موضوعات داغ

تسلا مدل S پنجه در پنجه لامبورگینی هوراکان پرفورمانته + فیلم

عکس مطلب اول
در حال حاضر نسخه P100D از خودروی سدان اسپرت تسلا مدل S به عنوان سریع‌ترین وسیله نقلیه چهار درب شناخته می‌شود. این چیزی است که شرکت کنندگان "درگ تایمز" عنوان کرده‌اند و اکثر آنان سرعت و قدرت تسلا مدل S را از نزدیک درک کرده‌اند، اما آیا این خودروی پرمدعای آمریکایی می‌تواند حریف گاو خشمگین لامبورگینی، یعنی "لامبورگینی هوراکان پرفورمانته" به عنوان یکی از سریع‌ترین خودروهای پیست نوربرگ رینگ شود یا خیر؟ در ادامه با خودروبانک همراه باشید.
رقابت "تسلا مدل S" با خودروی "لامبورگینی هوراکان پرفورمانته" در قالب یک ویدیو آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است، اما پیش از تماشای ویدیو بد نیست بدانید که نسخه P100D از تسلا مدل S به باتری‌های 100 کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی قدرتمند مجهز شده است که قدرت را به هرچهارچرخ ماشین ارسال می‌کند.
اما در طرف دیگر ماجرا، سریع‌ترین و قوی‌ترین نسخه از خانواده "هوراکان" دیده می‌شود که در زیر کاپوت خود یک موتور 5.2 لیتری ده سیلندر داشته و می‌تواند خروجی قدرت 631 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتن متری داشته باشد که با ارسال این نیرو به سمت چرخ‌ها، حداقل شتاب 2.9 ثانیه و همچین سقف سرعت 325 کیلومتر بر ساعت بدست خواهد آمد، اما گاهی اوقات در عمل نتایج متفاوتی بدست می‌آید و باید دید که آیا این شرایط برای خودروی لامبورگینی هوراکان پرفورمانته هم صادق خواهد بود یا خیر.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/5
قبول دارم شتاب اولیه تسلا بی نظیره اما مقایسه هوراکان پرفورمنته با تسلا مدل S توهین به شرکت لامبورگینیه!!!
1397/2/6
با سلام به هر حال چیزیه که با چشم خودمون میبینی شتاب اولیه تسلا بهتره البته لامبور نقاط مثبتش بیشتره و جبرانش میکنه
1397/2/6
با سلام شتاب اولیه تسلا و شتاب ثانویه لامبور