موضوعات داغ

اعلام شرایط فروش هاوال H2

عکس مطلب اول
شرکت بهمن موتور روش فروش هاوال H2 را اعلام کرد.
فروش خودرو هاوال H2 با موعد تحویل تیر ماه از ساعت 10 صبح روز شنبه 8 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.
گفتنی است علاقه مندان و متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بهمن یا نمایندگی های فروش هاوال مراجعه نمایند .
در خصوص شرایط فروش این خودرو باید عنوان کنیم که با قیمت قطعی 95 میلیون و 890 هزار تومان به فروش می رسد و ابتدا با پیش پرداخت 50 میلیون تومانی اقدام به خرید خودرو می کنید و سپس مابقی مبلغ پس از ارسال دعوتنامه پرداخت می گردد. همچنین سود مشارکت در این طرح 14 درصد و سود انصراف نیز 12 درصد است.

شرایط فروش هاوال H2

شرایط فروش هاوال H2

در این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی در زیر کاپوت هاوال H2 هستیم که می تواند در محدوده 5600 دور بر دقیقه، حداکثر 147 اسب بخار قدرت تولید کند و یا با نوسان دور موتور در محدوده 2200 الی 4500 دور بر دقیقه، می توان به حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر رسید که توسط یک جعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک دریافت شده و به سمت چرخ های محرک اتومبیل ارسال می شود.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/5
بنظر دوستان این یا پژو ۲۰۰۸؟
1397/2/6
من تو گروه ۲۰۰۸ بودم دوستم هم یدونه ثبت نام‌کرد و‌تحویل گرفت، ۲۰۰۸ از نظر موتور و گیربکس حرف نداره ولی تا دلتون بخواد مشکل کیفیت مونتاژ داره و‌ایرادای عجیب غریب داره! اونم بخاطر تسریع تو تحویل هست چون خیلی از برنامه تحویل عقب هستن. از کار نکردن بوق بگیرین تا کار نکردن دوربین عقب و صدایی که موقع چرخاندن فرمون از زیر پا میاد یا صدای درب صندوق عقب و همینطور درست کار نکردن سنسور باد لاستیک و نداشتن GPS ( باید با موبایل مچش کنین تا از چی پی اس موبایل استفاده کنه) بطور کل ماشین نیمه فول هست و تنظیم صندلی دستی و بدون سانروف و ... علی ایحال برندش بسیار معتبر تر از هاوال هست.
1397/2/6
در یک سمگنت نیستن که بخوای مقایسه کنی کدوم بهتره
اما 2008 امکانات و موتور و گیربکس بهتری داره که البت گرون تر هست
اما هاوال هم اپشن های خوبی داره که البت بزرگتر هم هست
1397/2/5
به نظرم خوبه
1397/2/5
شنیدم گروه بهمن خدمات خوبی هم داره
1397/2/8

سلام روزبخیر

ظاهرا IP address های خاصی تعریف شده برای خرید هاوال

ما سه نفر کارشناس ارشد بدون وقفه از 10 صبح با اینترنت پر سرعت موفق به خرید نشدیم!!!!

دقیقا مسخره بود.... یک روز از کار افتادیم

خدا لعنتشون کنه مسببین رو...
1397/2/8
ثبت نام دروغین این ماشین شنبه صبح شروع شد اما بدون امکان ثبت نام تموم شد که بعدا قیمیت رو بالا ببرن. واقعا متاسفم برای سیستم های فروش رانتی به این شکل
1397/2/8
سلام. برای ثبت نام هاوال ساعت ۱۰ مراجعه کردم . که یک شرط فروش تحویل مرداد با ملغ ۵۰ میلیون پیش پرداخت داشت که چندین بار مراحل رو طی کردم تا اینکه نوشت به علت مشکل اتصال به بانک تا سایت ۱۱ غیر فعال می باشد. مجدد ساعت ۱۱ مراجعه کردم نوشته بود بازم به علت مشکلات اتصال به بانک غیر فعال میباشد و ساعت دقیق بعدا اعلام میگردد. ساعت ۱۲ مراجعه کردم ببینم چیزی اعلام شده . وارد که شدم دیدم تو شرایط خرید یک شرط تحویل مرداد با مبلغ پیش پرداخت ۳۵ میلیون هم ب اضافه شده و همه شرایط فروش را تمام شده زده.

کی فروختن؟ بی کی فروختن ؟ دلال؟ اقوام ؟وابستگان؟

واقعا برای گروه بهمن با این نحوه فروش متاسفم . خیلی خوب مدیریت کردن که به ما نرسه

جای فکر داره!!!!

امیدوارم این مطلب تایید بشه و برسه به دستشون.
ممنون از خودرو بانک
1397/2/9
دقیقا منم با دو تا از دوستانمون همزمان همین مشکل رو داشتیم
کلا سر کاری بود
ضمنا عکسهاشم موجوده که سایت در حال دستکاری بود
1397/2/12
سلام.دوستان بنده از شهرستان دور افتاده که حتی تو استانمان هم نمایندگی تحویل نداره تونستم ثبت نام کنم فکر می کنم بستن ip و غیره کمی بی انصافی است.البته تحویل مرداد ماه
1397/2/10
سلام
پیش فروش با قیمت قطعی که کلا چرت و پرت بود ۴ تا دانشجو با سه تا لب تاپ و یه گوشی یه اینترنت پرسرعت نتوانستیم ثبت نام کنیم ساعت ۱۱.۴۵ دقیقه در عرض سه ثانیه اوکی کردیم پر شد چه جوری نمیدونم فقط تونستم تحویل مرداد با قیمت روز ثبت نام کنم واقعا بهمن موتور هم داره وارد بازی کثیف خودروسازی میشه احتمالا انصراف بدم موقع تحویل میخان بگن ۱۰۰ تومن لابد هر چی تیغشون ببره نفهمیدم به قیمت روز هست وگرنه ثبت نام نمی کردم
1397/2/23
اینکه نقدیه همش تو این وضعیت من باشم این و نمی خرم
1397/3/4
سلام چطور میشه ثبت نام کرد برای خرید ماشین هاوال h2
1397/5/12
من یکدستگاه خودروی هاوال نیاز دارم