موضوعات داغ

خودروی KMC X5 که در حقیقت Sehol X6 است، یکی از جدیدترین شاسی‌بلندهای بازار ایران است که توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و عرضه شده است. این خودرو به دلیل طراحی مدرن، امکانات رفاهی فراوان و مشخصات فنی مناسب، توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کند. خودرویی که آمده تا جای جک S5 را بگیرد و سعی دارد تا موفقیت این کراس‌اوور را روی خط تولید این خودروساز خصوصی تکرار کند.

مشخصات فنی

خودروی KMC X5 با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ به بازار عرضه می‌شود. این موتور قادر به تولید 174 اسب بخار قدرت و 251 نیوتون‌متر گشتاور است. گیربکس 6 سرعته دوکلاچه (DCT) به این خودرو امکان می‌دهد که انتقال نیرو به صورت بهینه و سریع انجام شود. خودروی KMC X5 بصورت دیفرانسیل جلو (FWD) عرضه می‌شود و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت آن حدود 10 ثانیه است. البته در فیلم بالا می‌توانید تست عملی این خودرو را در شهر تهران مشاهده کنید. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است که برای یک شاسی‌بلند با این ابعاد و وزن نسبتاً مناسب است.

ابعاد و وزن

خودروی KMC X5 با طول 4505 میلی‌متر، عرض 1840 میلی‌متر و ارتفاع 1690 میلی‌متر، نشان می‌دهد که نسبت به پدر خود یعنی جک S5 در همه ابعاد بزرگ‌تر شده است. فاصله بین دو محور این خودرو 2710 میلی‌متر است که به پایداری و راحتی رانندگی کمک می‌کند. وزن خالص این خودرو حدود 1550 کیلوگرم است که تقریباً اندکی از جک S5 سنگین‌تر است.

امکانات رفاهی و تجهیزات

این خودرو مجهز به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک تک کاناله است و صندلی‌های چرمی و روکش چرمی غربیلک فرمان در آن بکار رفته است. صفحه نمایش لمسی 10 اینچی با سیستم‌های Android Auto و Apple CarPlay و سیستم صوتی با 6 بلندگو که از USB و بلوتوث پشتیبانی می‌کند، روی KMC X5 بکار رفته است. دوربین عقب و سنسورهای پارک جلو و عقب، ورود و استارت بدون کلید (Keyless Entry & Start)، و سقف شیشه‌ای پانوراما از دیگر امکانات رفاهی این خودرو هستند.

ایمنی

خودروی KMC X5 از نظر ایمنی نیز در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو مجهز به 6 کیسه هوا شامل کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای است. سیستم ترمز ABS (سیستم ترمز ضد قفل) و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) به همراه ESP (سیستم کنترل پایداری الکترونیکی) و TCS (سیستم کنترل کشش)، ایمنی بالایی را در شرایط مختلف جاده‌ای فراهم می‌کنند. سیستم کمک به شروع حرکت در سربالایی (HSA) و دوربین 360 درجه از دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو هستند که به راحتی و ایمنی رانندگی کمک می‌کنند.

تست و بررسی KMC X5

در بالا می‌توانید فیلم تست KMC X5 را مشاهده کنید. در این فیلم به بررسی و معرفی کامل خودروی KMC X5 پرداخته‌ایم و در آن تست عملی شتاب را انجام داده‌ایم تا متوجه شویم این کراس‌اوور جدید کرمان‌موتور چه عملکردی دارد.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/7
سلام.لطفا تعداد فیلم بررسی هاتون رو بیشتر بکنید.ممنون
1403/3/7
مثل همیشه عالی بودین
1403/3/8
نزدیک 10 سال هست که سایتتون رو دنبال میکنم. از شما خیلی یاد گرفتم.
1403/3/8
داداش بجای ژست ماشین شناس بودن گرفتن کلید افزایش صدای روی فرمونو بگیر چند لحظه نگه دار میره آهنگ بعدی . کسی پوز خند میزنه که حرفش مولا درزش نره . بیچاره اونایی که با اطلاعات شما میخوان ماشین بخرن






زس
1403/3/8
سلام.در مورد تعویض موزیک از روی فرمان فکر میکنم اگر کلید افزایش و یا کاهش صدا را چند ثانیه نگهدارید به آهنگ بعدی و یا قبلی جا به جا میشه.چون در kmc j7 بدین صورت هستش.
با تشکر
1403/3/10
این ماشین عالیه
1403/3/10
با سلام خدمت آقای آل طاها عزیز
دو موردی که تو فیلم تست و بررسی دیدم خواستم خدمتتون اعلام کنم که در صورت صلاحدید اصلاح کنید تو فیلم:
اول اینکه در موقع سر پایینی با توجه به سیستم کنترل کشش و کالیبراسیون ماشین و شیب سنجی ماشین در صورتی که راننده گاز نده ماشین به صورت اتومات دنده رو تو دنده سنگین نگه میداره.
دوم مورد اینکه در کلید های فرمان برای جلو و عقب کردن آهنگ وقتی چند ثانیه روی ولوم کم یا زیاد نگه دارید آهنگ به جلو و عقب میره.
با تشکر از سایت خودرو بانک
1403/3/10
دکمه افزایش و کاهش صدا روی فرمان نگه دارید آهنگ بعدی و قبلی میرود
1403/3/10
این آقا چه اینجا چه در اینستاگرام یجوری قیافه میگیره انگار مهمترین آدم برای اظهار نظر درمورد ماشین هاست.
بعد حتی بلد نیس دوثانیه دکمه روی فرمون رو نگه داره که بره ترک بعد.
پولتو بگیر ماشین چینی رو تبلیغ کن، قیافه کاربلدا رو به خودت نگیر
1403/3/17
خیلی زشته که یک پلتفورم قدیمی رو سپراشو عوض کنی و بعد یک درب برقی صندوق براش نزاری