موضوعات داغ

وقتی تویوتا هایلوکس لباس رزم بر تن می کند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا مدل های جدیدی از هایلوکس را با نام Rogue، Rugged و Rugged X را معرفی کرده است. این مدل ها دارای امکانات و تجهیزات اضافه ای به میزان 2 هزار دلار بیشتر از هایلوکس استاندارد هستند و تغییرات ظاهری را نیز تجربه کرده اند. مدل Rugged به اسنورکل، جلوپنجره‌ی جدید، باربند سقفی، لوله‌های محافظ عقب و قلاب های بکسل مجهز شده است. این مدل به صورت استاندارد به گیربکس 6 دنده دستی مجهز است اما با پرداخت 2 هزار دلار بیشتر می توانید این مدل را با گیربکس شش دنده اتوماتیک نیز سفارش دهید. این مدل دارای قیمت پایه ی 54 هزار دلار استرالیا است.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

مدل بعدی Rugged X است که با قیمت 61 هزار دلار استرالیا به بازار عرضه می شود. این مدل نیز به صورت استاندارد به گیربکس شش دنده دستی مجهز است و با پرداخت 2 هزار دلار می توانید گیربکس اتوماتیک را برای آن سفارش دهید.
تغییرات این مدل شامل سپر جلوی آفرودی از جنس فولاد، چراغ های LED، جلوپنجره‌ی جدید و تودوزی چرمی هستندو پشت آمپرهای این مدل نیز متفاوت است و به رنگ سیاه طراحی شده است.

تویوتا هایلوکس Rogue

تویوتا هایلوکس Rogue

آخرین مدل نیز مدل Rogue است که 61 هزار دلار استرالیا قیمت داشته و به صورت استاندارد به گیربکس شش دنده اتوماتیک مجهز است. نمای داخلی این مدل با مدل Rugged X یکسان است پر در بیرون نیز یک پوشش محافظ برای قسمت بار در نظر گرفته شده است.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس

پیشرانه ی مورد استفاده در هر 3 مدل یکسان بوده و از نوه 4 سیلندر توربودیزلی با حجم 2.8 لیتر است که می تواند 174 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. البته در صورتی که خودرو به گیربکس دستی مجهز باشد گشتاور تولیدی موتور به 420 نیوتن متر محدود خواهد شد.
در ادامه می توانید گالری تصاویر این مدل های جدید هایلوکس را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/1
سلام.
خواستم بدونم طبق قوانین راهنمایی و رانندگی کشور بستن سپر آفرود روی ماشین اشکالی داره؟