کیا موهاوی V8
0  

مشخصات فنی کیا موهاوی V8

خودرو

نام خودرو کیا موهاوی V8
کشور سازنده
کره جنوبی
سال (طراحی) 2009

مشخصات فنی

موتور 8 سیلندر 32 سوپاپه
حجم موتور 4627 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت 340 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 435 نیوتن متر در 3500 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب 0 تا 100 8 ثانیه
حداکثر سرعت - کیلومتر در ساعت
وزن 2227 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4880 طول - 1915 عرض - 1765 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2896 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر 15.7 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 11.8 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 13.4 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 82 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 3
میزان تولید CO2 - گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری ABS - EBD - BAS - HAC - ESC - DBC
کیسه هوا کیسه هوای راننده - سرنشینان جلو - جانبی - پرده ای - مجموعا 9 کیسه هوا
سیستم صوتی بلوتوت - سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3
دیگر تجهیزات سیستم خودکار روشنایی چراغها - درب صندوق عقب برقی - کلید هوشمند - سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی- حافظه صندلی ها - آینه های تاشو برقی- کنترل فعال گشتاور - سیستم لغزش محدود دیفرانسیل - کروز کنترل اتوماتیک - سیستم ورود بدون کلید - سیستم مدیریت پیمایش (کامپیوتر سفری) - آینه الکتروکرومیک به همراه قطب نما

قیمت و نمایندگی

قیمت بازار صفر کیلومتر از 0 تا 0 - بروزرسانی در:
قیمت بازار کارکرده از 600 تا 900 میلیون تومان - بروزرسانی در: 1398/5/30
نمودار قیمت مشاهده نمودار قیمتی
نمایندگی فروش اطلس خودرو
عکس کیا موهاوی V8

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

نظرات
 
 
 

محسن

1388/12/9
کسی میدونه شتاب این ماشین چقدره؟ 6 سیلندرش حدود 7 ثانیه است!! این باید خیلی سریعتر باشه

No Name

1389/4/5
چرا در مورد شتاب و قیمت کنونی خودرو مطلبی نیامده

No Name

1389/4/5
لطفادر مورد افزایش قیمت خودرو که در چند ماه گذشته از 69700 به 71700 واخیرا به قیمت نامعقول 73700 و توسط خود اطلس خودرو انجام شده نظر بدهید

faraz

1389/5/10
man asheghesh hastam va hatman yekish ro mikharam optionash kamele ghimatesh ham miarze . . .

mohsen

1389/5/21
man v8 esho daram.azera ro mikhore

amir

1389/7/3
موهاوی ماشین خوبی نیست
2010

No Name

1389/7/4
با این امکانات و حجم موتوز و زیبای کم نظیره

اسدلله

1389/8/21
عاشقشم!!!!

No Name

1389/9/23
سلام هيچي سورنتو xm نميشه نسبت به قيمت امكاناتش محشره موتوره فوق العاده اي هم داره تانشيني پشتش نمي توني درك كني كدومشون بهتره من موهاوي داشتم الان سورنتو دارم با 12 ميليون قيمت كمتر خيلي سرتره
  • arash

    1395/5/6
    آقا می دونی داری چی میگی اول موهای بزرگ تر و پهن تر هست دوم وزن موهاوی نزدیک ۵۰۰ و۶۰۰ کیلو گرم از تورنتو بیشتره حالا می تونی بیشتر به حرفت فکر اگر هم میگی که قدرتش زیاد لند کروز با اون حجم موتور ۱۰ صفر تا صدش هست اما این ۷.5هست

ALI

1389/11/25
از تویوتا GXR V6 و BMW X3 2.5si و مورانو خیلی بهتره. هم پرقدرته و هم خیلی راحت. از همشون هم ارزونتره

مهدی

1389/12/15
خوش رکابههه...........

ahmad

1390/1/14
من قبلا تویوتا لندکروزر 6سیلندر داشتم
الان موهاوی 8 سیلندر گرفتم
باورکنید در مقابل تویوتا اسباب بازی ای بیش نیست!
به نظرم یه لندکروزر کارکرده بگیرید خیلی بهتره
اما امکانات خوبی داره، در کل شهری تره!!
  • arash

    1395/5/6
    آقا معلوم شد شما خیلی تعصبی هستی بقول بعضی ها حقیقیت تلخ است

mohammad reza

1390/1/28
سورنتو xm همه ی شاسی بلندها را میخوره.به طور کلی بگم سورنتو xm خیلی گردن کلفته.

