موضوعات داغ

بی ام و M2 با موتور M4 به زودی معرفی می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در حالی که دو هفته تا آغاز به کار نمایشگاه خودروی پکن باقی مانده است بی ام و تصاویر مدل جدیدی از خودروی M2 را با نام M2 Competition منتشر کرد. این عکس ها های البته دید کاملی از این خودرو ارایه نمی دهند اما یک تصویر کلی را از M2 Competition در اختیارمان قرار می دهند با این وجود اما موردی که این قضیه را جذاب تر می کند مشخصات فنی است که در مورد این خودرو اعلام شده است.
به احتمال بسیار قوی بی ام و M2 Competition از یک موتور 6 سیلندر خطی با حجم 3 لیتر بهره مند خواهد بود که متعلق به برادر بزرگ تر این خودرو یعنی بی ام و M4 است و می تواند 410 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. برای مقایسه باید بدانید که مدل استاندارد بی ام و M2 دارای 365 اسب بخار قدرت و 465 نیوتن متر گشتاور است، بنابراین این مدل جدید 45 اسب بخار قدرت بیشتر و 62 اسب بخار گشتاور بیشتری در مقایسه با مدل استاندارد M2 دارد.

بی ام و M2 Competition

بی ام و M2 Competition

شتاب صفر تا 100 کیلومتر بی ام و M2 Competition نیز 4.2 ثانیه با گیربکس دوبل کلاچ اعلام شده است که از این نظر نیز یک دهم ثانیه سریع تر از مدل دوبل کلاچ استاندارد M2 است. هنوز اعلام نشده است که آیا مدل M2 Competition با گیربکس دستی هم به بازار عرضه خواهد شد یا نه اما با توجه به اینکه مدل استاندارد با گیربکس دستی دارای شتاب 4.5 ثانیه است، پیش بینی می شود که این مدل جدید با گیربکس دستی نیز 4.4 ثانیه شتاب داشته باشد.

بی ام و M2 Competition

بی ام و M2 Competition

بی ام و تغییراتی را نیز برای بخش ظاهری این خودرو تدارک دیده است که شامل استفاده از جلوپنجره تماما مشکی، سپر اسپرت، ورودی های هوای بزرگتر، آینه های برگرفته از مدل M4 کوپه و رینگ های 19 اینچی مشکی رنگ می شوند.
در داخل کابین این خودرو نیز شاهد هستیم که لوگوی M2 روی صندلی ها حک شده است و کلید استارت/استاپ نیز به رنگ قرمز است. ضمن اینکه روی فرمان دو کلید با نام های M1 و M2 وجود دارند که نشان می دهند بی ام و M2 Competition دارای حالت های رانندگی مختلفی است.

بی ام و M2 Competition

بی ام و M2 Competition

نمایشگاه خودروی پکن از 25 آپریل آغاز بکار می کند و بی ام و در این نمایشگاه از مدل M2 Competition به طور رسمی رونمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد