موضوعات داغ

تست و بررسی پژو 207i جدید ایران خودرو

21 اردیبهشت 1396

مقدمه

پژو ۲۰۶ پروفروش ترین خودروی تولید شده توسط پژو تا کنون است و از سال ۱۹۹۸ تا سال ۲۰۱۲ که بر روی خط تولید قرار داشت توانست به فروشی در حدود ۸ میلیون دستگاه دست پیدا کند. این خودرو همچنین تا سال ۲۰۱۶ نیز در لیست ۱۰ خودروی دست دوم پر فروش در بازار انگلستان بود. تولید این خودرو از سال ۲۰۰۱ نیز در ایران آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. اما در سال ۲۰۰۹ بود که پژو تصمیم گرفت تا ۲۰۶ را تحت یک فیس لیفت اساسی قرار داده و چهره‌ی قدیمی آن را به روز نگه دارد. این مدل فیس لیفت شده با نام ۲۰۶+ وارد بازار جهانی شد که نمای جلوی آن درست شبیه پژو ۲۰۷ های بازار اروپا بوده و نمای عقب آن نیز با اینکه مشابه ۲۰۷ نیست اما کمی با ۲۰۶ متفاوت است. تولید این مدل نیز در بازار جهانی تا سال ۲۰۱۲ ادامه داشت ولی در بازار ایران عرضه ی این خودرو همچنان ادامه دارد و بازار آن نیز نسبتا پر رونق است. تولید ۲۰۷ اما در پی تشدید تحریم های اقتصادی کشورهای غربی علیه کشورمان برای مدتی قطع شد اما پس از مدتی ایران خودرو اعلام کرد تا مدلی جدید از این خودرو را با اتکا به توان داخلی طراحی کرده است و به زودی آن را روانه ی بازار می کند. حال مدل فیس لیفت شده ی ۲۰۷ مدتی است وارد بازار شده است و در ادامه به بررسی دقیق تر این خودرو خواهیم پرداخت.

طراحی خارجی

پژو ۲۰۷ جدید یا به عبارتی ۲۰۶ پلاس جدید را باید خودرویی فیس لیفت شده از یک خودرو دانست که خود آن نیز مدلی فیس لیفت شده از یک مدل دیگر است. اولین تغییری که به چشم می خورد چیدمان داخلی جدید برای چراغ های جلو است. در داخل چراغ‌ها از لنز استفاده شده است که این مورد را در کنار استفاده از چراغ های LED یک قدم رو به جلو باید به حساب آورد. این نوار LED در هنگام روشن شدن نمایی شبیه به کیا سراتو ایجاد می کند. نمای جانبی نیز تغییر چندانی نکرده است و تنها طرح آینه ها تغییر کرده و چراغ راهنمای روی آینه نیز اضافه شده است. در نمای عقب نیز همانند جلو، تغییر چیدمان داخلی چراغ‌ها به چشم می خورد که با استفاده از طرح نئونی نمای زیباتری از قبل دارد. دیگر تغییری که در نمای عقب به چشم می‌خورد قرار گیری دوربین دید عقب در بخش بالایی پلاک و وجود سنسور دنده عقب بر روی سپر است. در کل باید اعتراف کرد که گرچه پژو ۲۰۷ ظاهری خیلی منطبق بر سال ۲۰۱۷ ندارد اما طرح کلی آن به خصوص در قیاس با رقبایی چون رنو ساندرو زیباتر و جوان پسندتر است. در بحث ابعاد خارجی نیز باید به طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 3.9، 1.7 و 1.4 متری این خودرو اشاره کرد، ضمن اینکه فاصله ی محوری نیز معادل 2443 میلی متر است.

طراحی کابین و امکانات رفاهی

در بدو ورود به داخل کابین پژو ۲۰۷ جدید اولین تغییری که توجه شما را به خود جلب میکند غربیلک فرمان جدید این خودرو است که طرحی برگرفته از طرح های هیوندای را در ذهن تداعی می کند. البته باید گفت که این غربیلک فرمان پلاستیکی در زمینه‌ی کیفیت بیشتر به خودروهای چینی بازار نزدیک است تا محصولات کره ای. فرمان خودرو به صورت دو رنگ است و بخش پایینی آن به رنگ نقره ای کار شده است. کلیدهایی نیز برای کنترل سیستم صوتی، تلفن همراه و کروز کنترل بر روی فرمان قرار گرفته اند و سبب شده اند تا محیطی کاربر پسند برای راننده ایجاد شود. دومین چیزی که در کابین پژو ۲۰۷ جدید توجه شما را به خود جلب خواهد کرد مانیتور ۷ اینچی لمسی است که در بخش بالایی داشبورد نصب شده است. این مانیتور دارای کیفیت تصویر مناسبی است و سایز آن نیز در چنین رنج قیمتی بسیار خوب است. نکته ی مثبتی که در هنگام کار با این مانیتور متوجه خواهید شد این است که حساسیت آن به تماس دست بالا است و نیازی نیست تا همانند برخی خودروها انگشت خود را بر روی مانیتور فشار دهید و تنها لمس سطح مانیتور برای عمل کردن کافی است. در این مانیتور منوهای مختلفی وجود دارند که شامل سیستم رهیاب ماهواره ای، کامپیوتر سفری، بلوتوث، رادیو، پخش موزیک و منوی سرویس های دوره ای خودرو از امکانات آن هستند. سیستم رهیاب ماهواره ای این خودرو نیز نقشه ی تمامی شهرهای ایران را در خود دارد و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. لیست امکانات رفاهی و ایمنی پژو ۲۰۷ جدید ایران شامل، ۲ عدد ایربگ برای راننده و سرنشین کناری، فرمان هیدرولیک، تهویه‌ی خودکار، پورت USB، پخش دی وی دی، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو از داخل کابین، آینه های جانبی برقی هم رنگ بدنه، ایموبلایزر، چهار شیشه ی برقی، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، دوربین دید عقب، کروز کنترل و تنظیم ارتفاع کمربند ایمنی را شامل می شود. در مورد کابین این خودرو باید به دو نکته نیز اشاره کرد که یکی کیفیت تصویر مناسب دوربین دید عقب است و دیگری دمای قابل تنظیم توسط سیستم تهویه ی خودکار است. جالب است بدانید که در مدل های قبلی این خودرو که تحت لیسانس پژو تولید می شدند حداکثر دمای بخاری ۲۸ درجه سانتیگراد بود اما در این مدل این دما به ۳۱ درجه افزایش پیدا کرده است. کیفیت متریال بکار رفته در داخل کابین نیز نسبت به قبل افت کرده است و مخصوصا پلاستیک بکار رفته در فرمان خودرو اصلا حس خوبی را منتقل نمی کند و کاملا در حد خودروهای چینی هم رده در بازار است.

مشخصات فنی

در بخش فنی، پژو ۲۰۷ جدید تغییری نکرده است و تنها چیزی که تغییر کرده است نوع ECU این خودرو است. البته با بالا زدن کاپوت نیز دریچه‌ی گاز برقی ساخت بوش به چشم می خورد که بر روی آن عبارت ساخت چین حک شده است و این در حالی است که در مدل های قدیمی ۲۰۷ این دریچه ی گاز ساخت کشور آلمان بود. موتور مورد استفاده در این خودرو نیز همان موتور محبوب ایران خودرو یعنی TU5 است که این روزها در اکثر محصولات این شرکت از پژو پارس گرفته تا دانگ فنگ H30 کراس مورد استفاده قرار می گیرد. این موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ دارای دو میل سوپاپ در بالا است و می تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.

مصرف سوخت درون شهری پژو ۲۰۷ ۸.۸ لیتر و مصرف جاده ای آن نیز ۵.۴ لیتر در هر صد کیلومتر است و مصرف ترکیبی نیز عددی معادل ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. استاندارد آلایندگی این موتور نیز یورو ۴ است.

تجربه ی رانندگی

با قرار گیری در پشت فرمان ۲۰۷ خود را در موقعیت آشنایی خواهید یافت که با پژو ۲۰۶ یکسان است. موتور به نرمی استارت خورده و نیروی آن از طریق یک گیربکس ۵ دنده ی دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. فرمان خودرو نیز خوش دست است اما اگر راستش را بخواهید نگارنده فرمان قدیمی را از این فرمان چند منظوره ی جدید خوش دست تر می داند. شتاب صفر تا صد کیلومتر خودرو ۱۱.۶ ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز به 190 کیلومتر بر ساعت می رسد. سواری پژو ۲۰۷ در مقایسه با رقبایی چون رنو ساندرو خشک تر است اما در عوض هندلینگ لذت رانندگی بیشتری را ارائه می دهد و چسبندگی آن بر روی زمین به وضوح از ساندرو بهتر است. ترمزها نیز در هر چهارچرخ دیسکی هستند و توقف ایمن و مطمئنی را به کمک سامانه های ABS، EBD و EBA فراهم می کنند. موردی هم که بهتر است سازنده دقت بیشتری در خصوص آن به خرج دهد، کیفیت قطعات بکار رفته در این خودرو است به طوری که یکی از دوستان که پژو ۲۰۷ خود را به صورت صفر کیلومتر از کارخانه خریداری کرده بود در کیلومتر ۱۶۰۰ فن دور تند خودرو از کار افتاد. فضای داخلی نیز از نظر ابعاد همانند قبل است و تغییری نکرده است که برای مقایسه باید گفت رنو ساندرو در این کلاس فضای بیشتری را ارائه می دهد. فضای صندوق بار ۲۰۷ نیز ۲۴۵ لیتر است که عددی مناسب برای یک خودروی هاچ بک است.

نتیجه گیری

قیمت پژو ۲۰۷ در بازار چیزی حدود ۴۳ الی ۴۵ میلیون تومان است و باید گفت که با چنین پولی اگر خودروی صفر کیلومتر بخواهید می توانید روی پژو ۲۰۷ حساب باز کنید ضمن اینکه رنو ساندرو علیرغم برخی برتری ها نظیر فضای داخلی، ایمنی و کیفیت که بر این خودرو دارد اما دارای قیمت بالاتری است و امکانات رفاهی آن نیز کمتر از ۲۰۷ است. در این بین طراحی ظاهری ۲۰۷ نیز می تواند خریداران بیشتری را به سمت خود جلب کند. در انتها می توانید جدول مشخصات فنی پژو ۲۰۷ جدید ایران خودرو را مطالعه کنید.

مشخصات فني
مدلپژو ۲۰۷ جدید ایران
پيشرانه۴ سیلندر خطی دارای دو میل سوپاپ در بالا
حجم موتور1587 سی سی
حداکثر قدرت105 اسب بخار در 5800 دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور142 نیوتون متر در 4000 دور بر دقیقه
شتاب رسمي11.6 ثانیه
مصرف سوخت ترکيبي6.6 لیتر در هر صد کیلومتر
وزن1054 کیلوگرم
قيمتحدود 45 میلیون تومان

49 عکس

نظرات کاربران

156 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/2/19
سلام
پس متن بررسی کجاست؟
1396/2/22
این بررسی بود دیگه ففط کمی ناقص بود
کلا خودرو بانک مقاله های بررسی رو نسبت به فیلم های بررسی ناقص انجام میده
1396/2/21
فقط یک نکته برام جایه سواله.من دوتا 206 دارم یکی مدل 89 که حداکثر دمای بخاری اون 28 هست و یکی مدل 95 که حداکثر دمای این هم 32 هست.تنها چیز افت کرده در این مدت تو 206 قدیمی کم شدن دبی هوا هست ولی دمای هردو در عمل تفاوتی باهم ندارن و انگار یه جور بازی با اعداد هست.شمام 31 زدین ولی تو عکس باز 32 معلومه.در کل چیزی نبود که بخواین اینجا بگین و ارزشی نداره :|
1396/2/21
سلام
ممنون از سايت خوبتون
چرا اينقدر بررسي ويديويي هاتون كم شده ، چند ماهه آپديت نكردين
لطفا بيشتر ويديو توليد كنيد
1396/2/21
پس اون قطعه ای که روی موتوره و اتیکت بوش داره و ساخته آلمان زده، چی هستش ؟ دریچه گاز که اون نیست !!!
1396/2/21
من اول كه اين خودرو رونمايي شد از شكل ظاهريش بسيار خوشم اومد ولي بعد كه تو بازار اومد راجبه ٢٠٧ جديد كه صحبت مي كردي همه مي گفتن زود زودتعميرگاه و كلا قطعاتش چيني درجه پايين هست و خلاصه خيلي ها ناراضي اند بر عكس ٢٠٧ قديم كه خيلي از قطعات فرانسه يا با كيفيت بودند ولي قصد خريد يك خودرو در اين رنج قيمتي رو دارم و دلم ميخواد اين خودرو رو بگيرم كمي منتظر ماندم شايد كمي كيفيت ان بهتر شه اگه دوستان استفاده كردند و راضي اند اطلاع بدهند
1396/2/21
متاسفانه يكي از اشكالات اساسي اين ماشين چراغ جلو هستش كه اكثرا بخار ميگيره و تو عكسم مشخصه
1396/2/21
در مجموع عرضش این مبلغ اضافه ترو نداره
1396/2/21
ای کاش دنده اتوماتش هم میومد که لااقل ارزش خرید داشته باشه
1396/2/21
مگه گیربکس این ها هم مثل 206 های جدید گیربکس BE یا بقولی 405یی نیست ؟ دنده ها بد فرم جا میره و تلق تولوق داره و دنده 5 کشش خوبی نداره ؟ این هم دیسک و صفحش همونه ؟ ECUش کروز نیست ؟ برقش چیه ؟ ترمزش هم مثل 206 خراب شده خیلی میکشه و نا مطمعنه؟ به عنوان سایت خودرو بررسی فنی دقیق بذارید نه یک چیز عامیانه چشمی
1396/2/21
چراغای جلوش که اصلا کیفیت نداره مشخصه تو عکس بخار گرفتن!!!
1396/2/21
بسیار عالی بود....
1396/2/21
با سلام و احترام
جدیدا خیلی فعال تر شدین و مطالب خوبی رو به اشتراک میگذارین ، باید از این حرکت مثبت تشکر کنم ... ولی ...
به نظر من ، تست و بررسی های شما ، به ویژه همین تست ، بیشتر یه مقاله یا صرفا آشنایی با محصول هستش ، و فقط به درد این میخوره که خواننده چند دقیقه سرگرم بشه ، به هیچ عنوان برای کسی که قصد خرید ماشین رو داره ، مناسب نیست
الان تو این بررسی ، بیشتر ما از تاریخچه ی محصول و شکل اون که با چشم هم قابل رویت هست بیشتر مطلع شدیم ، تا کیفیت و سواری و مونتاژ محصول !
207 های جدید ، به هیچ عنوان قابل مقایسه با 207 های قدیمی نیست ، از همه مهم تر گیربکس هست که عوض شده با مدل 405 ، که اصلا هیچ اشاره ای نشد ! از لاستیک میشلن حذف شده تا کیفیت رنگ ، آهن بدنه ... و این که دیگه پژو هیچ نظارتی بر تولید این محصول نداره و کاملا چینی و ایرانیزه شده این محصول ... که متاسفانه هیچ اشاره ای به این قضایا نشد ، صرفا گفته شد کیفیت بد فرمان !
به نظر من بررسی چند روز دیرتر بیاد ، ولی کامل باشه ، خیلی بهتر هستش ، شما سایت پر بازدیدی هستین ، و در مقابل مطالبی که نشر میدهین ، مسئول هستین
موفق باشین
1396/2/21
سلام تمام متن رو بارها و بارها جاهای دیگه هم دیدیم
این چه بررسی تخصصی بود
لطفا بگید گیربکسش مال 206 هستش یا مال 405 رو گذاشتن روش
1396/2/21
چراغ جلوش بخار کرده!!
1396/2/21
یه آشغال دیگه از یکی از دو خودروساز دزد ایران ( سایپا ارابه مرگ و ایران خررو ). تو رو خدا از اینا ماشین نخرید.
1400/11/23
سایپا جدیدا یه ماشین زده که مقاومتش خوبه
1396/2/21
قطعا بهترین خودروی زیر 50 میلیون 207 هستش
1396/2/21
شما چه تستی از این ماشین به عمل آوردین این اعداد و ارقامی که شما گفتین همه تو سایت ایرانخودرو هست در مورد متریال داخلی هم که خودمون تو نمایندگی ها میتونیم لمس کنیم چه تست و بررسی از این خودرو کردین اون رو بگید لطفا.
1396/2/21
خیلی خوشگله فقط کاش مثل۲۰۶خشک نبود
1396/2/21
الان این بررسی بود؟؟؟
چرا به گیربکس خشک و ناهماهنگ این ماشین اشاره نکردین؟
هرکی رونده میدونه چقدر رو اعصابه...
1396/2/21
خدایی خشکه..اصلا راحت نیست برا ترافیک مسافرت
1396/2/21
میتونید با عوض کردن صفحه کلاجش هم مشکل خشکی دنده شو رفع کنید هم شتابش افزایش بدید
1396/2/21
گیربکس ، همون گیربکس پژو ۴۰۵ اگر باشه که افتضاحه!
1396/2/21
دلیل قیمت بالای رنو ساندرو (باطراحی خیلی زشت و صندلی های ناراحت و نداشتن هیچ آپشنی ) کیفیت بالای قطعات اون ذکر می کنند . فقط نکته ایی که هست فکر نکنید کیفیت این ماشین در حد ال نود های مدل 86 هستش دیگه از کارکرد صفحه کلاج تا 150 هزار کیلومتر خبری نیست تو جدیدا 50 هزار تا صفحه می خواد بقیه قطعات هم به نوبه خود افت کیفیت داشتن در کل وقتی رنو ساندرو خریدید فکر نکنید در مقابل پژو207 تویوتا خریدید
1396/2/23
ماشین باید خودش خوب باشه اپشن رو برای اپشن دوستان میشه خود سوار کرد ولی ماشینی که خودش خوب نباشه دنیای اپشن هم باشه بی فایدست. تو تولیدات داخل زیر 60 تومن بهتر و باکیفیت تر از تندر پلاس و استپ وی و ساندرو و تندر90 وجود نداره که قطعات همه اصل خود رنوست و روشون نظارت داره . در ضمن برای تندر قدیم و جدید نکنید اون 206 و 207 هستش که قبل و بعد 90 داره (بخاطر تغییرات برق و ECU - گیربکس - موتور - قطعات - ترمز و ...) همه چیز تندر90 اصل و تحت نظارت رنوست ولی صفحه دیسکش شرکتی متوسطه میتونید جنس عالیش رو خودتون ببندید کارکردش زیاد باشه البته اتومات هاشون که این روز ها پرفروشه. در ضمن شما ساندرو رو ناراحت میدونی پس به 206 و 207 چی میگی علاوه بر صندلی های به شدت ناراحت ، فاقد جا و فضا هم هستند بسیار فضای کمی دارند . صندلی و کابین ساندرو و استپ وی و تندر پلاس خیلی هم خوب شده .
1396/2/21
مگه ماشین نو نیست؟
چرا چراغ جلو سمت شاگرد بخار کرده
1396/2/21
سلام
به نظر من با یه مقدار هزینه بیشتر خرید h320 گیرباکس دستی معقولتر هستش
اگرچه چالاکی 207 بهتره ولی فکر نمیکنم تو سایر موارد 206+ حرفی برای گفتن داشته باشه
1396/2/21
لطفا یه بررسی از دنا پلاس و توربو بزارید
1396/2/21
پشت موتور نمد داره ؟!
1396/2/22
خیر،نمد نداره
1396/2/21
پژو٢٠٦ تيپ ٥ايرانيزه توظاهري جديد،ارم موتور ماشينو ببينيد!!
1396/2/23
یاد ارم و امضای مهندسای mercedes amg افتادم که رو موتور تولیدیشون میزنن
1396/2/21
بررسی هاتون خیلی افت کرده ، از خودرو بانک انتظار بیشتری می رفت.
ما که نفهمیدیم این الآن خوبه یا نه. من تفاوتی نسبت به 206 ندیدم که ارزش خرید داشته باشه
1396/2/21
با توجه به تجربه شش ساله من وصدهزار کیلومتر با 207دنده ای سری قبلی کاملا از سری جدید بهترن
1-شتاب بسیار بیشتر سری قبلی نسبت به سری جدید بعلت تغییر ای سی یو (9.6 در مقابل 11.6 ثانیه)
2-کیفیت و دوام بالای قطعات فنی موتور و گیربکس و سیستم الکترونیکی بینقص ساخت بوش
3-کیفیت و دوام بسیار خوب داخل خودرو بعد از 6 سال و کیفیت قابل قبول مونتاژ بدنه و جلوبندی
اگه یه 207 سری قبلی کم کارکرد بخرین خیلی بهتر از 207 چینی سری جدیده بزک کردست...
1396/2/22
بیچاره کسایی که برا این اشغالا پول زیاد میدن.. خدا یه کمپینی راه بندازین شر این رنگ مسخره سفید کم شه
1396/2/22
توی متن نوشتید که روی دریچه گاز نوشته بوش ساخت چین ولی توی عکس ساخت آلمان هستش !!!
1396/2/22
رو برچسب دریچه گاز زده Made in Germany که ؟ بلخره بوش چین هست یا آلمان ؟
1396/2/22
متاسفم براتون که نظرم رو منتشر نکردید که در مورد سیستم برق و ترمز و گیبکس و ... که کاملا واقعی و در کمال ادب نوشته شده بود
این چیزی هم که گذاشتید بررسی نیست هر کسی میتونه 4 تا عکس بگیره این اطلاعات سایت ایرانخودرو رو بنویسه اسمش رو بذاره بررسی !
1396/2/24
ببخشید یک عذر خواهی به سایت شما بدهکارم . مشکل page حالا از سیستمم یا اینترنت بود که نظرات قبلی رو باز نمیکرد الان میبینم نظر قبلیم هم قبلا تایید شده من اشتباه کردم . عذرخواهی میکنم
بنظرم نظرات رو همه رو تو یک صفحه بیارید خیلی بهتره مثل سایت های دیگه . این مدلی اصلا جالب نیست

1396/2/22
اگه امکانش هست نقد و بررسی ویدئویی برلیانس اچ 330 و اچ 30 کراس روهم بزارید . با تشکر از سایت خوب خودروبانک
1396/2/22
اگر موتور و گیربکس آن همان است که روی اس دی قرار گرفته و تجهیزات برقی آن مانند ای سی یوو..... آن کروزاست که باید فاتحه این ماشین را خواند.بنده یک اس دی وی 8 صفر کیلومتر را سال 94 خریداری کردم و طی یکسال به مشکلات زیر برخورم:تعویض استپر2 بار-تعویض پتانسیومتر 2بار-تعویض ای سی یو-تعویض استارت 2بار-تعویض تسمه دینام-تعویض دیسک و صفحه-تعویض گیربکس-تعویض شیشه بالابر2بار-تعویض لاستیک درها-بازو بسته شده تمام جلوبندی 5 بار-
بعد از یکسال به توصیه نمایندگیهای محترم ایران فرقون با سه میلیون ضرر آن را فروختم.البته در نمایندگیها افراددیگر هم رفت و آمد می کردند که مشکلات عمده دیگری با این خودرو داشتند.
1396/2/23
کاملا درسته، من هم مدل 94 v8 داشتم واقا بد بود، 3 بار صفحه کلاج عوض کردم، واقا جای تاسف داره
1396/3/2
سلام.منم یک وی 8 صفر گرفتم اول صفحه کلاچ بعد گیریکس و بعد اون واشر سر سیلندر و بعد به روغن ریزی افتاد و فروختم. تازه دو باز از ایران‌خودرو ماشین صفر گرفتم هر دو بار هم زیر ارزان ترین لاستیک چینی زیرش بود عوض کردم رودست کره انداختم. واقعا تاسف باره
1396/2/22
جالبه كه من خيلي اين مورد رو شنيدم از صاحبان اين ماشين كه چراغاي جلو بخار ميكنن و همه با مراجعه به نمايندگي و تعويض مشكلشون رو حل كردن !! روغن موتور هم همه بلافاصله بعد تحويل عوض كردن پر از براده آهن بوده !! شمع ها هم افتضاح . غير از اينها از باقي موارد خصوصا مانيتور و هندلينگ خيلي رضايت داشتن اما با اين رنج قيمت نه صندلي برقي و نه حتي آينه هاي برقي تاشو جمع شونده هم نصيبتون نميشه
1396/2/23
بررسي تون ميتونست بهتر باشه و جامع تر
1396/2/23
كي ميشه خبر بدهند ايران از صنعت فرقون سازي كشيده بيرون؟؟
به هيچ چيز اين شتر گاو پلنگ كاري ندارم...
ماشين نوي نو، گل سر سبد محصولاتشون آب رفته تو چراغش.
1396/3/19
اره بخدا 206 مدل96 گرفتم 175kmبیشتر نمیره حتی سر پایینی 6تومن خرج کردم اما درست نشد
1396/2/24
واقعا مایه ننگه وضعیت خودروهای داخلی و کیفیت نداشتشون و قیمت های تخیلیشون ! لامصب جیب دوستان پر شدنی نیست و تا وقتی ما به عنوان مصرف کننده به خودمون احترام نمیزاریم و میخریم اونها هم این لگن ها رو با قیمت نجومی و با کیفیت در حد فرقون میکنن تو پاچه ما !
1396/2/24
توی بعضی آگهی ها 207 جدید رو با گیربکس اتوماتیک گذاشتن و قید کردن zf آلمان. داستان این خودرو ها چیه؟
1396/2/25
دقیقا سوال منم همینه
1396/2/24
فقط یک خودرو ساز ایرانی می تواند کاری کند که چراغ ماشین بعد از ۲۰۰۰ کیلومتر بخار کنه
1396/7/11
من یک تویوتا دارم ، بعد از تصادف چراغ سمت راست از بین رفت و در تعمیرگاه تویوتا چراغ اصل خریدم با هلوگرام و سریال ،،، اما بعد از کارواش ماشین در نمایندگی قبل تحویل دیدیم که چراغ بخار کرده ! و چراغ رو تعویض کردن مشکل حل شد
منظورم این هست که این گونه ایراد ها در شرکتی ممکن هست اتفاق بیوفته ، منتها چون اسم شرکت ها ایرانی بد در رفته همه فکر میکنن فقط اینها هستن که معمولا به مشکل میخورن
خیلی ماشبن های هیوندای و کیا و حتی تویوتا با مشکل سوختن لامپ جلو و عقب درگیر هستن
1396/2/25
سلام خسته نباشین ممنون بابت توضیحات٬بیشترین مشکل من با ماشینم گیربکسش بود که باعث شد بعد یک سال با افت ۴ میلیونی بفروشمش,کاش راجبه گیربکسو صفحه کلاجش مینوشتین.
1396/3/13
'گیربکس BE3 و مشکلات همیشگی به انضمام کیفیت پایین دیسک و صفحه کارخانه. برای تمامی محصولات ایران خودرو این صدق میکنه
1396/2/27
بنده درخواست خرید یک دستگاه پژو 207 دنده اتومات را دارم لطفا راهنماییم کنید
1396/2/29
شما تشریف ببر خیابون ولیعصر، بالاتر از تئاتر شهر، سمت راست یه جوب بزرگ هست. پولت رو بریز توش
1396/2/27
سلام،من حدود دو سالی هست که خودرو بانک رو دنبال میکنم و انتقادی جهت پیشرفت خود شما و از دست ندادن مخاطب میکنم:
این نقد و بررسی به هیچ عنوان نقد و بررسی به معنای حتی کلمه هم نبود،اکثر دوستانی که اهل ماشین و اخبار و اطلاعات اون هستن و دنبال میکنند هم احتمالا همین نظر رو دارن،این پست صرفا معرفی و تبلیغ این وسیله نقلیه مضخرف بود،کاملا یک طرفه به موضوع نگاه شده،کاملا کوتاه بینانه و سطحی نقد شده که در اصل نقد نیست،،بی هیچ عنوان موارد منفی ماشین اونجور که واقعا هست گفته نشده، و مواردی که خیلی سطح پایین و جزیی هستند بزرگنمایی شدن و به عنوان موراد مثبت ذکر شده(مثلا تنظیم ارتفاع کمربند که واقعا خنده داره ، یا مثلا آیینه جانبی همرنگ بدنه یا حتی چهار شیشه برقی)،،،،،در کل امیدوارم به این روند ادامه ندید و دوباره نقد و بررسی های تخصصی انجام بدید و شاَن خود و مخاطبانتون رو پایین نیارید که در غیر این صورت اونا رو از دست خواهید داد.
1396/2/29
در کشورمان ایران خودرویی بنامهای
پژو 206
پژو 207
پژو 405
و یا امثال آن را نداریم