آرمان

1390/3/27
ماشین فقط وانت مزدا 2 کابین

ع

1390/3/28
آقا آرمان نظرت محترمه ولی بی مزه بازی درنیار

leng

1390/3/29
tu majale khundam az mavade marghubi dar sakhte dakhelesh estefade nashode bad az chand vaght saro sedash dar miyad

سام

1390/4/7
دوستان عزیز به نظر شما بین موهاوی و سورنتو XM کدوم را انتخاب کنم ؟

amir

1390/4/10
b nazare man har karesh koni koreie namishe zyad azash tavagho dasht dar hade mashinaie japoni va almani nist

No Name

1390/4/10
بنظرم سورنتو خیلی سرتره اگه بدونی تو مجله کالایاب در باره موهاوی و سورنتو چی نوشته هرگز طرف موهاوی نمیری اینو مطمعن باش

masud

1390/5/4

م

1390/5/24
به نظر من با این حجم موتور و8سیلندر بودنش که پورشه هم همینه ولی اون400میلیون تومنه خداییش می ارزه

مهدی

1390/6/20
با سلام.می دونم بازار خالی بندی گرمه ولی دوستان بیاید با مستندات روبه رو بشیم و اون ها رو قبول کنیم کیا موهاوی خودرو هست با رنج قیمت جهانی 30تا35 هزار دلار ولی چون تو مملکت ما قوانین خاصی هست به این قیمت رسیده کیا این ماشینو با30تا35هزار دلار بسته اندازه ی همین مقدار هم میشه ازش انتظار داشت هرچند که این خودرو خیلی از خوسته ها رو بر آورده میکنه اگه ماشین خوبی نبود یه ناوگان 100تایی از این خودرو رو برای پلیسهای دبی نمی ذاشتن و اون رو جای گزین خودرو تراز اول تورهای صحرانوردی نمی کردند این خودرو خودروی خوبی هست و اگه کسی پولشو داشت حتما بخره اگه خیلی هم انتظارتون بالاست بجای این همه حرف بدون مطالعه و اطلاعات یه دونه رنجرور 2011 بخرید قیمت جهانیش 75هزار دلاره.

ali

1390/7/27
ماشين باكلاسيه هنوز خز نشده و نمي شه امكانات خوبي داره اول باهاش مشكل داشتم ولي الان ازش راضيم من 64/5 خريدم

davood

1390/8/8
لطفادر مورد سیستم کمکی شروع حرکت در سربالای نظر بدهید

ALI

1390/9/13
امروز در بنگاه در ارومیه مدل 2012 موهاوی 81500000 تومن قیمت شد.

armin

1390/11/4
ما موهاوی 6سیلندر داریم.با 8 سیلندر خودم خط زدیم.باهم هیچ فرقی نداشتند.عملا تو شتاب هیچ فرقی ندارن.فقط قدرت 8سیلندر بیشتره

hamid

1390/12/15
kheili mashine khoobie
man 2010 dashtam aali bod
chand mah pish forkhtam 2012 kharidam 90 toman
emrooz 90/12/15 ghetymatesh 136 toman

omid

1391/1/29
modele 2012 ba 2010 chefarghi dare akhe 2010e v8 daram vali hanoon 2012 nadidam ba inke ziad gheimatesho gereftamo...vali hanoz tafavoti toosh hes nakardam
tanha chize azardahandash systeme taligheshe(kaomakash)vagarna manke razizm hameja ham raftam

