موضوعات داغ

اضافه شدن مدل دیزلی به طیف موتور های لکسوس LX؛ محصولی لوکس برای ثروتمندان مقتصد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
لکسوس LX570 خودرویی بزرگ، سنگین، قدرتمند و پر مصرف است. اما برای مشتریانی که مصرف سوخت برای آنها اهمیت دارد لکسوس مدل دیزلی هشت سیلندر از این خودرو را با کد LX400d در نظر گرفته است. این مدل دارای گشتاور 650 نیوتن متر است که از دور موتور 1600 دور بر دقیقه در اختیار راننده قرار دارد.
موتور این خودرو از نوع هشت سیلندر تویین توربودیزل است مه 4.5 لیتر حجم دارد و می تواند 360 اسب بخار قدرت تولید کند. این خودرو همچنین به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز است و در هر 100 کیلومتر تنها در سیکل ترکیبی تنها 9.5 لیتر گازوییل مصرف می کند که چنین عددی برای یک اس یو وی سنگین وزن بسیار خوب است.

لکسوس LX دیزلی

لکسوس LX دیزلی

مدل دیزلی لکسوس LX تنها در نسخه ی 5 نفره به بازار عرضه می شود و از امکانات استاندارد آن باید به سیستم تشخیص عابر پیاده، 10 عدد کیسه هوا و گیربکس اتوماتیک 6 دنده تیپ ترونیک اشاره کرد.
همچنین به صورت آپشن می توان برای این خودرو رینگ های 20 اینچی آلیاژی، چراغ های LED و سیستم تعلیق فعال را نیز سفارش داد.

لکسوس LX دیزلی

لکسوس LX دیزلی

کابین لکسوس LX400d نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه دارای امکانات مناسبی نیز است. امکانات این خودرو شامل نمایشگر 12.3 اینچی با کیفیت بالا، سیستم تهویه مطبوع خودکار چهار منطقه ای، سیستم صوتی حرفه ای با 9 عدد بلندگو، رادیوی دیجیتال، پوشش چوب و چرم فرمان، پدال شیفتر، گرمکن صندلی های جلو و عقب، تودوزی کامل چرم طبیعی، شارژر بی سیم تلفن همراه و کول باکس هستند.
در ادامه می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر ببینید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد