موضوعات داغ

پیشرفت غیر منتظره فروش میتسوبیشی در بازار جهان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
عملکرد بخش استرالیایی میتسوبیشی معمولا مورد انتقادات شدیدی قرار دارد. این شرکت در بازار بزرگ استرالیا تنها مدل های محدودی را عرضه می کند و همچنین هیچ خودروی سواری قابل توجه و قابل رقابتی نیز در این بازار ندارد و تنها به عرضه خودروهای شاسی بلند با بروزرسانی های محدود بسنده کرده است.
با این وجود اما این روزها میتسوبیشی استرالیا روزهای خوبی را سپری می کند. این برند ارزشمند در سه ماه نخست سال جاری توانست 21 هزار و 215 دستگاه خودرو را به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذاشته 15 درصد افزایش را نشان می دهد.
چنین آمار فروشی سبب شده است تا میتسوبیشی در رده ی چهارم بازار استرالیا و پس از هیوندای قرار گیرد. همچنین این خودروساز از نظر فروش در رده بهتری در مقایسه با هولدن، فورد و نیسان قرار دارد.
در ماه مارس میتسوبیشی حتی عملکرد بهتری نیز داشت و توانست با پشت سر گذاشتن هیوندای به رتبه ی سوم بازار دست پیدا کند. این خودروساز در ماه مارس 8810 دستگاه اتومبیل را فروخت که این تعداد 7.3 درصد بازار خودرو را تشکیل می دادند. در میان تمامی ماه های مارس، ماه مارس گذاشته بهترین ماه مارس میتسوبیشی در استرالیا بود.
میتسوبیشی در بازار خودروهای شاسی بلند نیز پس از تویوتا و مزدا در رتبه سوم قرار دارد. برای مقایسه باید بدانید که در سه ماهه نخست سال جاری تویوتا 19405 دستگاه خودرو، مزدا 13386 دستگاه خودرو و میتسوبیشی 12538 دستگاه خودروی اس یو وی را به فروش رساندند. پس از میتسوبیشی نیز رتبه ی چهارم متعلق به نیسان است.
در میان مدل های میتسوبیشی نیز مدل تیرتون 6536 دستگاه، مدل ASX با 14 درصد افزایش 4111 دستگاه، مدل اوتلندر 3995 دستگاه، مدل پاجرو اسپرت 1947 دستگاه و لنسر 1893 دستگاه فروش داشته اند.

میتسوبیشی اکلیپس کراس

میتسوبیشی اکلیپس کراس

یکی از دیگر از نشانه های موفقیت میتسوبیشی خودروی جدید اکلیپس کراس است. این مدل توانست بدون اینکه بازار مدل پر فروش ASX را تهدید کند به فروش 1603 دستگاه دست پیدا کند. از دیکر خودروهای موفق میتسوبیشی نیز مدل پاجرو است که با وجود قدیمی شدن اما همچنان با فروش 801 دستگاه، بیش از 8 درصد بازار اس یو وی ها را در اختیار دارد.
اما در بخش خودروهای شهری کوچک عملکرد این کمپانی چندان خوب نیست چون مدل میراژ با 57 درصد کاهش فروش مواجه شده است و در رده پایین تری در مقایسه با اصلی ترین رقیبش یعنی کیا پیکانتو قرار دارد.
نتایج آماری نشان می دهند برای افرادی که به دنبال یک خودروی با کیفیت و قابل اطمینان هستید میتسوبیشی گزینه ی خوبی است و این افراد به سراغ این برند می روند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/23
نیسان جان دوباره ای به میتسو داد دمش گرم