موضوعات داغ

معرفی شورولت کامارو 2019 با ظاهری جدید و مدل پایه 1LE با موتور 4 سیلندر 275 اسبی

عکس مطلب اول
نمای ظاهری جدید، تعدادی امکانات اضافی و معرفی مدل پایه اسپرت و جذاب، موارد اصلی تغییرات کامارو برای سال 2019 هستند.
شورولت با مقداری اصلاحات در طرح جلوپنجره و تعدادی به روز رسانی جزئی در کابین، به کامارو برای سال 2019 حیاتی دوباره بخشیده است. اکنون شورولت رسما از خودروی اسپرت ارتقا یافته خود رونمایی کرده است که شامل مدل جدید 1LE با موتور کاملا جدید 4 سیلندر توربوشارژ است.
چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می کند نمای جلوی خودرو در تمام مدل های کامارو است که از طراحی تهاجمی تر برخوردار شده و باعث می شود ظاهر این خودرو نسبت به مدل قبلی برجسته تر باشد.
شورولت این طراحی را طراحی با تمرکز بر بهبود عملکرد می نامد زیرا از ورودی های هوای بزرگتر با زاویه بهتر در قسمت جلو استفاده شده است تا عبور جریان هوا بهبود یابد. کامارو SS برای اولین بار از آرم جدید شورولت با نام فلوتی بهره می برد که نه تنها ظاهر جذابی دارد بلکه طرح اصلاح شده ی آن (که قبلا تا حدودی جریان هوا را مسدود می کرد) باعث می شود در هر دقیقه 2500 لیتر جریان هوای اضافی وارد موتور شود.
علاوه بر تغییر در جلوپنجره رنگ های جدیدی مانند رنگ آبی رودخانه ای (به یادبود مدل مسابقه ای کامارو در رقابت های Trans Am در سال 1967) و رینگ های 20 اینچی جدید، چراغ های جلوی LED زیبا و چراغ های دودی عقب با طراحی ارتقا یافته از موارد دیگری هستند که باعث بهبود نمای بیرونی کاماروی جدید شده اند.

شورولت کامارو 2019

شورولت کامارو 2019

داخل کابین فقط به روز رسانی های بصری جزئی صورت گرفته است مانند انتخاب های جدید برای نورپردازی داخل کابین و نصب آینه دید عقب مجهز به دوربین به صورت استاندارد در رده های تجهیزاتی بالاتر مانند 2SS و ZL1. کامارو 2019 از سیستم سرگرمی جدید 3 شورولت نیز بهره می برد که اتصال از طریق بلوتوث را بهبود می دهد، نرم افزارهای بیشتری دارد و گرافیک صفحه نمایش آن بهتر شده است. صفحه نمایش استاندارد سیستم سرگرمی 7 اینچی است ولی در رده های تجهیزاتی متوسط و بالا صفحه نمایش 8.0 اینچی قابل سفارش است.

شورولت کامارو 2019

شورولت کامارو 2019

چشمگیرترین به روز رسانی فنی در مدل اسپرت SS رخ داده است. این خودروی اسپرت که مجهز به موتور V8 است اکنون از یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته با سیستم لانچ کنترل سفارشی و قابلیت قفل کردن ترمزهای جلو به صورت مستقل از ترمزهای عقب (برای برن آت) برخوردار شده است. البته قابلیت انتخاب گیربکس 6 دنده دستی نیز همچنان در این خودرو وجود دارد. در مورد افزایش قدرت موتور این مدل چیزی اعلام نشده است.

چراغ جلوی شورولت کامارو 2019

چراغ جلوی شورولت کامارو 2019


چراغ عقب شورولت کامارو 2019

چراغ عقب شورولت کامارو 2019

موتور 4 سیلندر توربوشارژ کاملا جدید مدل 1LE همان موتور 2.0 لیتری کاماروی استاندارد است که 275 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. تمام این قدرت فقط از طریق یک گیربکس 6 دنده دستی به چرخ ها منتقل می شود. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به سیستم تعلیق با تنظیم ویژه، تقسیم وزن نزدیک به 50/50 و تنظیمات جدید Track Mode و Competition Mode اشاره کرد که ثبت و بازخوانی اطلاعات مربوط به عملکرد خودرو، سیستم لانچ کنترل و چراغ نشاندهنده زمان تعویض دنده از امکانات این تنظیمات جدید است.
شورولت در این خودرو سیستم هشدار تصادف از جلو را به عنوان یک آپشن جدید ارائه می کند. مدل 1LE به صورت استاندارد با غربیلک فرمان به سبک خودروهای مسابقه ای که قسمت پایین آن صاف است همراه با پوشش چرم مصنوعی برای غربیلک فرمان عرضه می شود و امکان سفارش صندلی های اسپرت ریکارو برای آن وجود دارد.

شورولت کامارو کانورتیبل 2019

شورولت کامارو کانورتیبل 2019

کامارو 2019 و مدل اسپرت 1LE مدتی بعد در همین سال وارد بازار خواهند شد. در مورد قیمت آنها چیزی اعلام نشده است ولی قیمت مدل 1LE بین 30 تا 35 هزار دلار پیش بینی می شود. جالب اینجاست که شورولت با مدل 1LE خودروهایی مانند هوندا سیویک تایپ آر، فولکس واگن گلف R و حتی مدل آینده هیوندا یعنی ولاستر N را معیار قرار داده است. مدل به روز رسانی شده کامارو برای سال 2019 به وضوح نشانه تمایل شورولت برای سلطه بر مدل ارتقا یافته فورد ماستنگ و مدل فعلی داج چلنچر است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/28
چقدر خوشگله!!
چرا نمیذارن اینا وارد بشن؟؟!! لعنتیها
1397/2/10
به هزار دلیل مهمترینش اینکه اگر واردات این ابرخودروها آزاد بشه باید در خودروسازهای بی کیفیت روببندن!
1397/1/29
من یه ادم متعصب میشناختم میگفت پارس 16 سوپاپ از این بهتره.
1397/6/30
عالیییییییی