لطفا در مقالات ذکر فرمایید
بررسی
ایران 207
ایران 206
ایران 405
به ایراد نبودن شناور اورجینال هم اشاره کنید یعنی شما وقتی بنزین می زنید آمپر فردا میره بالا!!!!!! و هیچ موقع میزان بنزین رو درست نشون نمیده

بنده 206 تیپ 1 سری اول داشتم واقعا تو زمان خودش عالی بود
یا مثلا داداشم پژو پرشیا مدل 79 داشت مصرفش صدی 6 بود فقط .گیربکسش واقعا بکر بود
مخلص کلام 206 207 405 موجود در بازار فرانسوی نیستن پس اینقدر نگین لگن فرانسوی.
یکبار پشت فرمان پژو 407 وارداتی بشینید بعد در مورد پژو قضاوت کنید
طرفداری پژو رو نمی کنم فقط تذکر این بود هر موقع یه ماشین تو ایران مونتاژ شد روز به روز کیفیتش افت کرد
حتی تو خود ماکسیما به جا عینکی هم رحم نکرد پارس خودرو
تو مگان از تعداد ایربگ زدن
تو سوزوکی esp رو برداشتن
تو سراتو و ساندرو فیس قدیم رو آودن با کلی حذفیات ایمنی و آپشن

کلام آخر اگر بودجتون به وارداتی ها نمی رسه و قصد خرید 206 و 207 رو دارید برید سراغ مدل 91 و پایین تر

1396/3/7
حرف دلمو زدی آقا سجاد
1396/2/30
جدیدا کسی خریده؟؟
تجربیات چیست از سری جدید
داداشم میخواد بخره نظرتون چیه دوستان لطفا از رو تجربه بگین ممنون
1396/4/17
من یک ماهه خریدم کولرماشین درآفتاب که قراربگیره بادکاملا گرم میزنه واصلا خنک نمی کنه هرجابردم هم نتونستن کاری بکنن حتی ایران خودرواطلاعیه داده که مشکل نرم افزاری اداره مجدد بردم نرم افزارروآپ دیت کردن مشکل کولرکه حل نشد برق داخل ماشین نیزقطع شده شیشه ها هم پائین نمیادومسئه حادترشده بااین شدت گرما دیگه اصلا نمیشه سوارشد چون شیشه ها برقیه وبه هیچ عنوان پائین نمیادحتی بادفترمرکزی هم تماس گرفتم پاسخ درستی دریافت نکردم چون اینجا ایرانه وکسی پاسخگو نیست . اشتباه محض حریدخودرو ازاین دوشرکت فرغون سازه
1396/2/31
اگه توي دفترچه 206 دقت كنيد ميبينيد كه عدد نوشته شده در تهويه اتوماتيك برحسب درجه سانتي گراد نيست، و برحسب درجه بندي اي است كه خود پژو براي آن در نظر گرفته.
1396/3/1
اصلاً بررسی خوبی نبود . هر روز داره بد تر میشه
چرا از گیربکس بد ماشین صحبت نکردید ؟ چرا مصرف سوخت واقعی رو اعلام نکردید . چرا از متفاوت بودن موتور این ماشین با موتور های قدیمی TU5 صحبت نکردید .
1396/3/2
سلام من تمامی نظرات دوستان عزیزروخوندم درسته که کارخانجات داخلی درساختن خودروها کیفیت وامنیت لازمه رالحاظ نکرده اندولی مابخاطرپیشرفت کشورعزیزمان بایدمردم رابه خریدمحصولات داخلی تشویق کنیم وازتمامی محصولات تولیدی داخلی استفاده کنیم وباانتقادات وپیشتهادات خودمان بکوشیم تاطراحان ومهندسان بتوانندبه کمک همه مامصرف کنندگان ونظراتمان ایرادات رابرطرف کنندوهرسال محصولات باکیفیت تری راازتمامی کارخانجات داخلی به مردم عزیزعرضه کنندوحتی درصادرات نیزبتوانندباکارخانجات معتبردنیارقابت کنندواین کارزمانی اتفاق می افتد که تمامی ماایرانیان قدرومنزلت کشورعزیزمان رابدانیم وبدون توجه به مسائل حاشیه ای فقط به فکرپیشرفت روزافزون ایران عزیزمان باشیم وانشااله برسدان روزی که درهمه ارثه هاخودکفاباشیم که اگرهمت کنیم به لطف ایزدمنان آن روزنزدیک است وماباکمک همدیگرکشوری خواهیم ساخت که همواره نامش درخشان باشد.
1396/5/25
حتما تو ماشین رونیتو بلد نیستی چون ما گرفتیم خیلی هم عالیه
1396/3/6
شخصا 2 ساله مدل 89 اتومات دارم که 150 هزار تا رفته و انصافا راضیم. هیچ خرج اضافی تا به حال رو دستم نزاشته. بع پسشنهاد من دوستم اخر اسفند صفرشو خریده و عید هم یه مسافرت طولانی باهاش رفته و فوق العاده راضیه. ولی خودم احساس میکنم ماشین من نرم تره. البته شتابه گیربکس دستی به مراتب بیشتره. در کل تو این رنج قیمت انتخاب خوبیه خصوصا برای جوان ها
1396/3/7
ماشین خریدن تو ایران شانسیه یا خوب درمیاد یا بد!!!
1396/3/16
ECU اش ساخت بوش ؟ آلمان یا چین؟
بعد سیستم برقی 4 bsi ارجینال 206 تیپ 5 که دیگه نیست؟
ولی می بینم محل قمقمه و ECU دوباره عوض شده؟
در مورد کروز کنترلر و اسپید لیمیتر حرفی به میون نیومد...کارخونه ای داره یا نه؟
1396/4/22
جواب همه سوالات شما در مقاله بالا موجوده.
1396/3/16
نه این موتور کیفیت tu5 های قدیمی دارد خیلی از قطعات داخلی موتور ساخت هند و چین هست و نه سیستم تهویه اتوماتیکش کیفیت سیستم های قدیدمی مثلا 206 های مدل های هفت هشت سال پیش دارد و سیستم برق ماشن هم که مثل قدیدم هوشمند نیست و از همه بدتر بدتر بدتر سیستم انتقال قدرت این ماشین هست که پر از ایراد شده کلا این ماشین کلکسوین ایرادات هست در یک کلام این یک پژو نیست.دوستانی که قصد خرید این ماشین دارند خیلی دقت کنند. در مورد نقد بررسی ها و نوشتن متن لطفا دقت کنید این بررسی خودرو نیست که شما انجام دادید نه تنها این ایراد به شما وارد هست حتی نقد و بررسی مجلات داخلی مثل مجله ماشین هم افت کرده و مثل سابق نیست و جای تاسف دارد
1396/3/19
ecu مدل96 پلاستیک روش یوش هست باطنش کاملا ایرانه. 206 مدل96 گرفتم 175تا بسشتر نمیره 6تومن خرج کردم اما درست نشد این است ایران
1396/6/6
چرا مبخوای پرواز کنی
1396/3/24
من اين ماشينو يك ماهه تحويل گرفتم و چون قبل از خريد ميومدمو نظراتو ميخوندم و شك داشتم كه كدوم نظر كارشناسيه و كدوم از رو تعصب تصميم دارم جدا از هر تعصبي تجربه شخصيم رو تو اين يكماه بگم
اولن كه درباره كيفيت داشبورد تا جايي كه ميشه فهميد اينه كه نسبت به ٢٠٦ هاي جديد واقعا بهتر شده و جنس بهتري داره . كليد ها روي فرمون واقعا بكار مياد . كيفيت مانيتور خوبه اما كيفيت دوربين قابل قبوله
مشكلي كه من دارم اينه كه واسه لمس مانيتور راننده بايد خم شه و تو رانندگي واقعا اذيته . بعضي اوقاتم مانيتور قاطي ميكنه و رو دوربين نميره يا يه چيز ديگرو باز ميكنه كه واسه من يبار اتفاق افتاده و با خاموش روشن كردن ماشين مشكل حل شد اما در حالت عادي سرعت رفتن رو دوربين واقعا سريعه
از نظر فني همه ميدونيم كه شتاب اين ماشين عاليه و ميتونه واسه من كه دنباله كورس گذاشتن نيستم زياد هم باشه . مصرفشم تو شهر حدودا ٧ و نيم ميسوزونه اما كيفيته بده موتور هاي tu5 مشخصه و با اينكه تا الان مشكلي نداشته اما ميدونم در آينده باهاش درگير ميشم
تهويه ماشينم بعضي اوقات خودش ميره رو فن كه چند دقيقه بعدش درست ميشه و عالي كار ميكنه
در مجموع انتظارم از ايران خودرو و يه ماشين دستكاري شده ي ايراني خيلي پايينتر بود ولي به نظرم اميدوار كننده بود و راضي ام . حداقل هر چقدرم ايران خرابش كنه اين ماشينو يادمون نره كه طراحي خارجي و داخلي ماله خوده پژو و هرچقدم كيفيتش كم باشه اصالت فرانسويشو داره

1396/3/26
با سلام
منم یکماهه که تحویل گرفتم اما دوتا مشکل خیلی بزرگ داره که اگه برطرف نشه ماشینو ردش میکنم بره و دوباره همون ریو رو سوار میشم
یکی اینکه کولرش وقتی خیلی هوا گرم میشه دیگه زیر بار نمی ره و باد گرم میزنه
و مشکل دیگه اینکه آفت توان موتور توی سربالایی خیلی وحشتناکه امیدوارم که مشکل از ماشین من باشه و عیبش برطرف بشه
1396/3/27
مشكله كولر و چيزي كه من ميدونم اكثرن دارن . كه بايد يكم دما رو بالا و پايين كني و شيشرو بدي پايين تا درست شه.
از نظر قدرت موتور من كه خيلي راضيم شما ببر نمايندگي ايشالا حل ميشه
1396/3/25
به جاش آدم H30 بخره به نظرم خیلی معقول تره
1396/4/13
لطفا دنا یا دنا پلاسم تست کنین خواهشمندم
1396/4/16
واقعا چرا؟! یکی بگه ماشین نیست هی می رید سراغ پژو و داچیا و از این قبایل ما که داریم ماشین ها رو توی کشور تولید داخل میکنیم که مثلا تولید زیاد شه قیمت کم شه مثلا یه خودروی ۲۰۰۰۰ دلاری رو میخاید تولید داخل کنید چرا این پول صرف پژو و رنو میکنید چرا یه BMW یا Audi یا ford هم قیمت اینا رو تولید داخل نمی زنید که کیفیت خیلی بالاتری دارند؟ قطعا این ماشین و ماشین جدید یعنی پژو ۲۰۰۸ حد اقل برای ۱۰ سال تولید داخل میشن که جزو بی کیفیت ترین ضعیف ترین و مضحک ترین خودرو های اروپایی هستند حد اقل یه BMW رو تولید داخل بزنید که اگه ۱۰ سال موند بیشتر به سود مردم باشه!
1396/5/9
تو برو سوار پرایدت شو . Bmw !!!!!!!!!! پژو ۲۰۰۸ به نسبت قسمت خیلی هم با کیفیت هست
1396/4/28
من حدود 2 ماهه که یه دونه صفرشو گرفتم و فقط میتونم از مسولین محترم ایرانخودرو تشکر کنم که تر زدن به این ماشین با این داخلی سازیشون.3000 کیلومتر وسط جاده کویل سوزوند و مشکل سیم کشی درست کرد تو 3500 کیلومتر بلبرینگ چرخ جلوش به صدا افتاد تو 4100 کیلومتر پمپ ترمز عقبش ترکید.الانم مشکل گیربکس پیدا کرده که نمایندگی بردم گفتن اینا گیربکسشون 405 و با موتور نمیخونه اگه کلا عوض کنی نوش تعمیریه و بدتر از این.ecu ماشین غرب استیله نه بوش.کلا اینو بگم که نخرید.تازه من شانس آوردم تو نمایندگی دیدم بیچاره 1500 تا کار کرده ماشین مال 1 ماه یاتاقان زده بود و کار به تعویض میل لنگ و ... کشیده بود.
1396/6/24
عزیزاحتمالن شماتوجاده رالی داکار نبودیدکه این بلاهاسرماشین آوردی؟
1396/7/11
احتمالا دوستمون از مدیران سایپا هستن...خخخ
1396/5/3
سلام من یدونه 207 مدل نود دستی دارم 140هزار کار کرده به جز تسمه تایم .آب و روغن، لنت و شمع که مصرفی هستن همه چیزش فابریکه .
یه پیچش میارزه به این جیگول پیگولی جدید که قیافش برای گول زدن مشتریه
اگه 207 دوست دارین یه تمیز و خونگی قدیمی پیدا کنید بخرید !
1396/5/6
سلام به دوستان عزیز ، در پیامها درمورد کمپانیهای دیگه مثل ب ام و دیدم که باید بگم کمپانیهای آلمانی بر اساس برنامه خاص خودشون قرارداد میبندن که خب با شرایط ایران جور در نمیاد .
تولیدات داخلی همه ی مواد اولیه گمرکی تعلق میگیره به همین دلیل قیمت خودرو بالا هست و متاسفانه این چالش با قوانین خیلی مسائل دیگه درگیر هست و به آسانی قابل حل نیست .
در کل انتظارات در خصوص خودرو با این رنج قیمت بهترین گزینه 207 هست در خصوص کیفیت ساخت واقعا ساندرو خوبه ولی به علت دیزاین رتبه خیلی پایین گرفته .
از دوستانی که در خط تولید این ماشین ها هستن دسترسی داشته باشید متوجه استاندارد بالای ساندرو می شید . امیدوارم قوانین جدید در خصوص راه اندازی خودرو های مشارکتی در ایران بیشتر بشه تا حد کیفی رغبا هم به اجبار بالا تر بره . سپاس
1396/5/12
ما برای آشنا شدن با ضعف و معایب خودرو به این سایت که یک سایت تخصصی بررسی خودرو است می آییم ولی نظرات دوستان نه تنها آدم رو آگاه نمی کنه بلکه کاملا گمراه . یک عده کاملا از 207 راضی هستند یک عده کاملا ناراضی از دوستان خواهش می کنم نظرات خود را بدون تعصب و علاقه شخصی خود به خودرو بیان کنن تا افرادی که قصد خرید خودرو را دارن واقعا با حقایق آشنا بشن. و در آخر دوستانی که 207i مدل 96 رو دارن لطفا نظراتشونو در مورد کیفیت مونتاژ و سیستم برق خودرو بگن.
1396/5/24
من اتومات صفر مدل ماه 4 سال 96 رنگ سفید گرفتم.هم تو تحویل ایرانخودرو عالی داد(10 روزه با پلاک) و هم ماشینی که من گرفتم تا حالا 1200 تا رفتم باهاش.به نظرم همه چیش عالیه.دوربینش مانیتورش گیربکسش خیلی نرمو عالی و صندلی ها و ... همه چی عالی.من کاملا 100 درصد راضیم.در ضمن 47 تومن از نمایندگی ثبت نام کردم.بازار آزادش 52 تومنه حدودا
1396/6/10
من ماشین رو چند ماه هست تحویل گرفتم همش سیستم برفی ماشین به هم می ریزه یا خودش واسه خودش آمپر بنزین روشن میشه ای بی اس و چراغ چک روشن میشه برف پاک کن تو خاموشی ماشین میزنه و دور و موتور و کیلومتر توی سرعت یک باره صفر میشن و غیره نمایندگی هم بردم عیب ها رو با دیاگ برطرف کرده به نیم ساعت نکشیده دوباره همون جور شده موندم بفروشم یا نگه دارم
1396/6/23
salam gomrah nashin in moshkel bekhatere ine ke mashin ha mesle tokhmemorgh shansi shodan va tosie mikonam agar shanseton khob hast berid baraye kharide khodro. man khodam h30 dashtam va aslan razi nabodam tormozhash moshkel dasht mashin vaznesh kheili ziad hast va.... be namayandegi ham ke morajee kardam goftan ke har mashini yek eybi dare va ba in harf ghaziaro pichondan.... alan ham mondam 207 begiram ya sandro ba in ke midonam sandro keifiate behtari dare ama az apshen va zibaiie 207 ham nemishe gozasht.....
1396/6/25
بنظر م حرف خوبی زدید . من مدتی میشه که می خوام ۲۰۷ بخرم . که شنیدم گیربکس ماشین همون گیربکس ۲۰۶ تیپ۵ هست . یا ۴۰۵ . میشه بگید درسته
1396/5/27
سلام
خیلی جالبه ایران خودرو مرکز تحقیقات داره
هنوز روی پژو۲۰۶ تیپ ۲ که تماما داخلی سازی شده گیر کردن وگیربکس ایراد دار نصب کردند بعد دم ازتحقیقات میزنن
واقعا خجالت آوره .....هرکس تیپ ۲ تیپ ۵ و۲۰۷ دنده بخره اشتباه کرده چون چینی شده وگیربکس به شدت افت کرده بجای این رنو ساندرو فقط بخرین ...راحت‌.‌‌...باورکنید تندر پلاس دستی هم خوبه
1396/5/29
با سلام خدمت دوستان عزیز من همه نظرها خوندم و جواب هایی خواهم داد من چند سال طراحی خودرو خوندم
اولا ماشین هایی که وارد بازار میشه چندین کیفیت داره ماشین های پایتخت و مشهد بالاترین سطح کیفیت رو دارن از لحاظ موتوری این موتور روی تمام خودروهابی که موتور tu5دارن هست و اگر قرار باشه مشکلی پیش بیاد روی آون ها هم پیش میاد،دوست عزیزمون میگه کولر این یه مشکل و راحت برطرف میشه،بحث شتاب توی سربالایی اینه که خودرو یورو 4 هست و بنزین با کیفیت باید زد،الان توی خودروهای تولید داخل کشور 207 پر امکانات ترین خودرو به شمار میاد موفق باشید
1396/6/7
حضرات عزیز
یه واقعیتی در مورد ماشینای تولید داخل داریم و اونم اینه که کیفیتشون با هم فرق داره، ینی کیس بای کیس نتیجه میتونه تفاوت داشته باشه و تا حد زیادی بستگی به بخت و شانس خریدار داره که چی گیرش بیاد، من شخصا پارسال یه 206 تیپ 2 گرفتم، با همه ی انتقاداتی که ملت به راه رفتن و گیربکسش دارن، مال من حدود 30تا کار کرده بدون ایراد.. الانم یه 207 اتومات نوشتم، خدا کنه اونم مثل این ماشین بی اذیت و آزار باشه
1396/6/8
Salam agha kasi midone girboks otomat 207 jadid sakht kojas va in ke kasi dare ba tormozesh moshkeli nadare avalesh ke ra miofti pish omade ke nemigire tormozya to sorat mikeshe mashin
1396/6/11
سلام به همگی دوستان بنده از همین ماشین 207i جدید خریدم دستی خیلی هم راضی هستم قدرت کولر بخاری شتاب کیفیت عالی بنده پرشیا و 206 و سمند داشتم همشون ایراد داشتن البته باز سمند از پرشیا و 206 بهتر بود اما از 207 خیلی راضی هستم
1396/6/25
سلام!
من يدونه مدل ٩٦ گرفتم ٣٠٠٠ تا الان باش را رفتم آپشناش خوبه و كيفيته خوبىم داره ابشناش ضبط اش خروجى امپ و سابم داره حتى ! از لحاظ كيفيت خود ماشين بايد بگم من قبلا رانا داشتم صداى موتور ٢٠٧ واقعا نصف مياد تو اگه نمد كاپوت بندازين ك اصلا صدا تو نمياد اتاق بي صداييم داره! كولرش واقعا خوبه ولي كولر ميگيره ادم با بنزين معمولى تو سربالاى يكم اذيت ميكنه ولي با سوپر اوكيه! يه ايراديم كه داره اينه م سر دنده تو دنده دو وقتى دور موتور زير ٢.٥ ميلرزه ولي دور موتور كه بالا ميره اوكى ميه البته من شنيدم همه ٢٠٧ اينطورى و شانسيم هست ماله بعضيا دنده ١-٢ ميلرزه مال بعضيا ٢! در كل نسبت به رانا وقعا ازش راضيم خيلى راضي ترم
1396/6/28
سلام دوستان من ۵ ماه داشتم تازه فروختمش .. کولرش خیلی رو فن میرفت سفت کن دینامش خراب شد تسمه پوکوند وقتی چراغ باک بنزین اخرش میخواد روشن شه بو بنزین میاد از همه مزخرف تر چراغش خطا میزنه و هیچکس هم نتونست درست کنه ایران خودرو هم خیلی مراجعه کردم نتونستن ‌‌.خدا بخواد رنو ساندرو دوستام دارن میکن خیلی خوبه اون بخرم
1396/6/30
سلام
کسی میدونه چرا ۲۰۷ تو دنده ۱ بین سرعت ۱۰ تا ۱۲ آلارم میده کسی باهاش روبرو شده
1396/7/2
منم یه ماه ۲۰۷ فیس لیفت گرفتم و همین مشکل شمارو دارم
ینی تو دنده ۱ و ۲ هر از گاهی آلارم میده که واقعا روی اعصابه
اگه دوستان علت این صدا رو میدونن لطفا اطلاع بدن
1396/7/16
مشکلش آپدیت نرم افزاری بود دوستان
1396/8/6
بخاطر سنسور دربها هست باید پیدا بشی و دربهارو محکم بزنید بهم ک درست شه من بردم نمایندگی گفتم سنسنور دربها مشکل داره مخصوصا صند ق عقب و درستش کردن ولی متاسفانه دکمهایه رو فرمونم کار نمیکنه و درحالتی ک فن روشنه کلا از کار میوفته
1396/9/7
داداش این ایراد اصلا نیست این صدا منم داشتم درب کاپوت ماشین رو باز کردم دوباره محکم بستم مشکل حل شد بکی از در ها خوب بسته نشده که بجز چهار در کاپوت و درب جعبه قب هم باید تست کنید
1396/7/5
یعنی عجب مردمی هستیم من 3 ماه میخوام 207 اتو بخرم هر سایتی رفتم و نظراتو خوندم همه میگفتن 207 اتو بدرد نمیخوره حالا جالب اینجاست سه ماه پیش که سایت باز شده به یک روز نکشید تکیل ظرفیت شد الانم بعد از سه ماه از صبح سایت باز شده الان ساعت 14:00 تکمیل ظرفیت شد خب بی دین ها اگه بد هست چرا میخرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا میگیم بد هست بدرد نمیخوره بعد ظرف چند ساعت تکمیل ظرفیت میشه؟؟؟؟؟
1396/7/6
پاسخ به هادی:
مشکل روشن شدن چراغ چک و ای بی اس و ... و از کارافتادن دور موتور به دلیل اتصالی در سیم اتصال بدنه می باشد که به راحتی درست میشه.ببرید نمایندگی.بخاطر این مشکل قبلا فراخوان هم زدن.
1396/7/18
سلام . بله درست ميگيد اتومات به رااحتى نميشه ثبت نام كرد من يك ماهى هست از دست خريدم ايشون تو خونش يه سانتافه و اى ٢٠ داشتن اينو هم خريده بود براى پسرش ٢٠٠٠ تا راه رفته بود من خريدم ميگفت سيستم بلوتوث و كروز و مونيتور و غيره از سانتافه بهتره و ازش راضى بود به قول خودش با اين بيشتر حال كرده...منم ٣٠٠٠تا باهاش رفتم خيلى باهاش راحتم از ٢٠٦ اتومات كه خيلى نرمتره گيربكس تقه نداره خلاصه نسبت به پولى كه ميدى مي ارزه ... نسبت به ساندرو و ماشيناى چينى هم راحتتر خريد و فروش ميشه همين گزينه براى كسى مثل من كه شايد يه روز به پولش نياز پيدا كنه عاليه ... ممنون كه حوصله كرديد متن بنده رو خونديد
1396/7/11
نخرید . خیلی شانسیه. احتمال خرابی زیاده. اصلا این پولا نمیرزه. یه ۲۰۶ تمیز کارکرده پیدا کنین بهتره
1396/7/13
سلام. من یک ماهی میشه 207 دستی خریدم. تا الان که مشکل خاصی نداشته. فقط تو دنده ۲ تو دور موتور پایین لرزش داره. کلا شتاب اولیه اش کمه. وقتی یه دفعه بخوای شتاب بگیری گیربکس میلرزه که با توجه به ۱۶ سوپاپ بودنش انتظار بیشتری ازش میرفت. وقتی آروم دور موتور بالا میاد مشکل لرزش نداره. از نظر آپشن تو ماشین های هم رده و تو این رنج قیمت نظیر نداره. صندلی هاش هم فوق العاده راحته و پیشنهاد میکنم روکش نکنین اصلا. چون یکم فرم صندلی و دربرگیرنگی سرنشین ها رو کمتر میکنه. لااقل من که پشیمون شدم روکش کردم
1396/7/19
من برج ۶ ۹۶ تحویل گرفتم تا حالا ۵۵۰۰ کیلومتر باحاش راه رفتم خیلی عالی هست من راضی هستم تو این رنج قیمت خوبه
1396/7/25
