موضوعات داغ

رکورد سریعتری شاسی بلند جهان توسط نیسان قشقایی شکسته شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
Severn Valley Motorsport یک شرکت تیونینگ مستقر در انگلستان است که روی محصولات نیسان کار می کند. چند سال پیش بود که در یکی از پروژه های این کمپانی یک موتور به شدت تقویت شده ی نیسان GT-R روی بدنه ی نسل نخست نیسان قشقایی سوار شد. این خودرو که با نام قشقایی R معرفی شد دارای 1100 اسب بخار قدرت بود.
در سال 2014 نیز مجله ی تاپ گیر گزارش داد که این تیونر در حال کار روی یک کراس اوور بسیار سریع است ولی از آن زمان تا کنون خبری از این خودرو نبود تا اینکه بالاخره Severn Valley Motorsport از نیسان قشقایی جدید خود که 2 هزار اسب بخار قدرت دارد رونمایی کرد و ادعا کرد که این خودرو سریع ترین خودروی شاسی بلند جهان است.

نیسان قشقایی

نیسان قشقایی

پیش از این رکورد سریع ترین شاسی بلند جهان در دست یک تویوتا لندکروزر 2 هزار اسب بخاری بود که سال گذشته توانست به سرعت 370 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
در آخرین تستی که از این نیسان قشقایی گرفته شده است این خودرو توانسته است به سرعت 382.7 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

این نیسان قشقایی تیونینگ شده تنها خودروی شاسی بلندی نیست که از موتور نیسان GT-R استفاده می کند و نیسان پیش از این نیز مدل جوک R را معرفی کرده بود که از موتور 480 اسب بخاری نیسان جی تی آر بهره مند بود و به صورت تولید محدود به بازار عرضه شده بود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/7
چرا agera rs رکوردش 221 مایله؟؟؟؟؟؟؟؟
1397/2/7
تیتر غلط داره

واقعا کار svm فوق‌العاده ست که تونسته از موتور GT-R دوهزار اسب بخار قدرت خارج کنه. اما این قضیه قابلیت شخصی سازی فوق العاده موتور های نیسان رو نشون میده و به نظرم یکی از دلایل محبوبیت GT-R یا به قول معروف گودزیلا، میتونه همین باشه...
1397/2/8
خدایا چرا اینقدر این ژاپنی ها خوبن؟
تویوتا_نیسان_هوندا_مزدا_میتسوبیشی وغیره