موضوعات داغ

بررسی فنی و رانندگی با موتورسیکلت کویر S2 طرح کلیک : کلیک پلاستیکی

28 تیر 1400

با معرفی اسکوتر ویو هوندا در سال 1995، این طرح آنقدر محبوب و دوست داشتنی بود که مورد تقلید بسیاری از موتورسیکلت‌سازان شرقی قرار گرفت و کم‌کم موتورسیکلت‌هایی با این طرح از شرکت‌های مختلفی روی خط تولید رفت. این کلاس موتوری که با نام کاب شناخته می‌شد، هرچند از دهه‌های پیش وجود داشت اما طرح ویو آنقدر کامل و پخته بود که هنوز هم در حال تولید از طرف هوندا و دیگر شرکت‌های موتورساز است. این پیش قراولی و ارائه یک طرح ناب بار دیگر از سوی هوندا با نام کلیک معرفی شد و نتیجه آن، تقلید این طرح از سوی دیگر موتورسیکلت‌سازان بود که امروزه با نام طرح کلیک شناخته می‌شوند. یکی از این طرح کلیک‌ها در بازار کشورمان، کویر S2 است که در این مطلب از خودروبانک به آن نگاهی می اندازیم.

از کلیک تا کویر S2

همان‌طورکه گفته شد، این روزها انواع مختلفی از طرح کلیک هوندا در شرکت‌های موتورسیکلت‌سازی ساخته می‌شود که اتفاقاً در کشورمان نیز چندین طرح آن وجود دارد. قیمت بالای هوندا کلیلک باعث شد تا بازار خاصی برای یک اسکوتر تعریف شود که در آن، قیمت و کاربری این موتورسیکلت باهم سازگاری نداشته باشند. از این رو، بسیاری از افرادی که دنبال داشتن هوندا کلیک هستند به سمت خرید طرح آن گرایش پیدا می‌کنند که کویر S2 یکی از آن‌هاست.

موتورسیکلت کویر S2

در طرح ظاهری می‌توان گفت هیچ تفاوتی بین کلیک و کویر دیده نمی‌شود به نحوی که حتی می‌توان از فلاپ‌های این دو موتور نیز به جای هم استفاده کرد. البته که باید بدانیم که فلاپ‌های هوندا از جنس فایبرگلاس هستند اما بدنه کلیک‌های کپی شده، از پلاستیک ساخته شده‌اند که یک راهکار برای کاهش قیمت این موتورهاست. کله چراغ جلو در کویر عیناً شبیه به کلیک است و بخش کشیده چراغ جلو مربوط به دیلایت و راهنما بوده و چراغ اصلی در زیر این نوار قرار دارد. بدنه همانند کلیک به صورت دو رنگ است و در جلو پا نیز محلی برای قرار دادن لوازم در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه در زیر زین نیز یک فضای دیگر وجود دارد. شباهت کویر S2 و کلیک تاحدی است که حتی طراحی فرمان و قطعات روی آن نیز به یکدیگر شبیه هستند. این شباهت ظاهری در صفحه کیلومتر و نمایشگر دو موتور نیز دیده می‌شود تا جایی که بتوان گفت تشخیص کلیک اصلی و کویر S2 و حتی دیگر موتورهای طرح کلیک از راه دور برای حرفه‌ای‌ترین افراد نیز مشکل خواهد بود.

بررسی کویر S2

کویر S2 دارای امکانات جالبی نیز هست. این موتورسیکلت در دو نوع ساده و با سیستم کی‌لس عرضه می‌شود که امکان خاموش و روشن کردن پیشرانه بدون نیاز به قرار دادن سوییچ را فراهم می‌کند. با زدن جک، پیشرانه خاموش می‌شود و برای توقف در مسیرهای سرازیری و سربالایی، وجود ترمز پارک دستی، کمک بزرگی به راننده خواهد کرد. سیستمی که در عین سادگی، حرکتی جالب و جدید محسوب می‌شود. چراغ‌های موتورسیکلت، تماماً LED هستند و صفحه نمایشگر موتور نیز به صورت کاملاً مشابه با هوندا کلیک به صورت کاملاً دیجیتالی است. خروجی USB برای شارژ نیز از دیگر امکانات ساده‌ای است که امروزه در بسیاری از اسکوترها دیده می‌شود.

مشخصات فنی

هرچه که کلیک با مدل‌های مشابه خود در ظاهر، شباهت دارد اما در بخش فنی بین آن‌ها تفاوت فاحشی دیده می‌شود. در حالی که هوندا کلیک با یک پیشرانه 150 سی‌سی در حدود 13 اسب بخار قدرت دارد، کویر S2 از این حجم فقط 9.11 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که اختلاف 4 اسب بخاری در یک موتور صد کیلویی بسیار چشمگیر است.

یکی از ویژگی‌های خوب ترمز کویر S2 در وجود سیستم CBS در آن است. این سیستم باعث می‌شود تا با گرفتن ترمز عقب، ترمز جلو نیز وارد مدار می‌شود. به این ترتیب موتورسیکلت یک توقف نسبتاً سریع و ایمن خواهد داشت. این سیستم امروزه در برخی از موتورها دیده می‌شود تا جای خالی سیستم ABS را پر کند که البته برای افراد نه‌چندان حرفه‌ای و برای تردد در داخل شهر، یک امتیاز بزرگ به شمار می‌آید. این سیستم قیمت تمام شده کمتری نسبت به سیستم ترمز ضدقفل دارد.

یکی از معایب کویر S2 در حجم کم باک سوخت آن است. در حالی که همه ظاهر و قطعات این موتور شبیه به هوندا کلیک اصلی هستند، اما برای کاهش قیمت از یک باک سوخت با ظرفیت کمتر استفاده شده است. کلیک اصلی در حدود 5.5 لیتر ظرفیت سوخت دارد که این مقدار برای کویر S2 در حدود 4 لیتر است و برای یک اسکوتر 150 سی‌سی شهری که قرار است در خیابان‌های شهر و در ترافیک تردد کند، عدد کمی است. پیشرانه کویر S2 به حجم 150 سی‌سی، یک پیشرانه چهارزمانه با دو سوپاپ و به صورت هوا خنک بوده که به لطف داشتن سیستم تزریق سوخت انژکتوری، استاندارد یورو 4 را پاس کرده است. بیشترین قدرت این پیشرانه برابر با 9.11 اسب بخار است که عدد بالایی نبوده اما به خاطر داشتن گیربکس CVT اتوماتیک و کلاچ خودکار، شتاب‌گیری نسبتاً خوب و قابل‌قبولی به این موتور می‌دهد. البته که در این میان، وزن کم این موتورسیکلت نیز به کمک آن خواهد آمد. این پیشرانه هم با استارتر برقی و هم با هندل روشن می‌شود که البته صدای زیاد استارتر آن کمی غیرقابل‌قبول است.

مشخصات فنی کویر S2

سیستم تعلیق جلو به صورت یک دوشاخه با کمک فنر روغنی است و در عقب فقط یک کمک فنر در یک طرف موتور دیده می‌شود که البته قابل تنظیم در چهار حالت نیز هست. در مجموع می‌توان گفت تعلیق و فنربندی این موتورسیکلت خوب است. نه آنقدر نرم است که راکب را در یک حالت گهواره‌ای قرار دهد و نه آنقدر سفت که در عبور از دست اندازهای خیابان‌ها، راننده خسته شود. اما به خاطر شکل خاص و کلاس طراحی این نوع موتورها، ارتفاع پایین‌ترین نقطه موتور تا زمین که در حدود 132 میلیمتر است، برای خیابان‌های کشورمان می‌تواند کمی مشکل‌ساز باشد، چرا که در عبور از برخی سرعت‌گیرها، امکان گیر کردن کف موتور به زمین وجود دارد.

جمع بندی

در جایی که خرید یک هوندا کلیک اصلی برای مدل‌های صفر کیلومتر در حدود 80 میلیون تومان تمام می‌شود و برای نمونه‌های کم کار آن نیز باید بالای 70 میلیون تومان پرداخت، می‌توان مدل‌های طرح آن را از شرکت‌های مختلف با قیمتی کمتر از 50 میلیون و آن هم به صورت اقساطی خرید. البته که برای برخی افراد، سوار شدن یک محصول اصلی، قابل مقایسه با سواری مدل‌های کپی شده نخواهد بود اما در جایی که قرار باشد، طرح ظاهری و قیمت تمام شده تعیین کننده باشد، طرح کلیک می‌تواند برنده رقابت شود. هرچند در حال حاضر، بازار کشورمان پر از موتورسیکلت‌های کلاس اسکوتر شده اما مدل‌های طرح کلیک به واسطه فراوانی و عرضه توسط چندین موتورساز، وضعیت تعمیر و نگهداری آن حداقل از نظر ظاهری می‌تواند مشکل‌ساز نباشد. در حال حاضر می‌توان این موتورسیکلت را با قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان به صورت شرایطی خریداری کرد. از طرح کلیک هوندا مدل‌های مختلفی به اسامی هانی، هدا، کریستال، دینو و ... در بازار حضور دارد که همگی در ظاهر یکسان اما با کیفیت‌های مختلف و البته با قیمتی نزدیک به هم فروخته می‌شوند.

نام موتور سیکلتکویر S2
کلاس موتور سیکلتاسکوتر کاب
مدل نمونه آزمایشی1399 شمسی
حجم پیشرانه / سیکل احتراق150 سی سی / چهار زمانه
سیستم تزریق سوختانژکتوری
تعداد سیلندر / تعداد سوپاپتک سیلندر / 2 سوپاپ
بیشترین قدرت @ دور موتور9.11 اسب بخار@7500 rpm
استاندارد آلایندگییورو4
نوع خنک کاری پیشرانههوا خنک
نوع استارتهندل پایی / استارتر الکتریکی
وزن خشک (کیلوگرم)101.6
گیربکسCVT
نوع کلاچخشک اتوماتیک گریز از مرکز
سیستم انتقال قدرتتسمه ای
حجم روغن موتور0.8 لیتر
حجم باک سوخت4 لیتر
ترمز جلوتک دیسک 200 میلیمتری
ترمز عقبکاسه ای
عملگر ترمزنیروی هیدرولیک با سیستم CBS
طول/ عرض/ ارتفاع (میلیمتر)1945 / 680 / 1060
فاصله مرکز تا مرکز دوچرخ1280 میلیمتر
حداقل فاصله کف موتور تا زمینحدود 132 میلیمتر
ارتفاع زین تا زمینحدود 769 میلیمتر
حداکثر سرعت100 km/h
سیستم تعلیق جلو / عقبدوشاخ تلسکوپی هیدرولیک
سیستم تعلیق عقبتک کمک فنر

20 عکس

نظرات کاربران

119 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/4/29
من نمیدوم شما چه دشمنی با محصولات ایرانی دارین درسته بعضی هاشون گند زدن مثل خودرو سازیمون ولی به بعضی هاشون هم باید فرصت داد .
باور کنید همین رو اگر ارم هوندا میزدن نمی گفتین کیلیک پلاستیکی . شاید اگر کویر هم میخواست هم قیمت کیلیک بزنه کیفیتش بهتر بود .
خواهشن کلیشه ای رفتار نکنید!!!!!!!!
1400/4/29
داداش اصلا کویر از هندا بهتره شما خودت رو ناراحت نکن!
1400/4/30
بخدا كوير فقط كل قطعات اورده سر هم كرده تو بگو يك پيچ هم خودش توليد نكرده
1400/6/10
خودروسازی رو هم با همین طرز فکر "باید فرصت داد" به اینجا کشوندن که بعد از 42 سال باید پلتفرم دهه 90 فرانسه رو به قیمت ماشین روز آمریکا سوار بشی..
1400/11/3
داداش من از طرف اون عذرخواهی میکنم ولش کن خودتو تارت نکن ارزش ندارد رفیق
1400/4/29
سلام دوستان بنده این موتور را از شرکت کثیر به عنوان کریستال ۱۵۰ خریدم واقعا برا استفاده شهری خوبه و من اصفهان زندگی میکنم و حداکثر سرعتشم من امتحان کردم ۹۲ تا بود ولی دوتا عیب بزرگ داره
یکی قطعاتش به شدت کمیابه و تو بازار هنوز نیست
دوم اینکه قطعات یدکی به شدت گرانه مثلا چراغ جلو ۴ میلیون پولشه یا فلاپ بغل ۶۰۰ تومنه
1400/5/27
من خودم فروشگاه موتور سیکلت دارم از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با هوندا نیست خرابی زیاد داره صدای زیادی داره روغن ریزی پیدا میکنه مشکل فنی زیاد پیدا میکنه خیلی خشکه ولی ضاهر مهمه برای خیلیا البته نصف قیمت هونداس دیگه همینه
1400/4/29
توی شهر ما از این موتور ها خیلی زیاد شده
اگر مردم براشون جا بیفته که از این موتور های اسکوتر انژکتوری استفاده بکنند خیلی عالیه
1400/4/31
این چه وضع نقد و بررسیه ؟!!! مخصوصا یه جمع بندی ضعیف که مخاطب رو به هیچ نتیجه ای نمیرسونه !!!
1400/5/27
من طرحشو دارم یک ماه اول یعنی تا هزار کلیومتر اول عین ساعت کار کرد بسیار هم مراعات موتور کردم ولی از هزار کیلومتر که رد شده توی انجین موتور همش صدای تاق تاق میاد واقعا رو اعصابمه به هیچ عنوان کلیک اصلی رو با این طرحا مقایسه نکنید چون خودم طرح دارم واقعا ضعیف بودن انجین رو نسبت به اصلیا حس میکنم بنظرم تی وی اس راکز خیلی بهتر این طرح هاس
1401/1/23
دوست عزیز ، الان تاریخ بیست و سوم فروردین جهارصد و یک هستش ، تی وی اس راکز ، قیمت روزش هفتاد و سه میلیون هست. کسیکه میخواد تی وی ۱۲۵ بخره خوب میره هوندا کلیک اصلش رو برمیداره دیگه
1400/6/21
دوستان میشه راهنمایی کنید و بگین تفاوت قیمت تقریبا ۱۰ میلیونی مدل ۱۴۰۰ با ۱۳۹۹ این موتور برای چیه؟
1400/7/27
تنها فرقی که داره اون مدل ۱۳۹۹ هست ابن ۱۴۰۰ که توی قیمت تاثیر داره
1400/8/21
توی ندل های اولیه ۹۹ با کلید روشن میشه
1401/4/16
سال 99 با کیلد روشن میشه 1400 به بعد با کی لس کار میکنه و اختلاف مدل هم هس
1400/7/5
دوستان من همون شخص با عنوان کاربری سینا که گفته بودم دوتاعیب داره و کریستال ۱۵۰ خریده بودم هستم الان ۳۰۰۰ تا کار کرده موتور راحتی خوبی داره ولی الان به روغن ریزی افتاده و اینکه جک هاشم به صدا افتاده و باید عوض بشه اصلا طرح کلیک انگار کیفیت نداره خیلی تو ذوقم خورده و خریدشا زیاد پیشنهاد نمیدم
1400/7/6
میخوام از این موتور بخرم بنظر شما خوبه یا بده لطفا راهنمایی کنید..البته میخوام چند سالی داشته باشمش
1400/7/16
بهتون tvs پیشنهاد میدم من زیاد راضی نبودم و خرید کلیکا بهتون پیشنهاد نمیدم دردسر زیاد داره مثلا تایر عقبم پنچر شد هیچ آپاراتی بلد نبود باز کنه چون باید کلا اگزوز باز بشه من همون کار بر با اسم سینا هستم
1401/1/16
کلیک کویر که عالیه. برای من چهار هزارتا کار کرده، نه روغن ریزی داره نه عیب دیگه، فقط و فقط یه مشکل داره اونم اینکه کمی صدا میده، بیشترم زمانی که دو ترک سوار میشم
1402/6/26
داداش سینا ممنون بابت راهنماییت من همه‌ی نظرات تو خواندم . ممنون که تجربه تو در اختیار بقیه گذاشتی
1400/7/19
درود بر دوستان منم یک‌طرح کلیک دارم تازه سریع اول هستش کریستال من دوساله دارمش. و‌راضی نیستم کلا هر چیزی رو باید اصلی بخرید چون کپی رو هیچ مسعولیتی در قبال کیفیتش ندارن. چون میگن کپی دیگه. پس ما باید خودمون عادت بدیم به اصل خریدن که جنس آشغالی وارد این مملکت نشه چرا باید ما بهترینها رو نداشته باشیم
1400/10/10
سلام من تازه کویر اس۲ خریدم با این نظرهاتون توی دلمو خالی کردین…! خدا کنه دردسر نداشته باشه
1401/3/2
برو برون حالشو ببر هر وقت هم خراب شد میدی درست میکنن
1401/3/15
سلام دوستان یه عده دنبال خراب کردن یه برند هستن ولی در کل من چند ماهی خریدم صدا نداره به صدا هم نمیفته فقط دوستان و ما ایرانی ها فرهنگ استفاده هیچ چیزیو نداریم باید بگیم یکی از انسان‌های اولیه که فقط مصرف کننده هستیم میخریم و نمیدونیم کجا استفاده کنیم کارشناسی بلد نیستیم و کارشناسی می‌کنیم .
۱- شما آسکوتر خرید کردی یعنی جای هموار و سنگ لاخ نباید بری
۲- شما توقع نسبت به خریدتونو مشخص کنید هر موتوری کاربرد خودشو داره
۳- انتظار از چیزی که نیست اشتباهه
جمع کل صحبتهام اینه که من خریدم که نخوام تا یه نونوایی سوپر مارکت ماشین روشن کنم و یا تو طرح ترافیک با این موتور برم .
دوستان این مدل لوکس و تیتیش مامانی هندا هم بخری باهاش پیک موتوری بشی معلومه مثل همین طرحش به صدا در میاد ولی طرحش با خودش یکی فقط تو سرعت و قدرت متفاوته تمام ولی از حق نگذریم دم کویر موتور گرم با این خدمات و نمایندگی زیادش خدمات خوب میده نسبت به رقباش هم کیفیت بیشتره هم خدمات یکم گرونتر هم هست فقط اینو بگم که اصلی و طرح مهم نیست مهم اینه بزارید چرخ اقتصادی بچرخه بزارید یکی که داره درست کار میکنه دزدی نمیکنه و ….
1401/7/17
هنوز پیره زن نمرده عذا داری میکنی...
1400/10/10
دوستان اگر کیلیک کویر دارید نظرتون رو بگید، اکثر کسایی که ایراد گرفتن برند های دیکه داشتن مثل کریستال و ...
میگن برند کویر کیفیتش خوبه
1400/11/12
سلام
من از شهريور كيلك كوير دارم، قبلا هيچ موتوري نداشتم، الان خيلي ازش راضي ام، ببين يه كم صدا داره اما من 12 تومن دادم تحويل گرفتم، بقيش قسطي، بالاخره هر چي پول بدي همونقدر آش مي خوري ديگه، با 12 تومن عاليه، فقط هم بنزين سوژر زدم، روغن ها رو هم به موقع عوض كردم، سرويس كلاچ و آچار كشي هم به موقع بردم راضي ام، چون واقعا براي استفاده مي خوام نه قيافه و نه كارايي كه جوونا مي كنن، خيلي راضي ام، مخصوصا كه مي گم با 12 تومن يه موتور بهم دادن كه الان پول يه گوشي معموليه
1401/5/26
سلام دوستان
من طرح کلیک کویر دارم مدل ۱۴۰۰
موتور من فقط مشکل صدای زیاد موتور اذیتم میکنه و کشش کم نسبت به کلیک اصلی
1401/8/13
سلام به نظرم بهترین برند طرح کلیک کبیر هستش چون هم تو شباهت هم خرابی خیلی دیرتر نسبت به کویر صدا میفته و یا اصلا درست استفاده کنید صدا نمیفته ولی کویر از اون اولشم صدای دلخراشی داره
1401/9/8
موتور خوبیه ارزش خرید داره
1400/10/17
کاربر سینا خیلی‌وقته کامنت نذاشتی بیا تجربه جدید بگو :)
من واقعیتش قصد خرید داشتم ولی با کامنتای شما رایم زده شد
دمت گرم
1400/10/21
سلام
دوست عزیز، بنده هم چند ماهی میشه که اس۲ خریدم، نسبت به مبلغ پرداختی خوبه، من ایراد خاصی ندیدم، دوستانی که میگن به صدا میفته، اولا درست آب بندی نکردن، دوم اینکه هر ۲ هزار تا ۳ هزار کارکرد باید ببری ساچمه کلاچ رو بازدید کنن، ۲ تا ریموت داره که یکی از ریموتها کی لس واقعیه یعنی نزدیک موتور که میشی کافیه شاسی کلید رو فشار بدی چراغش روشن میشه و میچرخه، اون یکی ریموت فقط با کلید روی ریموت عمل میکنه، خیلیا اینو نمیدونن، روغن پیشنهادی، ۱۰ وات ۳۰ هست، دوستان ۱۰ وات ۴۰ و بعضا ۲۰ وات ۵۰ میریزن که موتور رو داغون میکنه، اگه ۱۰ وات ۳۰ سنتتیک پیدا نکردین، میشه ۱۰ وات ۴۰ نیمه سنتتیک یا فول سنتتیک ریخت، روغن موتور چون جدا از گیربکس هست میتونین تا ۲۰۰۰ و حتی ۳۰۰۰ کیلومتر هم برونید بسته به اینه که چه نوع روغنی استفاده میکنید، روغن گیربکسش جدا هست و ۱۱۰ سی سی واسکازین میخوره و هر ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تا تعویض میشه، فیلتر هواکش از ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تعویض میشه، البته هر ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ بازدید بشه بهتره، اندازه فشار باد تایرها، ۲۸ psi عقب و ۲۲ جلو به شرطی که تک نفر سوار میشید اگه ۲ نفر هستین، فقط عقب ۳۰ تا ۳۳ میشه، بنده خودم. جفت تایرهارو رو ۲۲ گذاشتم و نرمه نرم شده موتور، تو سربالایی نباید فشار بیاری رو موتور، اکه مسافت زیادی رو طی کردین، رسیدین مقصد بلافاصله موتور رو خاموش نکنید، چون دوتا فن خنک کننده داره، یکی برای انجین و سرسیلندره و یکی برای قسمت مجموعه تسمه و کلاچ، چند دقیقه ای در جا کار کنه بعد خاموش کنید، تنها ایراد اساسی این موتور فقط و فقط باکشه که اکه خالی باشه ۴ لیتر میگیره، در کل موتور خوبیه و نباید انتظار اصل کلیک رو داشته باشید، نسبت به سایر طرحها جنسش مرغوبتره، اگه پول اصل رو نداری، طرح کلیک اس۲، بعد دینو، مابقی رو بیخیال، امیدوارم کمکی کرده باشم یا حق
1401/8/14
به نضراط اینا گوش نکن اینا چنتا بیکارن اومدن نصر میدن من ۳ ساله کیلیک دارم و داره ازش راضیم اینا مراعات موتور نکردن بعد میان نضر میده بده
1401/8/23
اقا طلق نظر دوستمون که گفت کبیر از کویر بهتره باید بگم که درسته من کبیر کلیک دارم ماشالا یه هیولای بدون تکراره جنس قطعات قابل قبول و در بین رقبا برتر محسوب میشه کیفیت محصول رو مقایسه کردم بدون اینکه رو موتور خودم تعصب به خرج بدم خدایی قضاوت کردم کبیر بالاتره دوستان کبیر بگیرین با خیال راحت سوار بشین گاز بدین بترکونین من ضمانت میکنم
1401/10/1
کاربر سینا کجایی،بیا چند وقته نیستی
1400/11/8
سلام من خرداد ۱۴۰۰ کلیک طرح کویر s2 خریدم ۱۰۰۰ کیلومتر اول خیلی خوب بود بعدش به سر و صدا میوفته اینم بگم هر هزارتا سرویس میکنم تا الان باهاش ۷۰۰۰ تا رفتم فقط هم بنزین سوپر زدم ولی صداش از کلیک اصلی خیلی زیادتره ، از اولش توی تعویض دنده لرزش داره ، شتاب موتور اصلا قابل مقایسه با کلیک اصلی نیس حتی با بنزین سوپر و روغن خوب ، فوق العاده خشکه و توی دست انداز ها کاملا صدای فلاپ رو حس میکنید ، فرمون جلو با تنظیم دقیق باد لاستیک از اول گیجی داره من از چن جا که پرسیدم گفتن بخاطر کمک هاشه که خیلی بی کیفیته ضمنا اینو بگم موتور تعادل درست نداره بخاطر جنس لاستیک و کمک های بی کیفیتش!!! یه بار صبح دیدم باد لاستیک عقبم خالیه فک کردم پنچره بردم پیش آپاراتی موتور بهم گفت پنچر نیست علتش جنس آشغاله و فرسوده لاستیکه که شرکت کویر گذاشته بهم گفت کلیک کویر ها همشون جنس لاستیکشون خوب نیست دوستان در کل بنده که تا الان ۷۰۰۰ تا سوار شدم توصیه میکنم اصلی بگیرین ضمنا سعی کنید اگه مث من به تعادل و نرمی موتور حساس هستین یه موتور بگیرین که لاستیکاش پهن باشه و کمک هاش ۴ تا باشه شما حتی کلیک اصلی هم بگیرید عقبش یه کمک داره که تعادل موتور خوب نیست البته بنظر من این یکی از ایراد های کلیک هستش که عقبش فقط یدونه کمک داره
1400/11/17
منم نرمي موتور خيلي برام مهمه. به نظرت چه موتوري خوبه؟
بعد اينكه موتور 4 تا كمك داره؟ چه مدلي؟
1401/4/14
اینا اصلا دنده نداره چی میگی😐😂 تسمه ای هستن
1400/12/25
خداوکیلی هندا ۱۲۵ ایرانی صد شرف داره به این طرح کلیکا ، همه ماراکاشم یه تحفه ای هس چه کویر چه کبیر لیفان هانی .... اگه میخاین چهل میلیون دور بریزید بخرید
1400/12/26
تجربه 6 ماه استفاده
موتور بدی نیست، کار راه انداز است ولی اصلاً قابل مقایسه با هوندا کلیک نیست. بسیار بی‌کیفیت است. استهلاک موتور بالا است، تعمیرات این نوع موتور، تخصصی است و هرجایی انجام نمی‌دهند. با حدود 6 هزار کیلومتر، دو بار موتور رو بردم نمایندگی جهت تعمیرات کلی و هر بار حدود 1.5 خرج برداشته. تنظیم موتور، تمیز کردن انژکتور، روغن گیربکس، کمک فنرهای موتور ضعیف هستند و بعد از مدتی روغن می‌زنند. یه بار تعمیر شد و بار دوم تعویض. کلاً با وجود اختلاف قیمت زیادش با هوندا، باز هم به صرفه نیست و این مبلغ رو باید خرج تعمیرات بکنید.
1401/1/4
من از تیرماه 1400 مارک کویر رو دارم. تا الان هم راضیم دوسه هزارتا کارکرده. یه کم صدای انجینش بالاست اما خب میدونم عیب فنی نیست. شتابش عالیه. فقط چندتا مشکل دارم ممنون میشم کسی اگه میدونه راهنمایی کنه. یکی اینکه بار دوم که بردم روغن عوض کنم تعویض روغنی بعداز اتمام کار گفت عه اونطرفش هم باید عوض کنم دوقسمتیه. که بعدا فهمیدم اون قسمت مربوط به واسکازینش بوده میخاستم ببینم مشکلی ایجاد نمیکنه روغن معمولی ریخته. دوم اینکه چند روز پیش یه ماشین خلاف از تو پارک جلوم دراومد منم زدن رو ترمز جلو همانا و زمین خوردن همان البته خیلی شدید نبود اما یه کم از قابش شکست و چند روز بعدش از چرخ عقبش صدای تق تق میاد نمیدونم چکار باید کنم. تو شهرما یزد هم تفهمیدم نمایندگی کویر تصلا داره یا نه یا جایی که این موتورها رو بلد باشن تعمیر کنن کجاست
1401/1/8
سلام اولا که باید تو گیربکسش که همون قسمت دوم که فرمودید واسکازین مخصوص بریزی نه روغن بعد هم حتما برو سرویس کلاج و تسمه انجام بده سوما کلیک و طرح کلیک بخاطر تک کمک بودنشون تو دست اندازای شدید رینگ چرخ عقب تاب برمیداره منظورم رینگ عقبه بزار رو جک وسط یه کم گاز بده اگه تاب داشته باشه لنگ میزنه لاستیک های ایرانی هم فوق العاده بی کیفیته مخصوصا ایران یاسا اگه میخای اذیتت نکنه هر ده هزار تا سرویس کلاج و تسمه انجام بده که مثل دوستان نگی بدرد نمیخوره کلن موتورهای اسکوتری رو باید طبق کیلومتر سرویس کنی مثل تسمه تایم ماشین میمونه اگه سرویس نشه موتور و سرسیلندر ماشین به چوخ میره موفق باشی
1401/2/13
نمایندگی بلوار جمهوری قبل کوچه بیمارستان افشاره
مزیدی پشت میرچخماق هم لوازما رو داره
تعمیرکاران هم میدون همافر خیابون ایمان
1401/1/19
من میخوام قسطی طرح کلیک کویر بگیرم.کار خاصی ام ندارم با موتور،ماشینم دارم.فقط برای سرکار رفتن میخوام بگیرم.به نظرتون کلیک کویر بهتره یا دینو کاوان
1401/1/20
من سه شنبه ۱۶فروردین ۱۴۰۱ این موتور رو از نپایندگی تحویل گرفتم ۴شنبه ۱۷فروردین ۵بعدازظهر وسط کوچه پس کوچه های خلوت شمال شهر خاموش شد وباهیچ راهی روشن نشد درضمن عررض کنم من خودم فنی هستم اقا بایه بدبختی تو سربالایی های شمال شهر بعدازنیم ساعت پیاده روی وکلی تماس باشرکتش گفتن یه وانت بگیر ببر نمایندی سبلان خلاصه یه وانت پیدا کردیم با یه بدختی بردیم تو کوچه پس کوچه های سبلان خدمت یه اقای بسیار کلک ،ایشونم با منت که ما الان‌میخوایم بریمو اخر ساعت کاریو این حرفاست دل و روده موتورو ریختش بیرون گفتش فکررر کنم شارژر باطریشه گفتم خب الان‌من‌چیکار‌کنم‌گفت هیجی بایدصبرکنیم قطعه تامین بشه !!
گفتم‌مگه نمایندگی نیستین؟؟
گفت چرا
ولی نداریم😐
هیچی داد دست من شارژرو بچرخ توی سبلان خودت پیدا کن😐
خلاصه سرتون رو درد نیارم بعداز کلی بگو مگو دوباره همه چیزو بستن سرجاش موتورو بار وانت کردیم بردیم خونه!
۵شنبه دوباره بعداز کلی تماس مجبور شدیم ببریم مثلا نمایندگی مرکزی تو وحدت اسلامی بعداز کلی خواهش تمنا اونا بالخره قبول کردن وفعلا موتوره ۲۴ساعت کارکرده خوابیده اونجا تا ظهور اقا حاضر بشه
خلاصه که نخرید گرفتار نکنید خودتون رو بدبخت نکنید بریدtvsبخیر حتی کویر رادیسون بخرید شرف دارن به اینا
1401/4/14
دا منم دقیقا همین موتورو دارم فیوز سوزونده بوده بردم نمایندگی اوکی کرد فیوزش هم زیر اون قاب مشکی مثلثی بالای چراغ جلو هست.
1401/1/26
سلام
من ۱ ماه کویر کلیک خریدم صدای موتورش زیاد است و توی سرعت بالا گیربکس صدا میده
1401/1/31
سلام دوستان عزیز تا چند کیلو وزن تحمل میکنه
1401/1/31
کویر S2 آشغاله و خدمات پس از فروش آشغالتر
1401/2/1
احسنت به خودرو بانک یه بررسی خوب و بدون جانبداری و منصفانه. من قصد خرید هوندا adv رو دارم. آقا پولدار نیستم فقط حوصله اذیت کردن موتور رو ندارم. همچنین اولین باریه که موتور می خرم. بررسی اون رو تو سایتتون دیدم و‌خوندم اما هیچکس هیچ نظری نداده که بخواد کمک کنه. بله موتور خوبیه. اما نظر و تجربیات راکب اون موتور سوار خیلی می تونه کمک کنه. شاید مثلا اون موتور با تمام خوبیش مشکلی داشته باشه که حل ناشدنی باشه یا قطعاتی که به هیچ وجه ایران گیر نمیاد و خلاصه هر تجربه ای از دوستانی که واردن خواهش می کنم اونورم یکم ازین نظرات بزارید!