سلام دوستان.من یه دونه ۹۱ داشتم باهاش ۷۰۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم عالی بود.تسمه دینام در ۴۰۰۰۰ کیلومتر پاره ش چند تا جایگزین کردم صدا میداد ۳۵ فروختم تااز جدیدا بخرم .یدونه ۱۰۰ کیلومتر کارکرد باهاش رانندگی کردم.تا چند روز دپرس بودم.شتابش خیلی بد بود.صدای موتور پژو نداشت.ترمزهاش نسبت به قبلی ضعیفتر بود.پشت صندلیش راحت نبو دم .ازتعمیرکار ایران خودرو سوال کردم گفت نخر بیچاره میشی.یه دونه ۸۹ گرفتم ۱۵۰۰۰ کیلومتر واقعی کارکرده عالیه.خدانگهدار
1396/7/25
اگه باسری قدیم رانندگی کرده باشین وقتی جدیدا رو سوارشین فرق گیربکس فرانسوی با ایدانیزه رو میفهمین .البته قدیمی ها فقط سالمش رو باید بگیرین
1397/2/24
عملكرد گيربكس اتوماتيك مدل هاي قديمي و تيپ ٦ با پژو ٢٠٧ هاي جديد يكي هست
عملكرد گيربكس دنده اي چطوره؟
1396/8/11
با سلام من 8 مرداد 96 به سختی تونستم 207 اتومات ثبت نام کنم دقیقا 20 مرداد بهم با پلاک تحویل دادن از نظر نرم بودن ماشین و زیر پاش عالیه شتابش خیلی خوبه کولرش عالیه فقط حدود 200 کیلومتر که رفتم احساس کردم بوی لنت میاد اومدم پائین دیدم چرخ عقب سمت راننده ترمزش قفل کرد امداد زنگ زدم گفت باید بره نمایندگی رفتم نمایندگی سرویس کردن گفتن قفل کرده بود درست شد ولی گفتن قطعه شو سفارش میدن میاد بعد ده روز بیا اگه خواستی عوضش کنیم بعد از اون دیگه این مشکل نداشت ولی دیگه موقع ترمز های کوتاه لنت سوت میکشه رفتم نمایندگی کلا ترمز و لنت و عوض کرد ولی بازم لنتش صدا میده فقط تو مواقع ترمز های با سرعت کم 10-20 کیلومتر سرعت مثل پشت چراغ قرمز از چند نفر پرسیدم گفتن لنت های ایرانی اینجوری صدا میده چیز خاصی نیست الانم حدود 5500 کیلومتر باهاش رفتم از مشهد تا تهران و شمال رفتم وبرگشتن هیچ مشکل دیگه ایی تا به حال نداشته من کلا خیلی راضیم به نسبت پولش دنده اتومات بودن و مقایسه با ماشینای چینی هم قیمت خیلی سرتره ماشین امکاناتش مثل دوربین تصویری عقبش و کروز کنترل و فرمون عالیش و سیستم صوتی روی فرمانش عالیه ظاهرشم خیلی خوشگلتر از ساندرو و خیلی ماشیناهی هم ردشه کلا ارزش خرید داره به نظر من سعی کردم واقعیت رو بگم و اگه بد بود اینقدر تو بازار خواهان نداشت بعدم خیلی ها هستن بنگاهین خودشون ندارن ولی ماشالا اظهار فضل میکنن آدم خندش میگیره
1396/8/27
سلام میخواستم ببینم کیفیت الان خودرو 207 چه جوریه بعد اینکه دستی بهتره یا اتوماتیک و کجایی هست گیربکس دستی و اتوماتیکش.. یه حرفایی از این سایتا دیدم و شنیدم که اصلا موندم چیکار کنم.. ایراداش گرفته شده یا نه..
1396/8/30
سلام اره متاسفانه منم زیاد شنیدم و دقیقا مثل شمام نمیدونم چیکار کنم.. مدل دستی بهتر در آمده یا اتوماتیک.. کدوم هم خوب خرید فروش میشه هم کدوم آدم اذیت نمیکنه که بخوایم همش تو تعمیرگاه باشیم..
1397/2/14
سلام . همه چی بستگی به پول تو جیب شما داره : اگه میتونید بیشتر پول برای خرید ماشین بزارید کیفیت های بالاتری هم تو بازار هست - البته به صورت نسبی؛ چون همه میدونیم که ماشین با کیفیت ایرانی ، یا به طور صحیح تر ؛ مونتاژ ایران، به هیچ وجه وجود نداره - اما اگه همین قدر موجودی دارید ، نسبت به قیمتش مناسبه .
در مورد تعمیرات و چیزایی که تو سایتا هست باید بگم که باید مثل تمام کارهایی که تو ایران انجام میشه یه پارتی و دوست و آشنایی تو ایران خودرو داشته باشید ؛ اما اگه پارتی ندارید - که احتمالش زیاده - با یه تعمیرکار اوکی و قابل اعتماد - درحد چشماتون [!] - آشنا باشید که این کار معمولا جواب می ده ( دیدم که میگما ! ) و به عنوان توصیه آخر پیشنهاد می کنم که ترجیحا دنده دستی بگیرید نه اتومات ؛ چون معمولادقطعاتش پیدا نمی شه.
1396/10/2
سلام دوستان لطفا اگر کسی از گیربکس اتوماتیک این ۲۰۷ جدید اطلاعاتی اعم از کیفیت و کشور سازنده داره رو بگه.
1396/10/8
سلام به همه دوستان عزیز
در پاسخ به سوال دوستمون بابت ۲۰۷ اتومات باید بگم خیلی خوبه .من ماه قبل یه گیربکس دستی گرفتم که واقعا راه نمیرفت بسیار تنبل که همش حکایت از نوع گیربکس و دیسک و صفحه ایی هست که ایران خودرو استفاده میکنه .ظرف یه هفته فروختمش .الان دو روزه که اتومات گرفتم خیلی راضیم هم شتاب هم کیفیت.
در دنیا مرسومه خودرو گیربکس دستی شتابش از اتومات بیشتره اما در ایران کاملا برعکسه چون گیربکسی و دیسک صفحه ایی که اینها به من و شما میفرشون فوق العاده بی کیفیته .اما چون گیربکس اتومات وارداتیه که البته خدا میدونه کجاییه ولی کیفیتش واقعا عالیه
1397/2/11
گیربکس همون al4 مورد استفاده در تیپ 6 هستش
طبق گفته ایران خودرو یک سری تغییرات جزئی در این گیربکس اعمال شده که نسبت به مدل های قبلی به روز تر شده
گیربکس ساخت فرانسه هست روی گیربکس حک شده. و جالبه بدونید این گیربکس بدلیل قدیمی بودن طراحی و تکنولوژیش فقط برای بازارهای ایران ، برزیل ، آرژانتین و چنتا کشور دیگه تولید و صادر میشه
1396/10/13
دوستان سلام بنده ۲۰۷ اتوماتیک خریدم خواستم خدمت کسانی که تردید دارن عرص کنم واقعا خودروی خوب و به روز و با کیفیتی است..من راضیم امکانات خوبی داره...زیبایی و شکل خوبی داره همچنین شتاب این ماشین واقعا خوبه و در کل خودروی خوبیست مصرف متعادلی داره و توی این رنج قیمتی نسبت به رقبای دیگه بهترین انتخاب هست..موفق باشید
1396/10/21
با سلام
دوستان ی سوالآیا 207 برای فروش به سختی میوفتی یا این ک بنگاه ها این حرف رو میزنن؟
1396/11/10
سلام دوستان.من ۲۰۷ مدل ۹۱ دارم.سیستم مانیتور و پخش مارک کروز مربوط به ۲۰۷ جدید خریدم.میخوام ببینم جایی هست نصبش کنن؟ یا اصلا میخوره به مدل قدیمی ها.و اینکه قاب جلو داشبورد مانیتورشو از کجا بگیرم؟ ممنون
1396/11/11
من بتازگی واس خانونم یه 207 اتومات خریدم با اینکه خودم کادنزا دارم اینو به شما قول میدم که گیربکس 207 واااقعا عالیه اصصصلا تقه نداره فوقدالعاده نرمه و واقعا با ماشینای سطح بالا قابل مقایسه س . امکانات و شتابشم نسبت ب قیمتش خوبه در کل نمره قبولی داره ب نظر من
1397/2/11
منم با پیمایش حدود 15000 کیلومتر از گیربکس اتوماتیکش راضی ام
تقه نداره و دنده ها به نرمی عوض میشن
1396/11/22
سلام،من یک ساله ۲۰۶ اس دی دارم،راضیم ازش اصلا تا حالا موردی نداشته.همین هم باعث شد تا به این تیپ ماشین اعتماد بیشتری کنم و الان یه ۲۰۷ خریدم.توی این قیمت ماشین عالی هستش هم فنی هم اتاق هم چهره ماشین.این باعث شده که به ماشین چینی اعتمادم کمتر بشه.
1396/11/25
