موضوعات داغ

با حدود 18 میلیون تومان قدرت بی ام و M3 را به 500 اسب بخار برسانید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تنها یازده سال پیش بود که بی ام و M3 اتاق E92 با موتور هشت سیلندر تنفس طبیعی به حجم 4 لیتر و با قدرت 414 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر به بازار آمد و در آن زمان جزو خودروهای بسیار قدرتمند به شمار می رفت.
اما این روزها چنین مشخصاتی را می توان در یک خودروی هاچ بک اسپرت نیز مشاهده کرد. بنابراین تنها مدل 8 سیلندر بی ام و M3 دیگر امروزه توانایی رقابت با خودروهای اسپرت را ندارد.
کمپانی تیونینگ جی پاور اما برای حل این مشکل اقدام به معرفی یک پکیج سوپرشارژر برای M3 کرد که می تواند قدرت این خودرو را به 493 اسب بخار برساند و تنها 3700 دلار قیمت دارد.

بی ام و M3

بی ام و M3

اما جی پاور که کارهای بزرگی را روی محصولات بی ام و انجام داده است به همین مورد بسنده نکرده و قوی ترین پکیج خود برای بی ام و M3 را معرفی کرده است که قدرت این خودرو را به 710 اسب بخار و گشتاور آن را نیز به 650 نیوتن متر می رساند. اما ایراد کار اینجاست که این پکیج تیونینگ خود به تنهایی 49 هزار دلار قیمت دارد که در کشور آلمان می توانید با این پول یک بی ام و سری 4 کوپه خریدارای کنید.
یک پکیج با قیمت متعادل تر نیز برای M3 موجود است که 11 هزار دلار قیمت دارد و قدرت این خودرو را به 621 اسب بخار و گشتاور آن را نیز به 590 نیوتن متر می رساند و با باقی پول نیز یک بی ام و سری 2 خریداری کنید. چون با پولی در حدود 37 هزار دلار در آلمان می توان یک بی ام و سری 2 خرید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/15
سلام
من لئونید هستم دوازده ساله از ارومیه
من بی ام دبلیو دوست دارم