موضوعات داغ

7 خودرو غیر قابل اعتماد بسیار مشهور در جهان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در ادامه بررسی لیست های خودرویی در خودروبانک اینبار می خواهیم به لیست غیرقابل اعتمادترین خودروهای شاسی بلند و پیکاپ بپردازیم. این لیست که توسط موسسه ی جی دی پاور تهیه شده است خودروهای شاسی بلند و پیکاپ بازار آمریکا را از نظر اطمینان مورد تست قرار داده است. برای تهیه نتایج این لیست یک نظر سنجی برگزار شده است که 35 هزار نفر در آن شرکت کرده اند که همگی حداقل سه سال تجربه را با یکی از این خودروها را داشته اند.
این لیست شامل خودروهای اس یو وی، پیکاپ ها و خودروهای کراس اوور می شود و خودروهای حاضر در این لیست از نظر قابلیت اطمینان و دوام بخش فنی خود (شامل موتور و گیربکس) در وضعیت بسیار نا مطلوبی قرار دارند.
در ادامه همراه ما باشید.

7. دوج رم
دوج رم

دوج رم

دوج رم 2500 و رم 3500 خودروهایی هستند که پایین ترین رتبه را از جی دی پاور دریافت کرده اند و از هر نظر در سطح پایین تری در مقایسه با رقبای خود از شورولت، فورد و جمس قرار دارد. مشکلات این خودروها همچنین به گفته ی کانسویمر ریپورت در بخش سیستم سوخت رسانی و تعلیق بسیار زیاد است.

6. رنجروور اسپرت
رنجروور اسپرت

رنجروور اسپرت

رنجروور اسپرت یک خودروی لوکس و گران قیمت از لندروور است و توانایی حرکتی بسیار خوبی نیز دارد. با این وجود اما بخش فنی این خودرو و مخصوصا موتور آن رتبه ی بسیار پایینی را از جی دی پاور دریافت کرده است. البته در بخش های دیگر، رنجروور اسپرت توانسته نمره ی متوسط را کسب کند. کانسیومر ریپورت حتی این خودرو را به عنوان یکی از 10 خودروی نا مناسب سال 2017 نامیده است.

5. اینفینیتی QX60
 QX60

QX60

اینفینیتی QX60 یک خودروی شاسی بلند لوکس است که اشتراکات زیادی با نیسان پت فایندر دارد. این خودرو در بخش موتور و گیربکس نمره ای پایین تر از متوسط را دریافت کرده است. البته تجهیزات این خودرو نمره ی متوسط را دریافت کرده اند ولی کانسیومر ریپورت از سوی دیگر مشکلات زیادی را در بخش جعبه دنده ی این خودرو گزارش کرده است.

4. نیسان پت فایندر
نیسان پت فایندر

نیسان پت فایندر

نیسان پت فایندر دیگر خودروی کراس اوور سایز متوسط است که در این لیست حضور دارد و نمره ای پایین تر از متوسط را کشب کرده است. حتی ابین این خودرو و بدنه ی آن نیز از نظر خرابی و قابلیت اطمینان نمره ای پایین تر از متوسط را از جی دی پاور دریافت کرده اند اما امکانات و تجهیزات آن در سطح خوبی بودند.
کانسویمر ریپورت نیز به این خودرو نمره ی 1 از 5 را داده است و بیشتر مشکل آن را در بخش گیربکس عنوان کرده است.

3. جیپ گرند چروکی
جیپ گرند چروکی

جیپ گرند چروکی

جی دی پاور به این خودروی اس یوی وی سایز متوسط پنج نفره نمره ای پایین تر از متوسط را داده است و اعلام کرده است که جیپ گرند چروکی از نظر دوام خودروی چندان خوبی نیست. کانسیومر ریپورت نیز پایین ترین نمره از در بخش دوام به این خودرو داده است.

2. جیپ چروکی
جیپ چروکی

جیپ چروکی

جیپ چروکی یک کراس اوور است که قابلیت آفرود خوبی نیز دارداما رتبه ی بسیار پایینی را از جی دی پاور دریافت کرده است. مشکلات این خودرو به دوام پایین، ایرادات فنی و برقی مربوط هستند. کانسیومر ریپورت نیز در سال 2014 پایین ترین رتبه را در بخش دوام و قابلیت اطمینان به این خودرو داده بود و به مدل 2017 این خودرو نیز از 5 امتیاز تنها 2 امتیاز داده است. بزرگترین مشکلات فنی جیپ چروکی به بخش انتقال قدرت و گیربکس مربوط می شوند.

1. شورولت سابربن
شورولت سابربن

شورولت سابربن

شورولت سابربن در کنار جمس یوکان پایین ترین رتبه ی قابیلت اطمینان را از جی دی پاور دریافت کرده است و کانسیومر ریورت نیز به این خودرو تنها 1 امتیاز از 5 امتیاز داده است.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/10
اوناییکه دعوای ژاپنی کره‌ای دارن اینجا ژاپنی هست ولی کره‌ای نیست ((;
1397/2/11
کره ای اصلا صلاحیت و ارزش بررسی در این جا را نداشته که اسمی ازش نیست. مقایسه در بین برندهای اصیل صورت گرفته.
1397/2/10
توروخدا از این مقاله ها منتشر نکنین چون آدمو از زندگی ناامید میکنه.
1397/2/10
اکثرا امریکایی. امریکا ازالمان وژاپن عقب مونده.
1397/2/11
فرغونای ایران خودرو و سایپا کجان پ؟:)
هرچی تو این لیست هست شرف داره به فرغونای ایران خودرو و سایپا
1397/2/11
والله هرکدومشونو بدن به من هر چقدرم غیر قابل اعتماد باشه قبول میکنم و با اینکه رغبت ندارم سوار میشم 😅😅😅😅
1397/2/11
امریکایی بازاش کجان بیان بگن اول ماشین امریکایی بعد آلمانی؟ 4 تا از 7 تا امریکایین از نظر خود امریکایی ها!!
1397/2/11
ماشین آمریکایی فقط فورد.
موستانگ و سوپردیوتی
1397/2/11
اونایی که به خودرو های ژاپن و آمریکا گیر میدن و اینجا دارن نمک میریزن فقط جهت یادآوری میگم که از این مقالات زیاده و حرف اینا حجت نیست . الان به طور مثال یه سری از استاندارد هایی که ایران گذاشته رو حتی بنز هم نمیتونه پاس کنه و فکر میکنید واقعا" تولیدات داخل ما از بنز بهتره؟؟
یا الان تو این لیست خودرو های چینی ، پژو و ... نیست که بخواین با این معیار بسنجین پس باید گفت که جیلی امرگرند از رنجروور و اینفینیتی بهتره؟؟؟؟
خیلی وقتا باید اول از عقل و شعور استفاده کرد بعد از انگشت ها برای تایپ.
1397/2/14
خب خدارو شکر اسم پراید تو لیست نبود! باز بگید ما نمی توانیم