موضوعات داغ

رونمایی از پورشه 911 خودروی ایمنی مخصوص رقابت های استقامت جهانی + فیلم

عکس مطلب اول
درست چند هفته بعد از اینکه مرسدس مدل AMG GT R را به عنوان قویترین خودروی ایمنی فرمول یک معرفی کرد، پورشه نیز در حال معرفی یک خودروی ایمنی برای رقابت های استقامت جهانی است. پورشه 911 توربو را به عنوان خودروی ایمنی رسمی تا سال 2020 انتخاب کرده است و به همین دلیل تا 3 سال آینده این خودرو را در مسابقات استقامت لمنز خواهیم دید.
این مدل از 911 توربو که تا حد زیادی بر اساس مدل استاندارد شکل گرفته است فقط اندکی تغییرات جزئی در آن اعمال شده است که با شرایط مورد نیاز برای یک خودروی ایمنی مطابقت داشته باشد. 911 اکنون از یک چراغ سقفی، چراغ های چشمک زن در جلو و عقب و تجهیزات رادیویی داخل کابین، صندلی های مسابقه ای، کمربندهای ایمنی با 6 نقطه اتصال و یک مانیتور برای نمایش سیگنال های پیست برخوردار است. مهندسان پورشه ترمز و سیستم تعلیق این خودرو را نیز دستکاری کرده اند تا برای استفاده در پیست بهینه باشند. ترکیب رنگ مشکی و قرمز 911 یادآور مدل های مسابقه ای پورشه است.
پورشه 11 خودروی ایمنی برای رقابت های استقامت لمنز تدارک دیده است. دو خودروی 911 توربو در تمام دورهای رقابت استقامت به سرتاسر جهان سفر می کنند تا نقش خودروی ایمنی را ایفا کنند و به سه خودروی ایمنی دائمی در لمنز فرانسه محلق می شوند که آنها نیز 911 توربو هستند. تعدادی از مدل های دیگر پورشه نیز در سرتاسر فصل مسابقات در پیست ها حضور دارند که برای پرسنل ایمنی و پزشکان هستند.

پورشه 911 خودروی ایمنی مسابقات استقامت

پورشه 911 خودروی ایمنی مسابقات استقامت


پورشه 911 خودروی ایمنی مسابقات استقامت

پورشه 911 خودروی ایمنی مسابقات استقامت

خودروی ایمنی پورشه 911 توربو مجهز به رینگ های استاندارد 20 اینچی همراه با تایرهای میشلین پایلوت اسپرت کاپ 2 است و از موتور شش سیلندر باکسر 3.8 لیتری توئین توربو با قدرت 540 اسب بخار و گشتاور 710 نیوتن متر نیرو می گیرد. با این موتور شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت 911 توربو به ترتیب 3.0 ثانیه و 320 کیلومتر در ساعت است. رقابت های استقامت جهانی سال 2018 در پنجم ماه می در بلژیک و بخش برجسته آن یعنی رقابت 24 ساعته لمنز از 16 تا 17 ژوئن آغاز می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد