موضوعات داغ

فروش سانگ یانگ با سود صفر درصد در انگلستان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای کره ای مشهورند به لذت رانندگی پایین و استفاده ی گسترده از پلاستیک خشک، با این وجود اما فروش آنها هر روز در حال افزایش است و محبوبیت آنها بیشتر و بیشتر می شود.
در این میان یکی از برندهای کره ای که در سال های اخیر محصولات خود را به روز رسانی کرده است و روند جدیدی را آغاز کرده سانگ یانگ است. تحولاتی که سانگ یانگ در محصولات خود ایجاد کرده است به این خودروساز کمک می کند تا بهتر بتواند با دو رقیب هموطن خود یعنی کیا و هیوندای و البته برندهای اروپایی رقابت کند.
اما مزایای محصولات سانگ یانگ تنها به طراحی خوب آنها محدود نمی شود و این خودروساز به تازگی شرایط فروش جدیدی را اعلام کرده است تا بتواند مشتریان بیشتری را جلب کند. این شرایط فروش جدید برای مدل های تیوولی و کوراندو در نظر گرفته شده اند.
هر دو مدل هاچ بک و XLV تیوولی را می توان با سود صفر درصد و در نسخه های دیزلی و بنزینی خریداری کرد. نکته ی مثبت این است که مالیات بر مدل دیزلی نیز صفر است و فروش این مدل تنها با اقساط 149 پوند در ماه انجام می شود. مدل کوراندو نیز به همین صورت و با سود صفر درصد قابل خریدارای است.
تمامی این مدل ها همچنین همراه گارانتی پنج ساله ی سانگ یانگ بدون محدودیت کیلومتر عرضه می شوند.
محصولات سانگ یانگ در بازه قیمتی خود دارای امکانات بسیار خوب و قیمت مناسبی هستند و حالا با این شرایط فروش جدید، فروش این خودرو در انگلستان افزایش پیدا خواهد کرد.
این شرایط فروش جدید به خریداران سانگ یانگ اجازه می دهد که برای 5 سال آینده ی خود برنامه ریزی بهتری داشته باشند. ضمن اینکه خریداران در قبال پرداخت مبلغی معقول و مناسب خودرویی با تجهیزات بالاتراز متوسط را دریافت می کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/19
دقیقن مثه ایران میمونه ۱۴۰ میدی ماشینم بعد از یک سال با کلی منت بهت میدن و دیگه هم حق نداری به نمایندگی بگی خراب شده چون هیچی شامل گارانتی نیست...