی را تجربه کرده است.
باوجود افزایش قیمت شدید اتومبیل، همچنان داچیا ساندرو می‌تواند یک خودروی اقتصادی با قیمت مناسب در بازار انگلستان به شمار آید، این درحالیست که خودروی "سوزوکی سلریو" به عنوان رقیب اصلی داچیا ساندرو با اختلاف 500 پوندی فروخته می‌شود و همچنین دیگر خودروهای موجود در بازار از جمله فورد فیستا، فولکس واگن آپ و همچنین فولکس واگن پولو با قیمت‌های بالاتری به مشتریان عرضه می‌شوند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/18
تاااااااااازه دارن از خودروسازان ایرانی یاد میگیرن!
1397/1/18
تا چند روز آینده مسئولین بخش خودرو سازی داخل اعلام میکنن به دلیل تورم و مالیات بر ارزش افزوده و مسائل دیگه ساندرو تولید داخل 70 میلیون به فروش می رسه