محمد صادق

1391/3/27
ولی مصرف بنزینش خیلی خیلی زیاده
  • arash

    1395/5/6
    این حرف اشتباه هست آیا می دانستید ۸ از ۶ کمتر میسوزاند چون ۶ با موتوری که داره توانایی کشیدن بدنه به آن سنگینی رو نداره و۶ ۵دنده است اما ۸ ۶دنده است و از گیربکس zfبهره میبرد که آلمانی است. بعد از اون اینا را هم برای موهاوی دوستان بگوئیم که در اصل موهاوی یک ماشین کره ای نیست چون طراحی آن بدست مهندسان آمریکایی و گیربکس آن از کشور آلمان و اگر هم اشتباه نکنم موتور آن هم برای میتسوبیشی است میشه بگوئیم برای خود یک غول گردن کلفتی هست

asghary

1391/5/29
بنزین رو سر میکشه!!!!!

من کیم

1391/9/19
خیلی باحاله اما بحث روی قیمتشه

متىن

1391/11/26
موهاوى ماشىن خىلى خوبىه 0تا١00 زىر 7پانىه مىره من قبلن لکسوس داشتم ولىموهاوى خىلى بهتر و راحتر ه

بهزاد

1391/12/4
من خیلی تحقیق کردم رو ماشینهای شاسی بلند، اول هم نظرم رو سانتافه 3.5 لیتری بود، اما بعد از اینکه سواری موهاوی و دیدم از مورانو سورنتو سانتافه زده شدم، تنها مشکل این ماشینم فقط مصرف بالاشه

آرفین

1392/3/5
نظر خیلی از دوستانو خوندم خیلی ببخشید یا شما راننده نیستید یا موهاوی 8v نروندید چی میگید شما ها...نیو سوناتا رو قاقا کردم ..اذرا رو محو کردم...چی میگید..موهاوی یل شکنه....

منصوری

1392/3/20
اگر بخواهیم با ix55مقایسه کنیم هم زیبا تر وهم کیفیت لوازم بیشتر است!

Shayan

1392/4/14
من خودمV8صفرتاصدشو پرکردم7ثانیه هم نشد واقعاماشین محشریه یکی این یکی سانتافه ی اتاق جدید

سینا

1392/4/20
ماشین خوبیه اما طراحیش ساده داره 8سیلندرش عالیه اما6 سیلندرش نسبط به سورنتو ضعیف تره قیمت متعادلی داره

مبین

1392/5/6
خدایی سورنتو 2013 از این خیلی سرتره
  • منصور

    1393/12/21
    مبین خانم، البته درست میگین، سورنتو برای قشر بانوان شهری تر، ظریفتر و مناسبتره. موهاوی زیادی خشن و با ابهت و مردونه است. اما کلا چون ممکنه شما اطلاعات کافی نداشته باشین عرض میکنم: مقایسهء موهاوی و سورنتوی جدید مقایسهء صحیحی نیست. چون:
    - موهاوی، سورنتو تا 2009، لندکروز، پرادو، FJ، LX570، رنجرور، X5، کاین در یک کلاس هستند و میتوانند با هم مقایسه شوند (منظورم کلاس قیمتی نیست، کلاس آفرودی در شاسی بلندهاست.)
    و همینطور: سورنتوی جدید، اسپورتیج، توسان، وراکروز، RX350 ، X3، در یک کلاس هستند (کلاس شاسی بلندهای شهری و غیر آفرود)
    همیشه بهتره در یک قیاس، دو خودرو در یک کلاس کاربردی باشند وگرنه قیاس مع الفارق نتیجهء کامل نمیده.

ali

1392/5/20
نسبت به لکسوس rx350 ولندرکروز زشت تر است
  • منصور

    1393/12/21
    شما با اینهمه سلیقه، اسفند رو فراموش نکنین. برای جلوگیری از چشم خوردنتون لازم میشه.