سلام،کسی میدونه ecu بوش خوبه یا کروز؟اصلا تفاوتی با هم دارن؟
1397/2/11
قبل از تحریم ها ecu بوش روی این ماشین بود
کروز کیفیت کمتری داره
و یک سری مشکلات برقی جزئی که با آپدیت همگی رفع میشن
دوستانی که این خودرو را خریداری میکنن حتما جهت آپدیت ecu به نمایندگی مراجعه کنن
1396/12/12
عزیزان عکس ها رو نگاه میکردم.آرم روی موتور و آرم روی فرمان و بدنه خودرو برام سوال درست کرد.
۲۰۷ پژو هست یا سمند؟
1397/1/25
از روی همون آرم موتور باید بفهمی که دیگه 207 واقعی نیست موتورش. یا بهتر بگم هیچ چیزیش دیگه فرانسوی نیست فقط شکل 207 (206+) اصلی هست که تا سال 91 بود .موتور ساخت چینه با ارم ایران خودرو
1397/1/4
من 207 دستی خریدم خیلی عالیه و هیچ مشکلی نداره واقعا لذت بخشه رانندگی باهاش بخصوص فیس چراغهای ماشین جلو واقعا زیباست
1397/1/18
یکی که مطمئن باشه بگه من این ماشینو بخرم؟یا نه
1397/4/22
سلام مبارک باشه .....چرخش توشمال مشهد وهرجادوست داری برات بچرخه
1397/2/2
اقا صدای موتور 207 اوتومات جدید چجوریاست صدا موتور داخل کابین میاد لطفا جواب بدید ممنون
1397/2/11
نسبت به پژو 206 (مدل های ایرانی شده) خیلی کمتره
من هم 206 مدل 93 دارم هم پژو 207 اتوماتیک مدل 96
عایق بندی 207 از 206 بهتره
1397/2/29
من خودم تازه تحویل گرفتم، صداش خیلی کمه . از ۲۰۶ های قدیم کمتره .
1397/4/22
داخل اطاق صدا کمه هرماشینی صداداخل اطاق میاد حتی تویوتا
1397/2/6
سلام دوستان مدل ٩٧گرفتم واقعا عاليه
1397/2/24
مال من مرداد ۹۶.دنده ای.یه دست شمع ان جی کا فقط روش گذاشتم.هیچ ایرادی نداره.پرشتاب.ترمزهای قوی.عاشقشممم با هیچ ماشینی عوضش نمیکنم.داخل کابینش بی صدا.ماشین قبلیم ۳۱۵ بود یه لگنی بیش نبود همه جاش صدای باد میومد شتاب ضعیف ترمز افتضاح
1397/4/4
سلام به نظر شما رنگ مشکی بهتره یا سفید ؟
1397/4/11
سلام
۲۰۷ به پولش نمی ارزه ، از هر چی زدن و کم گذاشتن به نسبت تیپ۵ های قدیمی میگم
کولر ضعیف و گیربکس ضعیف و صدای فن وحشتناک ... فقط سود حاشیه بازراش خوبه
1397/4/11
من یک 207 اتومات چند روز تحویل گرفتم. یه مدت که رانندگی کنی و ماشینو خاموش کنی وقتی بعد از چند دقیقه بخواهی روشن کنی چراغ امپر اب روشن میشه. بردم نمایندگی میگه عادیه!!!روزی شاید ده بار اینجوری میشه. برای شما هم این اتفاق افتاده؟
1397/4/14
با سلام. بله آقا مرتضي مال منم همينجوري ميشه. كلاٌ خانواده 206 موتوراي پر گرمي دارن. طبيعي هست
1397/4/17
دوست عزیز این مساله در مورد 206 و 207 طبیعی هست .بهتره بعد از توقف بگذارید کمی در جا کار کنه بعد خاموش کنید .
1397/4/22
سلام ...روغن مرغوب توماشینت بریز وقبل ازخاموش کردن موتور صبرکن فن اتومبیل خاموش بشه.ضمناهیچگاه آب داخل رادیاتور نریزوصرفاازمخلوط ضدیخ واب مقطریا اب رایاتور به نسبت دولیترضدیخ ومابقی آب رایاتوراستفاده بکن مشکلی برات پیش نمیاد
1397/4/21
سلام. سوالی داشتم از دارندگان، کامپیوتر سفری این ماشین مصرف سوخت لحظه ای رو هم میزنه؟؟ حالا فرقی نداره، یا نصرف سوخت لحظه ای یا میانگین در ۱۰۰ کیلومتر.
سوال بعدی اینکه اگر سفارشی بگی، خود کارخونه برات سانروف میذاره؟؟؟
1397/4/27
دوستان بنده اتوماتش رو خریدم و باید خدمتتون بگم ماشین خیلی خوبیه , تا الان که هیچ مشکلی نداشته و گیربکسش هم صدا نمیکنه
1397/5/25
آره تو راست میگی . گیربکس آشغالش در دنده معکوس همش لگد میزنه.
1397/5/25
همان 206 را آمدن چراغشو تغییر دادن موتورشو آشغالتر کردن شده 207 یک عده هم اینو 90 تومن میخرن و مایه خنده مردم میشن
1397/5/28
شما فکر بهتری داری؟؟
1397/6/10
همون 206+ هست کردنش 207
ولی داشبورد و جنس پلاستیکی ک استفاده کردن توی
گرما چشمای همه رو میسوزونه بینی هم یه طوری تیز میشه
اصلا جنسش توی گرما بعد ساعاتی میخوای بشینی توی ماشین خوب نیست باید درها باز کنی کولر روشن کنی بعد بشینی
1398/6/1
سلام
بنظر ماشین خوبی میاد
من که خیلی دوسش دارم.
خیلی قشنگه😍
خدانگهدار
1398/10/28
با سلام بنده ٢٠٧ داشتم افتضاحح ماشين خشك وپر سر صدا به دست انداز عاجزه از قسمتهاي دري صندوق صدا وجلو بندي ها وجلو پنجره ها وسپهر ها همه صدا دارد من قصد خراب مردن محصولو ندارم واي چون داشتم ميگم خشكشم خريده بود بخاطر بي كيفتي ماشين به سه ماه نشد فروختم
1399/3/11
با سلام به دوستان من 207 خشک گرفتم تاریخ اردیبهشت 99 تا حالا 1000 تا رفتم مشکلی ندیدم دوستان که میگن دنده بد جا میره رو هم تا حالا ندیدم به نسبت پولی که پرداخت کردم خوبه البته تا حالا من ثبت نامی بود تغریبا 81 میلیون آب خورد ولی واقعا شتابش وحشتناک بالاست تو اتوبان امام علی یه لحظه شتاب گیری کردم خودم وحشت کردم البته با کمک gps که هشدار دوربین میده این امکان روی 207 خیلی بدردتون میخوره سوار دنا هم شدم خوشم نیومد کاپوت دنا مثل پیکان از پشت فرمون مشخصه در کل ماشین خوبه برای کسی که آرام رانندگی میکنه ولی یکم از زیر ماشین صدا میاد باید ببرم نشون بدم از دست انداز رد میشم انگار یه چیزی میکشه به زمین ولی تجربه رانندگی خوبی داره فعلا صدا توی ماشین نمیاد کولر فوق العاده سرد هست که من روی نیم میزارم اینا موتور گرم هستن آمپر آب تو تابستان بالاست سعی کنید تو ظهر زیاد تو ترافیک باهاش رانندگی نکنید چون فن رادیاتور با صدای بلند و دور بالا کار میکنه ولی صدا تو اتاق نمیاد در کل من چون قبلا پراید داشتم از این خیلی راضی هستم بازم نظر دوستان مهمه و اینکه هر ماشینی رو تو رنج خودش مقایسه کنید نه اینکه این ماشین رو مثلا با سراتو 2000 مقایسه کنید ممنون
1399/3/28
خخخخخخ هزارتا رفتی حال میکنی،بزار برسی ۲۰ هزار وقتی بیست بار رفتی تعمیرگاه میفهمی.
1399/9/7
من یه مدل 1400 ثبت نام کردم، فرمون برقی داره ولی رینگ هاش رو که فولادی کردن،
خواستم بدونم که آینه هاش برقی تاشو ان؟
1400/4/30
طبق تجربه و نظر شخصی میگم 207 دیگه ارزش نداره دمدس ماشینا بهتری هستن الا تو بازار مثله ایکس 50 و ایکس 22 و جیلی بدون صندوقش که ارزون تر و امکانات به روز تر
1400/6/10
من دی 99 یدونه ثیت نامی گرفتم.و واقعا کیفیت پایینی داره.تا الان 15 هزارتا رفتم حداقل 5باری رفتم نمایندگی.این سری از نمایندکی بگیرمش میفروشمش.واقعا اعصاب خورد کنه