موضوعات داغ

فورد موستانگ هم چهارچرخ محرک می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
فورد به تازگی روز ملی موستانگ را جشن گرفته است و به همین بهانه تصمیم گرفته است تا برخی جزییات و اطلاعات را از نسل بعدی این ماسل کار محبوب آمریکایی منتشر کند.
دفتر فورد در دیترویت گزارش کرده است که مدل آینده ی فورد موستانگ در اوایل دهه‌ی آینده رونمایی می شود و مهم ترین نکته در مورد این خودرو این است که ممکن است نسل جدید این خودرو به سیستم چهارچرخ محرک مجهز باشد و حتی ممکن است نسخه ای الکتریکی از موستانگ نیز به بازار عرضه شود.

فورد موستانگ

فورد موستانگ

البته هیچ از این اطلاعات هنوز رسمی نیستند اما فورد هم اکنون نیز اعلام کرده است در حال کار روی نسخه ای پلاگین هیبریدی از موستانگ است. بر اساس گزارشات رسیده این خودرو در سال 2019 و با یک موتور هشت سیلندر به بازار خواهد آمد که گشتاور بالاتری نیز در مقایسه با قبل دارد.

فورد موستانگ

فورد موستانگ

فورد به دادن همین میزان اطلاعات بسنده کرده است اما مدیر بازاریابی این کمپانی گفته است که مدل پلاگین هیبریدی موستانگ می تواند فروش این خودرو را در بازارهایی همچون اروپا و چین افزایش دهد و خریداران بیشتری را جذب موستانگ کند.
همچنین عرضه‌ی نسخه ی چهارچرخ محرک از موستانگ نیز می تواند کارایی این خودرو را در شرایط آب و هوایی نامساعد افزایش دهد. دوج نیز سال گذشته نسخه ای چهاچرخ محرک از چلنجر GT را به بازار عرضه کرد و در آن زمان اشاره کرد که به این خودرو را می توان در هر چهار فصل و در هر آب و هوایی مورد استفاده قرار داد.

فورد موستانگ شلبی GT500

فورد موستانگ شلبی GT500

با وجود اینکه زمان زیادی تا آمدن نسل آینده ی موستناگ باقی مانده است فورد فعلا خود را برای عرضه ی مدل جدید شلبی GT500 آماده می کند و تیزرهای این خودرو را نیز منتشر کرده است. این خودروی قدرتمند به یک موتور V8 سوپرشارژردار مجهز است که می تواند بیش از 700 اسب بخار قدرت تولید کند.

فورد موستانگ

فورد موستانگ

قدرت دقیق این خودرو هنوز اعلام نشده است اما GT500 رقیب دوج چلنجر هلت خواهد بود که 707 اسب بخار قدرت دارد. البته با آمدن GT500 نیز دوج همچنان موقعیت بهتری خواهد داشت چون این خودروساز مدل دیمون را نیز در سبد محصولات خود دارد که موتور 6.2 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژر دار آن می تواند 840 اسب بخار قدرت و 1044 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/7
با الکتریکی کردن موستانگ ابهتش از بین میره!!!!