hamid

1392/6/22
چراميگي شتاب هشت سيلندر وشش سيلندر باهم فرقي نداره؟بدبختي هركي چيزي داره يا از اون خوشش مياد تعاريف الكي ميكنه
بريد سايت(aparat.com)موهاوي روبه فارسي تو قسمت سرچ سايت تايپ وجست وجو كنيد همهي ويدئو ها از جمله درگ شش وهشت سيلندر براتون مياد

reza

1392/6/22
علي آقا وقتي ميگي از لكسس ولندكروز زشت تره يعني اونا زشتن واين بدتراز اوناس!درسته؟
اولا بايد بگم كهقيافه ي ماشين سليقه ايه وبحث سر قواي محركه و قابليت آفرود وشتاب ماشينه والا همه قيافه اشو ديدن

محمد mns

1392/7/19
ماشین 8سیلند 4700 حجم موتور ومارک دار 220میلیون خیلی خوبه واسه لندکروز 6سیلندر با حجم موتور 3950 باید بالای 300میلیون پول داد تازه هم تیپ هم هستن ولی لندکروز چون مارک معروفتری داره خوب با چند تا اپشنی که توی ایران زیاد کاربردی نیست گرونتره اگه اقتصادی بخوام فکر کنم این با صرفه تره.

داود

1392/7/21
سلام ی اگه منصف باشید ماشینای کیا خیلیم عالین باید ببینی چقدر پرداخت میکنی ودر مقابل چی دریافت با220میلیون خیلیم عالیه بعدم هی کیفیت کیفیت میکنن زن که نمیخواین بگیرین ماشینه گارانتیش که تموم شد بفروشین ناراحتین برین 460 تومن بدید لنکروز وی8 دیگه هرطور راحتین روز خوبی داشته باشین

امید

1392/7/28
با سلام من یه وی هشت دارم الان دو ساله اگه منصفانه قضاوت کنید بسیار عالی است قدرت وحشتناک و شتاب بسیار مطلوب هر کس سوار شه قطعا نه نمیگه تا سوار نشید و نرونید متوجه این شاهکار نمیشید من لندکروز هم دارم و بدون تعصب میگم سواری لندکروز بسیار نرمتره ولی موهاوی تو هیجان یه چیز دیگست

sina

1392/8/21
سلام و خداحافظی خودم رو خدمت پمپ بنزین عرض می نمایم.

mohammad

1392/8/28
سینا جان کسی که 220 تا میده میخره دیگه ماهی 100 هزار تومن تفاوت قیمت ازاد و دولتی بنزین خداحافظی نداره که بابا .از لندکروز قیمتش خیلی مناسبتره.قیمت قطعاتشم بهتره.مارکشم که خوبه.

ابوالفضل

1392/9/18
خیلی باحاله

کاظم

1392/10/10
باسلام یکی از دوستانم معدن داره یک موهاوی داشت فروخت لندکروزرخرید بعداز مدت کوتاهی فروختش ودوباره موهاوی خرید می گفت لندکروزر توی مناطق کوهستانی حرفی برای گفتن نداره خودم موهاوی وی هشت دارم سال گذشته. توی یک متر برف وکولاک بدون زنجیر توی جاده روستای احساس میکردم داخل جاده خشک راه رانندگی میکردم دوستان وقتی شرکتی توی ایران ماشینی را پنج سال بدون کیلومتر گارانتی می کنه یعنی حرف نداره اشکال موهاوی کمی خشکه لندکروزر وی هشت 290 اسب بخار قدرت داره موهاوی 340 اسب مصرف سوختشم نصف اپشن موهاوی خیلی بیشتره لندکروزر پول برندشو میخوره موهاوی کپی فورده کمی منصف باشیم
  • پیمان

    1393/9/17
    دوست من اگه لاستیک کومهو یا نانکنگ سایز285/60/R18بندازی زیرش وبادلاستیکها همیشه نیتروژن باشه،ازمگان2.0وارداتی وخیلی ازسواریهانرمتر وفرمان پذیرتر میشه.
    اصلاشهرت موهاوی8 به handlingبسیارمطمئن وامنیتشه.

