موضوعات داغ

هیوندای سوناتا با قیمت کمتر و آپشن بیشتر برای سال 2018

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هیوندای برای سال 2018 مدل هیبریدی سوناتا را با قیمت 26 هزار و 385 دلار به بازار عرضه خواهد کرد که در مقایسه با مدل 2017 این خودرو 500 دلار ارزان تر است.
اما کاهش قیمت تنها اتفاقی نیست که برای سوناتا هیبریدی 2018 افتاده است و این خودرو به امکانات استاندارد جدیدی هم مجهز شده است. برای مثال سیستم های هشدار نقطه کور و هشدار خودروی پشت سری در مدل 2018 به صورت استاندارد موجود هستند که این موارد ارزش در برابر بهای پرداختی این خودرو را بالاتر می برند.
هیوندای مدل 2018 سوناتا هیبریدی را در نمایشگاه خودروی شیکاگو به نمایش درآورد که ظاهر آن نیز کمی متفاوت با مدل استاندارد و غیر هیبریدی سوناتا است. در داخل کابین نیز صفحه نشان دهنده های این خودرو با مدل استاندارد تفاوت دارند.

هیوندای سوناتا هیبریدی

هیوندای سوناتا هیبریدی

هیوندای سوناتا هیبریدی به یک موتور 2 لیتری GDI چهار سیلندر بنزینی به قدرت 154 اسب بخار و یک موتور برقی 51 اسب بخاری مجهز است که مجموع قدرت 193 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهند. انتقال نیرو نیز همانند مدل قبلی با کمک یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک انجام می شود. اما در مدل 2018 ظرفیت باتری های این خودرو نیز کمی افزایش پیدا کرده است و از 1.62 کیلووات ساعت به 1.76 کیلووات ساعت رسیده است.
هیوندای اعلام کرده است که مصرف سوخت این خودرو در شهر 6 لیتر در هر 100 کیلومتر و در جاده 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و مصرف ترکیبی آن نیز 5.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

هیوندای سوناتا هیبریدی

هیوندای سوناتا هیبریدی

مدل فول این خودرو نیز که لیمیتد نام دارد به امکانات چون سقف پانوراما، چراغ های اصلی بای زنون و چراغ های روشنایی در روز LED مجهز است. هیوندای یک پکیج ایمنی با نام Unlimited Package را نیز برای مدل لیمیتد عرضه می کند که شامل مواردی همچون سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم هشدار بین خطوط، گرمکن فرمان و شارژر بدون سیم تلفن همراه می شود.
در انتها نیز باید اشاره کنیم که فروش این خودرو هم اکنون آغاز شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/31
هیوندای سوناتا با قیمت بیشتر و آپشن کمتر «فقط در ایران»