در ضمن شما الان بابت همچین موتوری شصت تومن باید پرداخت کنی خو چه کاریه گل من شصت تا دیگه بزا روش یا وام بگیر برو adv یا nmax بگیر!
1401/5/24
آقای سجادی عزیز که گفتی ۶۰ تا دیگه وام بگیریم بزاریم روش بریم مدل بهتر بخریم.
من الان کلی وقته دنبال ۱۰۰ تومن ۲۰۰ تومن وام میگردم، سند ملکی آزادم دارم ولی بانکی که بدون سه تا ضامن کارمند رسمی وام بده گیر نمیارم، اونم باید ۶ ماه همون مبلغ وام رو بخوابونی!!!!!
شما یه راه به بچه های اینجا نشون بده که بتونن بی دردسر ۶۰ تومن وام بگیرن بعد نصیحتشون کن داداش من.
1401/2/25
با سلام. امروز 25 اردیبهشت ۱۴۰۱ من یک هفته میشه که دنبال خرید این موتور هستم ولی فعلا هیچ شرکت و نمایندگی موجود نداره. نمایندگی کویر میگه حدقل یک ماه دیگه ولی باید ثبت نام کنی و اقساط رو شروع کنی. قیمت کویر امروز 58300 هستش . من زنگ زدم از هانی موتور هم قیمت گرفتم اونا میگن 47!!!! البته اونا هم موجود ندارند و هفته دیگه براشون میاد. اقساطی هم میدن. تنها تفاوت در کیلس بودن کویره و این باعث اختلاف 11میلیونی شده. کسی از دوستان خبر داره خدمات پس از فروش بقیه برندهای کلیک چجوریه؟ یا مثلا کیفیت موتورهاشون؟ این اختلاف خیلی زیاده!!!
1401/9/8
سلام مزخرفت تر موتور هانی ندیدم ۱۰۰۰ کارکرد موتور خراب شد و ۵ میلیون خرج گذاشته رو دستم طرح کلیک هیچ کدومش خوب نیست .
1401/2/29
من طرح کلیک گلکسی خریدم الان هم 8 هزار تا کارکرد داره خداییش اگر روغن موتور و فیلتر هوا به موقع تعویض بشه و محصول خوب استفاده کنی مشکلی پیش نمیاد من الان 8000 تا کارکرد دارم راضی هم هستم قدرت و سرعت خوبه و هنوز به خرج نیفتاده
1401/2/30
قیمت گلکسی نیرو توان صفر ۴۷ هست ،اختلاف قیمت نقد و اقساط هست ،بنظر برند بهتری هست تا کویر
1401/3/3
سلام من سه روزه خریدم الان این نظرها را میبینم ۱ نفر خوبیشو نگفته.چیکار کنم ببرم پس بدم ؟
1401/3/3
دوستان میشه لطفا هرکسی که از آب بندی این موتور سر درمیاره راهنمایی کنه برای آب بندیش چه کاری باید بکنیم و چجوری برونیم تا چند وقت
تاجایی ک خودم مطلعم تا ۳۰۰ تای اول باید تک سرنشین و ملایم برم ولی نمیدونم این ۳۰۰ تا رو تو چه بازه زمانی برم و چه شرایطی مثل روغن و اینا رعایت کنم ممنون میشم کمکم کنید
1401/3/9
منم نمیدونم اگه کسی میدونه بگه
1401/11/5
داداش به من گفتن تا ۳۰۰تای اول رو تا حداکثر ۴۰ تا برو بعد خواهر و مادرشو تا ۱۰۰۰ تا پیوند بده بعد برو آچار کشی منم همین کارو کردم و هیچ مشکلی هم براش پیش نیومد
1401/3/4
دوستان میشه لطفا هرکسی که از آب بندی این موتور سر درمیاره راهنمایی کنه برای آب بندیش چه کاری باید بکنیم و چجوری برونیم تا چند وقت
تاجایی ک خودم مطلعم تا ۳۰۰ تای اول باید تک سرنشین و ملایم برم ولی نمیدونم این ۳۰۰ تا رو تو چه بازه زمانی برم و چه شرایطی مثل روغن و اینا رعایت کنم ممنون میشم کمکم کنید
1401/3/6
سلام خدمت همه دوستان
این موتور بشدت راضی کننده اس
من باهاش تو‌خاکی و حتی شیب دونفره رفتم
کیفیت شتاب خوب و بشدت راحت هس
1401/3/8
دوستان من قصد خرید قسطی این موتور داشتم با دیدن نظرات دلمو زد
الان یکی بیاد بگه بخریم نخریم چیکار کنیم
از چشمم افتاد با این نظرات
1401/3/9
دوستان سلام من شدیدا گیر نقشه سوکت کیلومتر موتور سیکلت MT 125 طرح آپاچی هستم آگر میتوانید کمکم نمایید ممنون میشوم مشکل هزینه هم ندارم
1401/3/16
سلام علیکم
سواری خوبی نداره ، البت اولین باریه که اسکوتر دارم ولی فیله کمرم درد می گیره در مسافت 25 تا 30 کیلومتر ، ضمنا با سرعت بالای 80 حس می کنی چرخ عقب پایداری لازم رو نداره و کمی می کوبه ، گارانتی که نگو ، مسخره ، مسخره ، برای گارانتی باید به سایت مراجعه کنی و پسی از طی مقدمات ثبت نام و وقت گیری تازه به نمایندگی که مراجعه می کنی ، بهت می خندند ، پول آچار کشی و تعویض روغن اولیه و ثانویه رو تمام و کمال البته با کمال ادب و احترام از شما می گیرند و اصلا با کارت گارانتی و وقت گیری شما کاری ندارند
1401/3/30
سلام ب همگی...بنده یه طرح کلیک کبیر دارم و با توجه به انتظاراتی که از یه اسکوتر داشتم ، راضی ام...کبیر موتور ظاهرا از یه کمپانی متفاوت(در کشور چین) انجین میخره ، کیفیت رنگ و چفت و بست بودن فلاپ ها هم بهتره نسبت به سایر برندها،رنگ قسمتهای سفید موتور من متالیک هست و اون حالت مات پلاستیکی بقیه برندها رو نداره(موتور بنده سفید نارنجیه و داداشم هم یه کبیر زرد مشکی داره ک اون هم کیفیت رنگ و فلاپاش خیلی خوبن)(دقیقا زرد کاترپیلاری) . نمیدونم برا بقیه هم همینه یا نه ولی طرح کلیک کبیر انژکتور برند دلفی ژاپن روشه و کلاچ اف سی سی ژاپن و تسمه ش ژاپنیه فابریک که ‌میخرید...دوستان ، اسکوتر ذاتا برای استفاده ی سبک شهری هست...حداکثر وزنی ک برای این موتور در نظر گرفته شده صد و پنجاه کیلو هست ینی دونفر سبک وزن ، ولی این موتور از هر برندی ک‌بخرید ، در واقع برای استفاده ی یکنفر موتور مناسب تری هست.موتور گیربکس ش سر و صدای اضافی داره ولی سه تاش کنار هم گاز بدن ب اندازه ی اگزوز یه دونه ۱۲۵ صدا نمیدن.در صورتیکه انتظار یه اسکوتر رو ازش داشته باشید ، سرویسهاشو ب موقع انجام بدید ، موتور خوبیه.تخت گاز توی کفی ۱۰۰ تا میره توی سرازیری تا ۱۱۰ تا که برای توی شهر زیاد هم هست..دردسر دنده عوض کردن نداری ، ترمزها خوبن ، فضای بار داری ، نور چراغای جلو خوبن ، دیسپلی کیلومتر خوبه و در کل موتور دلچسبیه برای من توی شهر(من مسیر رفت و برگشتم روزانه چهل کیلومتره با این موتور ولی بقول قدیمیا آسه میرم آسه میام)😅...و در مقابل ، باک ش کوچیکه ، با یه باک ۲۰۰ کیلومتر میره(۴ لیتر) ، کمک‌عقب برای دونفره سوار شدن ضعیفه ، صدای موتور یا گیربکس موقع فشار اوردن مخصوصا توی هوای گرم بیشتر میشه (که البته ذاتا سیستم سی وی تی بخاطر تغییر دائم کشش تسمه و تنظیم لحظه ای اون یه مقدار صدا براش طبیعیه و بذارید صداشو بده)...امیدوارم این متن و تجربه ی من بدردتون بخوره عزیزای دل...
1401/3/30
طرح کلیک کویر دارم مدل 99 سوییچ خور میخواستم بگم الکی میگن خوب نیست
ی آشغال به تمام معنا فقط قیافه خوبی داره لوازم یدکی بشدت گرون خدمات صفر
یا برند خوب یا موتور معمولی رنج بازار که به نظر من tvs گزینه خوبی هست
1401/4/10
سلام موتور طرح کلیک حتی کویر که خودم یک ماهه خریدم بخدا آشغال به تمام معنی است موتور کلا گیج میزنه بخاطر اینکه بک کمک بیشتر نداره ظرف یک ماه با یک دست انداز کوچک رینگ عقب تاب شدید برداشت وباد لاستیک خالی شد خودم با چکش کمی رینگ را صاف کردم اینقدر این رینگها آشقال است که شما راحت میتواند آن را خم و راست کنید بسیار این موتور خشک است مرتب در زمان تردد میکوبد مصرف بنزینش بالا است هزینه های ان به علت لوازم بی کیفت بسیار بالا است خلاصه این که میگویند کلیک طرح کویر خوب است خدا شاهده دروغ محض است چند میلیون پول بیشترمیگیرند بدون کیفیت وکمیت خلاصه اینکه من ازخرید این موتور بشدت پشیمانم ولی چه سود که ۶۳ میلیون پول را در چاه ریختم الان با گذشت یکماه دنبال خریدار هستم بعنوان موتور دست دوم بفروشم بخدا اگر شما قصد خریدن دارید نخرید که ظرف چند ماه بشدت پشیمان میشوید و کاری نمیتوانید بکنید اصلا کسی هم جواب گو نیست نمایندگی تعمیرات آن هم کم است اگر قصد خربد دارید وحرف من را قبول ندارید لطفا بروید همین نمایندگی تعمیراتش ببینید حداقل ده الی پانزده موتور نو درب تعمیر گاه برده اند جهت تعمیر خدا انشاالله عذابشان را زیاد کند با این موتور های بی کیفیت آشعالشان فقط خوب پول میگیرند پول نزول بابت قسطی کردن موتر میخورند
1401/4/12
با سلام من همین امروز کیلیک کویر خریدم و فردا برای تحویل گرفتن میرم اگ این سایتو زود تر دیده بودم شاید اصلا این اشتباهو نمیکردم ک بخرم واقعا با پولی ک دادم گلگسی۱۸۰میتونستم بخرم و فقط ب خاطر سن کمم این موتورو خریدم و الان ت دلم خالی شده شاید نگرفته بفرشومش و میدونید ک اگ از خرید منصرف بشید ۵درصد از پیش پرداخت کم میشع ک واقعا ستمه
1401/4/18
سلام از کدوم نمایندگی گرفتی مگه تحویل فوری میدن.من نوشتم یک ماه هنوز ندادن میگن ۴۵ روز کاریه
1401/4/14
دوستان من تمام نظرات رو خوندم خودم هم کویر مدل 1401 کی لس دارم، اول از قطعات بگم ک یزد زندگی میکنم و نمایندگی موجود داره و تفاوت بین 1401 و 1400 و 1399 زیاده از لحاظ شتاب تا 50 60 تا شتابش عالیه من هوندا رو نداشتم اما بعد از چراغ قرمز اولین وسیله ای ک میره جلو تا سرعت 50 تا موتور خودمه، از لحاظ روغنش و اینا گفتن 1000 تا یبار عوض کن که سر موقع عوض میکنم روغن گیربکس هم 5000تا یبار، آب بندی هم بنده زیاد واسه آب بندی رعایت نکردم ک خیلی بگم ملایم رفتم اما زیاد هم فشار نیاوردم بعد از این که 400تا کرد (البته روغن موتور اولیه باید بعد از 300 تا عوض شه) زدم کنار رو جک دوپا و گاز دادم دور موتور تا 8 و اینا رفت و انگار گیر کرد بعد از اون ک باز گاز دادم موتور انگار آزاد شد و دورش تا ته ام رفت تقریبا حس میکنم اینجور آب بندی شد، بنزین هم بنزین سوپر و معمولی خیلی باهم تفاوت دارن باهم اما اگه یجورایی ترکیب سوپر و معمولی باشه شتاب خیلی بهتره تا معمولی یا سوپر، خودم باهاش تصادف کردم یعنی سر خوردم با سرعت 80 تا رفتم زیر یه وانتی😅 بنده مچم پلاتین رفت توش اما موتور فقط خط افتاد!! از لحاظ استحکام قابش خیالتون راحد باشه درسته گرونه قطعاتش چون یکم تازه وارده و ترند شده اما همونقد هم محکمه حتی موتور از جک بغل افتاد یه روز رو زمین و یه ترک ریز هم نزد، من خودم موتور نداشتم قبلا و این اولین موتوره نباید انتظار موتور های هوندا 125 150 رو داشت اونا واسه چیز دیگ ای ساخته شدن اینا فقط واسه راحتی و توی شهرن! بازم برا خودش ک میوفته راحت 90 تا رو میره البته نزدیک ب 100 طول میکشه بشه، از لحاظ شرایط کویر واقعا عالیه همونطور ک میدونین کویر موتور شرکت معروف و محبوبه حتی از مسن تر ها هم بپرسین میدونن شرکت ضعیفی نیست و خراب نمیکنه خودشو برندشو، خلاصه بگم اره شتابش خوبه ولی وقتی نزدیک به 80 میشه شتاب کم میشه یکم اینم چون واسه تو شهر بیشتر نیاز نداره بعدم این موتور ها محدودیت دارن تایه جایی میتونین ریمپ کنین و محدودیترو و دارین ببینین چی میشه اونوقت (اگه انتظار ی موتور بیرون شهر و اینا میخاین وگ ن من نکردم و پیشنهاد هم. نمیکنم) موتور 3ترک بودیم 3 نفر رو موتور بودیم تو سر بالایی 75 تا قشنگ میرفت خب این رقم کمی نیست نمیشه گفت زود نداره یا فلان ومان، از 80 به بعد یزره لرزش چرخ عقب بیشتر میشه، ترمز گیری اگه تنظیم باشه عالیه چون جفت ترمز ها درگیر میشن هم جلو و هم عقب، جفت ریموت ها کی لس دارن فقط یکی غیر فعاله باید اونی ک کی لس هست رو دور کنین و اون یکی ریموت رو بیارین یا کلید بالا یا کلید پایین رونگه دارین تا فعال بشه ، چیز دیگ ای نیست والا
1401/4/31
سلام شدوستان من کویر طرح کلیک گرفتم یه ساله سوارش میشم ۸هزارتا هم کار کرده یه لنت هم عوض نکردم فقط یه ذره از هوندا کلیک موتورش ضعیفتر ولاستیک هاش ایرانیه به خاطره همین نرم نیست ممنون
1401/7/21
دوستان عزیز موتور سوار سلام دوستان من یه سوالی داشتم من موتور تا به الان سوار نشدم خواستم کمک کنید که مقایسه طرح ویو با طرح کلیک کدوم بخرم ممنون میشم رفیقی ندارم که راهنمایی کنم منو‌اگه راهنمایی کنیم دعاتون میکنم چون اولین وسیله سواریم میشه کلی زحمت کشیدم‌پول درمیارم خواستم این وسط یچیزی نگیرم که پشیمون شم
1401/8/30
سلام داداش لوازم تو ارومیه از کی میگیری؟
1401/5/18
سلام کسی می دونه مصرف سوخت طرح کلیک s2 کویر صدی چنده ؟!
1401/5/26
هر سری چراغ چشمک زن روشن میشه بنزین میزنم 3.7 لیتر می‌خواهد که 170 کیلومتر هم باهاش راه میرم
1401/5/28
واقعا موتور بدرد نخوری است s4خریدم که به لعنت خدا نمی‌ارزد فلاپ پیدا نمیشه باطری سالم ولی استارت نمیخوره یعنی راضی هستم چهار لیتر بنزین بریزم روش آتیش بزنم
1401/6/25
من تازه گرفتم فوری چراغ باتری روشن شده!!؟
1401/5/30
خدایش هوتدا کلیک اصلا اصلا به هیچ عنوان با کویر مقایسه نکنید چون من دوتاشو داشتم
1401/6/14
میدونی بدی این افرادی که نظر میدن چیه از یه موتور ۶۰ میلیونی ۱۵۰سی سی انتظار cb1300دارن خب برادر من ۶۰ تومن پول دادی برای کارهای روزمره باید استفاده کنی برای صفر بین راهی نیست که من کویر دارم اصلا اذیت نمیکنه فقط یذره صدای انجین بیشتر از کلیک اصلیه که اونم طبیعه ولی از یه موتور ۱۵۰سی سی انتظار cb 1300نداشته باشید
1401/6/25
آقا من تازه خریدم.۴۰کیلومتر بیشتر نرفتم فوری چراغ باتری روشن شده؟؟!!
1401/7/6
سلام
دوستان عزیز چه دشمنی دارید
شما دارید محصول طرح یا کپی می‌خرید انتظار نداشته باشید که از اصلش هم بهتر باشه
مطمئن باشید کویر هم اگر می‌تونست های کلیک120 میلیون تولید کنه شاید بهتر بود از اصلش
1401/7/21
من دوماهه دارم فعلأ اذیت نکرده داخل شهر عالی کم صدا خدایی تو اتوبان توکفی 110پرکردم ولی دیگه بیشتر نمی‌رفت آخرش بود،بعضیا نمیدونم چه توقعی دارن از این موتور این اسکوتر داخل شهریه مال سه ترک زدنو کارای سنگین نیست من کویرs2دارم راضیم ازش
1401/7/24
یعنی مثل سگ پشیمونم خریدم پولم رو ریختم تو جوب آب واقعا خیلی فرق داره با کلیک اصلی
1401/7/26
کویر نسبت ب قیمتش عالیه
1401/8/29
سلام من فقط ی توضیح بدم شما اگر ی سرچ تو اینترنت بزنی میبینی هندا کلیک به دلار قیمتش ۲۲۰۰ دلاره و به پول ما حدود ۷۰ میلیون میشه و کویر طرح اونو داره به همین قیمت میده اونم با مواد اولیه وکارگران ارزانتر در ایران پس ارزونتر نیست و دیگه حرفی ندارم
1401/8/2
دوستان من طرح کلیک اس 2 150 رو سه ماهه دارم!!!
روز اول تحویل بلبرینگ چرخش شکست!
تمام سرویس ها به موقع انجام شده، اما به روغن سوزی افتاده!!!
تو کیلومتر 3150 به نمایندگی گفتم روغن کم میکنه و روغن سوزی داره، اول گفت روغن خوب نزدی،بعد گفت باید هر 700 کیلومتر روغن عوض کنی!!! آخرم که کیلومترو دید گفت داداش گارانتیش تمومه!!!! بعد 3000 یه .....تقدیمم کرد به جا تعمیر...
الانم سخت پشیمونم موتور به روغن سوزی افتاده دیگه فایده ای نداره ولی چه کنم که در ایران نمایندگی ها جنس رو به جا تحویل به مشتریان میندازن!!!
امیدوارم دیگه کسی این آشغالارو خرید نکنه.
موفق باشید
ضمنا هر کامنتی که اومد توجیه کنه یا سمبل کنه متنمو بدونید که از طرف همون نمایندگی اومده!!!
1401/9/7
میخوام کلیک کویررو بردارم اما تفاوت advبا سادش فرقش چیه؟
جاهای دیگه پرسیدم میگن adv رادیات اب داره
اماکویر بهم گفتن انگار فقط فن داره
واینکه توی مشخصات خود کویر هم adv رو زده هوا خنک
1401/9/8
من اوایل ۱۴۰۰ کویر S2 رنگ قرمز مشکی شو خریدم .تا الان ۵هزار کارکرده.هر هزارتا به گفته ی تعویض روغنی یه روغن و هر دوهزارتا واسکازینشو عوض کردم.خیلی نرم و عالی داره واسم کار میکنه.سعی کردم بهش فشار نیارم ولی بعضی اوقات شده که ۸۰ الی ۹۰هم رفتم و آخ نگفته ولی در بیشتر مواقع آروم رانندگی کردم.واسه من خوب بوده بدون مشکل.همه ی سرویس هاشو هم تا کیلومتر ۳۰۰۰ به موقع نمایندگی انجام داد رایگان.موتور بدی نیست اگر مواظبش باشی و به موقع رسیدگی کنیش.آخه بعضی مواقع تو خیابون میبینی طرف ۲ سانت گل ولای رو تمام موتورش نشسته زحمت تمیز کردنشو به خودش نمیده.من همین الان بعد از یک سال و نیم استفاده ، موتورمنو ببینی فکر میکنی تازه خریدم.موتور رسیدگی می خواد ضمن اینکه این تیپ موتورها را باید خیلی بهش فشار نیاری.بنلی نیست که .یه موتور دم دستی واسه وقتایی که نمی خوای از ماشین استفاده کنی.
1401/9/12
سلام ، خوب است با تایپ کلمات ( موج مخترع اصفهانی ) در گوگل از موتوموبیل و توضیحات اختراع آن مطلع شوید
1401/9/27
من کویر s2 مدل ۹۹ دارم ۵۰۰۰ تا باهاش کار کردم
صدای استارت اولیه اش زیاده
جنس سوپاپ هاش نامرغوبه ، با فیلر گیریش متوجه این موضوع شدم ؛ نوسانه انبساط و انقباض طولی سوپاپش خیلی سریعه و نمیشه تنظیمش کرد بخاطر همینه همشون صدای وز وز انگشتی هاشون دائما شنیده میشه
مبدا همه ی طرح کلیک ها یک جا هست بنظرم و با هم فرقی نمیکنند
فضای زیر زین
قسطی بودن
حفاظت از پا در برابر سرما و باد و بارون
اتومات بودن
چیزایی نیست که بشه ازش گذشت

ولی قطعا پشیمونی داره خریدش ، من خودم به افراد سن بالا که اروم میرن میان پیشنهاد میکنم

تجربه من با کویر s2 خودم و ۲ تا طرح کلیک ثاقب خودرو هست
اگر فیلر سوپاپ رو خیلی تنگ کنی میشه ثاقب خودرو که صداش کمه و نرمه و توان موتور گرفته میشه
اگر فیلر سوپاپ رو گشاد بگیری صدای وز وز میده ولی توان بالایی داره

طرح کلیک لیفان و اس وای ام رو من نه دیدم نه درموردشون شنیدم ولی حس میکنم اونا بهتر از این دوتا شرکت باشند
1401/10/5
سلام دوستان من شهریور 1401کلیک کویر گرفتم رنگ زرد نارنجی بعد 4ماه خداروشکر تا الان مشکل خاصی نداشته فقط من میخوام یه راهنمایی بکنم اگه میخواید کلیک کویر بخرید مراعاتش کنید بهش فشار نیارید. یهویی شتاب نگیرید.65بیشتر باهاش نرید.سرویساشو سر موقع انجام بدین.دست اندازه با کمترین سرعت ممکن رد کنید. و از همه مهمتر اینکه زیاد 2ترکه سوارنشید چون بهش فشار میاد و درکل اگه نکاتی که گفتم رعایت کنید مطمعن باشید اذیتتون نمیکنه...منون
1401/10/7
با سلام.من سه ماهه دارم تحقیق میکنم طرح کلیک چه شرکتی بخرم.هر کی یا واسه خودشو تعریف می‌کنه.یا میگه آشغالها.اشغالم باشه.پر طرفدارهای.من که راین زده شد از خریدش
1401/10/19
سلام، من پنج ماهه طرح كليك هدا دارم و الان چند روز است كه ناگهان كي لس از كار افتاده و وقتي نزديك متور ميشم عمل نمكنه و بايستي دكمه ريموت را بزني تا روشن شود! حتي باطري ريموت را عوض كردم ولي باز كار نكرد! آيا كسي در اين مورد چيزي ميدونه و يا جايي و موتور سازي كه بتونه درستش كند، امكان دارد كه مثلا فيوزي سوخته باشد؟ لطفا راهنمايي فرمائيد.
ممنون
1401/10/25
همزمان روی ریموت دکمه ای که علامت کلید سه خط داره رو و کلید چرخشی روی موتور را نگه دار وقتی بوق زد رهاش کن
اینطوری که با هم جفت میشن و کیلس دوباره فعال میشه
یک سرچ توی اینستا کن ویدئوش هم هست
1401/10/29
من کویر s2خریدم بعد چند ماه به مشکل خورد الان موقع حرکت به لرزه میوفته، صدا میده، چرخ عقب میخونه،هندلش کارنمیکنه ،بخدا همشم پول میدم درست میکنم ولی فقط یه ماه درست کارمیکنه بخدا الان باطری عوض کردم ،استارتش از کار افتاد ،میترسم استارتو درست کنم ،موتورش بسوزه داداش نخر حیف پولت ،من که راضی نیستم .
1402/3/19
سلام - من تازه مدل s2 را گرفتم اوردم خونه . خواستم روشن کنم استارت نمی زنه . بنظرتون مشکل چیه ؟
1401/11/8
سلام
دوستان من به تازگی یه طرح کلیک از شرکت پیشرو فارس ( همراه ) خریدم.
قبلا موتور های مختلف داشتم .
خواستم در جریان تجربه جدیدم باشید .
موتور به لحاظ کیفیت بد نیست ولی مسائلی داره که باید بدونید و مربوط به برند نیست .
ما فرض میکنیم تمام قطعات با کیفیت .
این موتور ها همون اصالت پاکشتی رو هم حفظ نکردن و از اون یکم ضعیف ترند . ینی چی ؟
موتور مانورش ضعیفه .
بد کمک هست : ینی دست انداز ها رو میکوبه ، مخصوصا وقتی دو ترکه هستی سر جلو رو میکوبه به زانوت و راحت نیست اصلا.
هر با که روشنش میکنی زود بوی روغن ازش بلند میشه .
ترمز سیخ و خوبی نداره ( این موتور ما ای بی اس نیست ولی خودش ترمز جلو رو هم همراه عقب میگیره ) مخصوصا 2 ترکه .
حتما بعد از چن هزارتا کار موقع شروع به حرکت میلرزونه که علتش تسمه ای بودن هست .
بد تعمیر هست . ینی به علت ساده برقی باید بزاری وانت ببری تعمیر گاه .
جونش تو روغنشه .ینی اگه تعمیر موتور خواست بندازش دور دیگه .
1401/11/23
سلام دوستان من همین امروز تحویل گرفتم هوا برفی بود تا خونه باهاش اومدم ولی متاسفانه یه مشکل واسش پیش اومد که هر ۵ ثانیه ۱ بار بوق و چراغ راهنما میزنه خود به خود حتی در حالت خاموش و قفل
زنگ زدم گفتن شاید اب خورده اتصالی کرده
یعنی به همین راحتی اتصالی کرد واقعا یا مشکل چیز دیگس ؟
1401/12/24
دوستان من از این موتور کویر دارم مدل ADV به هیچ عنوان راضی نیستم ..ولی فقط چون اقساط بود برداشتم..بابت این مدل موتور ایرانی نباید پول نقد پرداخت کنید ....
1402/2/2
سلام منم تازه کلیک خریدم از کویر موتور واقعا مشکل داره منو ترسوندین من با بدبختی پولشو دادم
1402/2/12
من سه ماهه دارم هیچ مشکلی نداره رفتم نمایندگی برا آچار کشی آقای زمانی دزفول گفت که تا حالا خرابی موتوری کویر اس تو نداشته ولی شرکتهای دیگه بعضیهاشون پیستون صدا میوفته
ولی در کل باید این موتورها رو فشار نیارید سر گاز برید
1402/2/19
سلام، دوستان من سال ۴۰۰ کویر s2 خریدم، و واقعا مشکل خاصی باهاش نداشتم تا الانم ۱۳۰۰۰ تا باهاش کار کردم و نسبت به قیمتش واقعا خوبه، البته بگم مشکل داشته ولی در حد خیلی جزئی.
1402/2/22
این نوشته ی مدتی میشه که اینجا هست و چون تو گوگل میاد بالا پس منم تجربه ام رو مینویسم که کویر محصولش رو گرون تر نکنه تو پاچه یکی دیگه. ببینید خدمات پس از فروش خوبه، خدماتی که مجبور باشن بدن تا محصولشون بتونه راه بره و نخوابه بده. منظورم اینه که این موتور اینقدر بده و محصول ضعیفیه با قطعات افتضاح که اگه ی جوری جمعش نکنن فقط، کار به شکایت به وزارت صنعت میرسه...
تو 233 کیلومتر اول بلبرینگ چرخ عقب خورد شد. مشکل از من بوده شاید. بردم تعمیرگاه دیدم دو تا دیگه همون جا خوابوندن یکیش تو 50 کیلومتر خرد شد اونیکی چرخ عقبش تو جاش قشنگ چپ و راست میرفت! اصلا ی وضی...
ترمز هاش از اول زیاد جالب نبود بعد دوهزار تا کلا نه ترمز عقب داره نه جلو پیش هر کی هم میری از نمایندگان یا میگن ولش کن همینه دیگه، یا میخواد فقط و فقط لنت و روغن بفروشه براش مهم نیست درست نمیشه.
لاستیک هاش لیزه... یاسا. میگن کیفیت یزد تایر پایین تر از یاسا هست با این وضعیت اصلا نشینی روش بهتره. سالم تر میمونی...
قطعاتش گرون ولی کیفیتش پایین هست. آقا نیرو موتور بگیر اگه قیمت پایین تر میخوای با کیفیت بهتر. کویر فقط دردسرت میشه و بس.
چند وقت پیش یکی تو پارگینگ بهم گفت شرکتشون داره از کویر موتور پیش فروش میخره ی بخشی از مبلغشم دادن... گفتمش چجوریه گفت گرفتم همونطوری میفروشم با این اوضاع با جونم بازی میکنم فقط. به نظرم اشتباه هست خرید کویر چرا چون حتی ی دفترچه نداره روش وقتی بهت میفروشن... برای دوستانی که اهل خوندن و سردراوردن هستن میگم. هیچی در موردش نمیدونی. پرسیدم تسمه اش رو چند کیلومتر باید عوض کنم؟ گفتن هرموقع پاره شد موندی تو خیابون. روغن هاشو کی باید عوض کنم؟ با خنده گفت اینقدر میری تعمیر گاه خودشون میگنت لازم نیست تو کاری کنی!
آها به روغن ریزی هم خیلی زود میوفته...
امیدوارم تجربه ام ی کمکی کرده باشه اگه خواستید بگیرید تو چاله نیوفتید
1402/2/22
تمام این مشکلات عدیده که تو کامنت ها گفتن بیشتر ماله طذح های دیگه کلیکه علت فروش خوبه کویر اس 2 اینه که خرابی زاید نداره کیفیتش و آپشنها یخوبی داره من با چند نفر که کویر کلیک داشتن و کارکرد بالای 10 یا 15 هرار تا بود صحبت کردم ناراضی نبودن شاید کلیک اصلی نشه ولی اذیت هم نکرده پشتش میشینی شتاب و راه رفتنش متفاوته
1402/2/23
سلام موتور کلیک دارم یهو بعضی اوقات بنزینش تو صفحه کیلومتر یهودخالی میکنه وموقع استارتم بوی بنزین میاد
دلیلش چیه یک ماه موتور خریدم
1402/3/5
سلام دوستان چندماهی میشه که طرح کلیک کویر مدل S2 - adv رو از نمایندگی کویر موتور تهران-ظفر تحویل گرفتم و استفاده کردم خواستم تجربم رو در اختیار همه قرار بدم شاید به درد بخوره :
قبلش تفاوت بین S2 با S2 adv رو علاوه بر قیمت بیشتر کامل بگم چون چندنفری دیدم پرسیده بودن:
مدل adv کویر مدل جدیدتره طرح کلیکه و
- از نظر ظاهری خیلی کاملتر و بهتره، پوزه موتور یکم جمعتر شده و طراحی به شکلی انجام شده که توجه بیننده از دِیلایت های بالا بیشتر به چراغ های اصلی پایین جلب میشه و اون بدقواره بودن و بزرگ بودن کله موتور(که به نظرم ضعف طراحی این مدل هونداست رو گرفته) و با کم کردن ارتفاع گلگیر جلو از چرخ (که به نظرم این هم ضعف طراحی این مدل هونداست)دیگه کار رو‌ تمام کرده و همینطور رینگ های پنج پره یه تیکه که واقعاً زیباتر از رینگ های طرح کلیک عادی هستن و مخصوصاً اگه رنگشون هم مشکی باشه چرخ های موتور رو بزرگتر و زیباتر نشون میدن.در مورد رنگ بدنه هم مدل adv رنگ متالیک دارن که واقعاً زیباست مخصولا بژ،طلایی،سورمه ای و طوسیش.این تمام تفاوت ظاهری مدل adv با عادیه که به نظر من اگه ظاهر و زیبایی موتور براتون مهمه adv هم کاملتر و زیباتره و هم مشکلات طراحی هوندا رو برطرف کرده.