میلاد

1392/10/19
خوشگل ترین شاسی بلنده شتابش وحشتناکه واسه خودش هیولا ست

Mahdi

1392/11/10
Khob ba salam azizan man khodam do mah pish dargir khardane ye machin be onvane machine dovamam kharid kardam akhar sar mohave hasht silandr kar karde kharida m be nesbat polesh az harchi machin sar tare mese toyota rav4ba motor2400cc ke 180milion gheimateshe sartare dar kol begam kheili aliee

محمد

1392/12/29
سلام دوستان من یک روآ نقرابی دارم اگه بخوام با یک موهاوی 8 عوض کنم چه کار باید بکنم ؟

ارشیا

1393/1/9
دوستان همسایه ما یه دونه موهاوی داشت . فروخت و برای 2 روز فقط یه لندکروز خرید و دوباره فروخت موهاوی گرفت . اونم 2014 فول الانم خیلی راضیه و وقتی لندکروزو خریده پشیمون شده و دوباره موهاوی خریده. مادرشم پیشش زندگی میکنه و خیلی پیر و معمولا میدونید که همچین آدمایی از ماشین شاستی بلند خوشش نمیاد ولی اونم مثل پسرش عاشق اون ماشین شده و هر وقت میخواد جایی بره به پسرش میگه فقط با موهاوی میرم

امیر

1393/2/13
منم یکی دارم .وی 8
لندکروز هم داشتم از وی 6 بهتره ولی به وی 8 نمیرسه انصافا برا پولی که بابتش میدی خیلی ماشین عالیه ولی عمرا برا کوه پای لند کروز نمیزسه برا اینکه موهاوی سواریه عمرا برا کوه بدرد بخوره ولی تو جاده حرف اولو میزنه

سجاد

1393/2/13
توی ماشین های دودیفرانسیل گشتاور اهمیت بیشتری نسبت باقدرت موتور داره از این نظر لندکروز بهتره کیفیت ساخت لندکروز هم بهتره ولی لندکروز بیشتر برای بیابان کاربرد داره تا کوهستان ولی کلا از نظر سواری، ساخت، احساس قدرت و... لندکروز بهتره.

رضا

1393/3/17
بین سورنتو و موهاویv8گیر کردم .لطفا راهنماییم کنید

خشایار

1393/3/30
سجاد دوست عزیز . گشتاور و اسب بخار موهاوی V8 خیلی از لندکروزر GXR بالاتره. برای آفرود تنها دلیل گشتاور و قدرت موتور دلیل نمیشه.علت قابلیت آفرود بهتر لندکروزر سیستم تعلیق و قفل دیفرانسیل چرخ های عقب و ارتفاع بهتر نسبت به موهاوی هستش.البته از شتاب و تعادل و آپشنهای موهاوی هم انصافا نباید بگذریم.اختلاف قیمتشون هم باید مد نظر باشه.

پارسا

1393/4/6
سلام دوستان من خودم یه لندکروزر v8مدل 2012 دارم یکی از دوستانم هم یه دونه موهاوی v8 داره هم توی افرود و هم از نظر راه رفتن و شتاب لندکروزر موهاوی رو میخوره اما بازم تويوتا یه چیز دیگه هست