- از نظر فنی هم که اولین چیزی که کاملا توجه شما رو جلب میکنه ترمز جلو و تفاوت فاحشه دیسک ترمز مدل adv که هم بزرگتر و با کیفیتتره و هم تقویت شده با مدل عادیه که دیگه واقعاً خیال شما رو از ترمز تو این مدل راحت می کنه.از چند نفر از مسئولین و کارشناساشون پرسیدم و تحقیق زیادی کردم و خودم هم یه طرح عادی رو کنار موتورم کامل بررسی کردم دیگه مدل adv تفاوت فنی زیادی با عادی نداره و کاتالوگ هاشون هم اینو میگه.به نظرم رینگ ها و لاستیک ها از طرح عادی باکیفیتتر هستن و روش made in china زده که بعضی از دوستان می گفتن ایرانیه! و احتمالا این مدل دیگه اون مشکلات رو که دوستان گفتن نداشته باشه منم تو این مدت مشکلی ندیدم.
اما در مورد سواریش و نگهداری، موتور خوب و نرمی بوده تا الان، سر ۵۰۰ تا اول روغن رو عوض کردم که موتور ساز غلطت روغن تعویضی رو هم دید گفت بازم جا داشته استفاده کنی ولی خودم چون حساس بودم عوض کردم چون میگن بهتره روغن اول موتور یا ماشین صفر زودتر عوض بشه، با ۱۵۰ هزار تومن می تونید این کارو انجام بدید، همون اول پول الکی بابت آجارکشی ندید چون کارخونه خودش همه چیزو درست بسته و تا ۲۰۰۰ کیلومتر این موتور نیازی به آچارکشی نداره تو موتور یه آچار پیچ گوشتی هم گذاشتن که اگه آینه ای فلاپی چیزیش یکم شُل یا لق شده خودتون تمام پیچ ها رو سفت کنید.موقع تعویض روغن اول دکمه Trip رو تنظیم کردم که نشون بده با روغن جدید چقدر راه رفتم سر ۱۰۰۰ تا عوض کنید.زمستونا 10w40 و تابستونا 20w50 بریزید.این موتور اگه باهاش درست تا کنی و فشار الکی نیاری کلی کارت رو راه میندازه، من هم کلیک هوندا و هم طرح کلیک از دو شرکت دیگه رو سوار شدم، از نظر ظاهر که بهترینش کویر adv ولی شتاب هوندا یکم بیشتر بود و اینکه در مورد سر و صدا که دوستان گفتن همشون تقریباً شبیه همن هم اصل و هم طرح گیربکسشون یه صدایی داره که طبیعیه، یه موتورساز بهم گفت هندل طرح ها رو باید درآورد چون به مرور زمان صدا ایجاد می کنه نمی دونم این حرف چقدر واقعیت داره،خلاصه که من هم از نظر ظاهری و هم سواری از این موتور راضیم امیدوارم این نظر به دردتون بخوره.موفق و پیروز باشید.
1402/3/30
من ۱ چیزی فهمیدم ک این موتور فقط وفقط واسه کسایی ک ماشین دارن خوله ک بعضی وقتها ازش استفاده کنن تمام
1402/4/2
سلام‌به نظر من کسی نخره اصلا ارزش نداره هیجانی تصمیم‌نگیرید مثل من بعد از خرید پشیمون میشید صدا که میگن همه موتور ها صدا ندارن اون مهم نیست اصلا ترمز جالبی نداره ایمنی موتور فقط ترمز هست که اینا خیلی ضعیفه تحقیق کنید بعد تصمیم بگیرید افت قیمت شدیدی داره
1402/5/7
سلام
من کویر s2 دارم رینگ عقب و خود لاستیک خیلی داغ میشه بعد از رانندگی دست میزنی میسوزونه، عادیه این داستان؟
1402/5/13
سلام هر کالایی که بخوای استفاده‌ نادرست ازش بکنی بله خرابی داره مهم این هست که از اون ابزار یا اون چیزی که داری چه انتظاری داری بار نیسان که نمیشه بار پراید وانت کرد بله اسکوتر کویر یه متوری هست که یه مسافت میشه باهاش رفت واونو اذیت کرد بعد بگی کیفیت نداره انواع مختلف هستن با کارای بالاتر تو بیابون متور جداگانه تو جاده جدا توشهر جدا اسکوتر کویر بهترین متور هست البته استفاده درست باید بشه بله هندا همون مارکشم رو متور عالیه و اینها طرح هستن خیلی از متورهای 125 طرح هندا تو بازار کیفیت خیلی خوبی دارن چرا بد انرژی منفی میدید کویر متور خوبیه استفاده درست فقط
1402/5/18
کویر اس2 موتور خوبیه من هر بار تو این 6 ماه رفتم نمایندگی فروشش خوب بوده فقط باتری مشکل پیدا کرد که راحت رفتم و تعویض کردن رایگان ، موتور چابک و خوش دستیه و من با چندین نفر که این موتور را تا کیلومتر 10 15 هزار تا استفاده کردن صحبت کردم مشکل خاصی باهاش نداشتن مگر مگشلات ریز کوچیک ، در کل خوش فروشه و قطعاتشم زیاده و میدونی لنگ قطعه مثل مثلا اس وای ام جی200 نمی مونی ، نکته بعدی اینه که موتور عموما وسیله آسیب پذیریه و امکان سرقتشم بالاست قرار باشه با این قیمت قطعات کوچکترین آسیبی بخوره کلی باید هزینه کرد و به نظرم نمیصرفه موتور گرون تو این شرایط
1402/5/31
با همین مقدار پول،شما میتونید اپاچی بخرید.
1402/8/1
بی کیفیت ترین موتور ها و بد برخورد ترین شرکت کویر موتور هست و تمام تبلیغاتش هم دروغه من خودم وسپا خریدم ازشون و اینهارو به چشم دیدم
1402/8/15
من نیوفیس کویر اس۲ خریدم ترمز عقبش که اصلا بود و نبودش فرقی نداره. ترمز جلو میخکوب هست. آچارکشی خود اصفهان بردم فقط یک روز خوب بود. با اینکه خیلی کم به موتور فشار میارم و خیلی آروم و نرم میرم و روغن موتور و روغن واسکازین را سروقت عوض کردم اولا صدای خشک موتور روی اعصابه، صداهای اضافی از رینگ ها و فرمان، شبیه تلق تلق کردم رینگ. حتی با آچارکشی خود نمایندگی حل نشد. بعد از هزار کیلومتر متوجه شدم روغن ریزی داره دور تا دور موتور یک هاله ای از روغن بود. نمایندگی واشر درب برق را تعویض کرد و سیصد تومن بابت آجارکشی گرفت و سیصدتومن برای تعویض واشر درب برق. واقعا موتور کلیک خیلی راحت و خوبه ولی کیفیت ساخت کویر افتضاح هست
1402/9/19
من یه کویر اس2 مدل 1400 دارم که سه هزارتا راه رفته البته این موتور یکسال خوابیده بود و از اواخر 1401 ازش استفاده شده بابت همین ابتدای استفاده بخاطر کثیفی بنزین مونده در باک و خالی شده باتری کمی مشکل داشت که با تمیز کردن انژکتور و تعویض باتری مشکل برطرف شد ضمنا هندل موتور رو دراوردم که خیلی در کم صدا شدن اون مخصوصا تو دست اندازها موثر بود. خونده بودم تو همین پیج ها موتور که بعد از 3000تا افت توان موتور داره و روغن ریزی پیدا میکنه به سرو صدا می افته و... خدا رو شکر تا الان که 3500 تا کارکرده فقط بنزین و روغن و... هیچ مشکل فنی و سر صدای اضافه نداشته ضمنا بعد از حدود 1500 تا کارکرد صدای انجین از خشکی در میاد و کمی نرم تر میشه البته باید از روغن موتور خوب استفاده کنید و دور موتور رو زیاد بالا نبرید چون برای موتورهای طرح کلیک دور موتور بالا سمه و در صورت استمرار باعث فرسودگی و رینگ و پیستون و بدنه سیلندر میشه بنظرم این موتورها برای سرعت رفتن و فشار اوردن ساخته نشده نرم و ملایم سواری بگیرید و سرویس هاشو بموقع انجام بدید و یا خودتون یاد بگیرید انجام بدید مدتها براتون کار میکنه
1402/9/23
سلام. قبل از موتور خریدن نظرات اینجا رو کامل خوندم ولی چون بودجه م محدود بود،گزینه های زیادی نداشتم .الان ۲۳ آذر ۱۴۰۲ هست و من موتور اس ۲ نیوفیس کویر رو از اردیبهشت همین سال خریدم. ۳۵۰۰ کیلومتر تو ترافیک تهران باهاش رفتم و در کل بخوام بگم نسبت به قیمتش موتور خوبیه.تا الان مشکلی باهاش نداشتم. فقط یه بار باطریش خراب شد و رفتم خریدم، حوصله رفتن به نمایندگی و گارانتی و اینا نداشتم. روغن هر ۱۰۰۰ تا عوض کردم. یه دفعه محکم باهاش رفتم تو در خونه، چراغ جلوش خیلی مقاوم بود، رنگ در که سبز بود رو به خودش گرفت اما نشکست! نهایت سرعتم ۷۰ تاس، دور موتور عادی مگه میدارم. بنزینم همیشه عادی میزنم. با کارت، مفت! ۵ تومن.. حساب کردم صدی ۲.۷ میسوزونه. هندلش هم از خیلی ها شنیدم میگن در بیار، ولی من در نیاوردم. صدای اذیت کننده ای موتور نداره و برام عادیه. اولین موتوری هم هست که دارم، شاید دیگران صدای طرح کلیک رو با موتورهای اصلی مقایسه میکنن، ولی من مقایسه نمیکنم، نسبت به صدای موتور برام قابل قبول هست و اذیتم نمیکنه. شتابش هم خوبه. شاید به شانس هم بستگی داره، یه سری موتورشون خوب از آب در میاد، یه سری هم بد. ولی اینقد فابریک و طرح نکنید، همین ۲۰۶ که خیلی از ماها هم داریم طرحه! فابریک که نیست! ولی سوار میشیم و هزینه تعمیرنگهداریشم میدیم... موتور هم همینطوره. خلاصه برای مصرف شخصی این موتور خوبه.
1402/11/3
درود بر همگی من الان یکساله s2 خریدم باهاش میرم سرکار و برمیگردم روزی ۳۰ کیلومتر . الان ۸۰۰۰کیلومتر شده و فقط تنها ایرادی که پیدا کرد این بود که پایه آینه شکست خودم عوضش کردم. ۲نفرو هم میشناسم نزدیک چهل هزار تا باهاش رفتن اونا هم گفتن تا الان مشکل اساسی نداشتن به نظر بنده به این موتور نباید زیاد فشار بیارین . روی سرعت ۸۰تا صدای موتور عوض میشه معلومه که داره به موتور فشار میاد . اگه عجله ندارین الکی گاز ندین خب اخه چه کاریه
1402/12/1
سلام قیمت چنده
1403/1/22
سلام من کویر دارم وخیلی هم راضی هستم موتورخوبیه نرم بدون سروصدا