مهران

1393/4/9
بد نیست منم داستانم بگم براتون:
ببینین من یه آدمی بودم که از 2007 هر 6 ماه یه بار ماشین عوض میکردم، چون دلمو میزد. سانتافه (که البته تو این مقال نمیگنجه)، پرادو 2007، لندکروز 2007 و... اما سال 2010 یه موهاوی V6 گرفتم؛ اینقدر از همه چیش خوشم اومد که 2011 یه V8 گرفتم و الانم 3 ساله که دارمش. تو این مدت هم، جاده، کوهستانن بدون جاده، آفرودهای مختلف، برف و هر تستی که بگین روش کردم. تو این مدت هم، امکان اینو داشتم که تو دوروبریهام ماشینهایی مثل پرادو 2010، لندکروز 2010 ای، لکسوس RX350 (که البته باز تو این مقال نیست اما بهرحال میتونه یه گزینه خوب در خرید باشه) و FJ و کاین (توربو و غیرتوربو) و ... رو بصورت کامل و با فراغ بال و بدون تعصب تست و بررسیشون کردم. اما حالا بعد از همهء این تجربیات این رو میگم:
موهاوی V8 دوتا الماس زیر کاپوتش داره.
1- موتور 340 اسب بخاری با گشتاور 450 نیوتنی. که وقتی پا رو رو پدالش فشار میدی، عین یه ماشین "سواری برو" میکندش و میبردش. این یعنی تو جاده ایمنترین سبقتها رو در کمترین زمان و کمترین ریسک میتونین انجام بدید.
2- گیربکس 6 سرعتهء کمک دار و All Wheel Drive هوشمند ( Auto). (البته این مورد آخر رو فقط فول آپشنها دارند.) همونطور که میدونین پرادو و لندکروز همیشه (درحالت نرمال) روی یک دیفرانسیل هستند(دو چرخ) و کیفیت رانندگی، در این شرایط، نسبت به اینکه همیشه خودرو نیروی موتورش رو روی 4 چرخ بصورت هوشمند و برمبنای شرایط هر یک از چرخها بین اونها تقسیم کنه خیلی فرق میکنه. این امکان رو شما در لکسوس و سانتافه و وراکروز میبینید، اما گیربکس این خوردروها، حالت کمک (4L) رو ندارند. اگر دنده کمک براتون مهم باشه، باید بفکر پرادو و لندکروز و FJ باشید، اما اینها حالت AWD رو ندارند. اینه که عرض میکنم گیربکس موهاوی یه الماسه بینظیره که اونم بخاطر اینه که تیم آمریکایی کیا ، موهاوی رو طراحی کردند و اونا سلایق خاص خودشون رو در خودروسازی دارند و همیشه فکر میکنند تولیداتشون باید همه چی تموم باشه.
اگر بگین از ضعف موهاوی هم بگو، عرض میکنم که شاید مهمترینی که بشه بهش اشاره کرد، خشکی و تکون زیاده.
از نظر مصرف هم باید بگم در حد وراکروز و پرادو و لندکروزه : تو شهر بین 16تا17 ولی در جاده بخاطر 6 دنده بودنش بینظیره: بین 9 تا 11 و دور موتور هم در سرعت 100 کیلومتر زیر 2000rpm که یعنی استهلاک بسیار پایین در دراز مدت. من در پایان تاکید میکنم که لندکروز و پرادو و FJ و غیره که ازشون اسم بردم، همگی ماشینهای قابل احترامی هستند. اما وقتی خود من بهایی که میپردازم و امکاناتی که بابتش دریافت میکنم رو کنار هم میزارم و جمع بندی میکنم، موهاوی یک خرید کاملا" منطقی و قابل تامل بنظر میرسه.

lp

1393/4/9
آقای مهران خان
خیلی خیلی ممنون از اینکه انقدر کامل تجربه ات رو در اختیار قراردادی.
دمت گرم

محمدرضا

1393/4/10
حرفهای آقا مهران خیلی جالب هستند. یک لحظه بنظرم آمد ایشون از نویسندگان مجله های خودرو باشند. چون خیلی جالب و جامع مقایسه کرده اند. گویا خیلی هم اطلاعات فنی کاملی داشته باشند. بهرحال صحبتهایشان را کامل بخوانید.
فقط همیشه این دو سوال برایم مطرح بوده راجع به موهاوی، چون خیلی راجع بهش تعریف شنیده ام:
آیا تنظیم ارتفاع که در فول آپشنهای این خودرو موجود است مثل همان قابلیتی هستش که در پرادو هست؟ شاید سوال مسخره‌ای بنظر بیاد. اما برای این می پرسم که بعضی خودروسازها برای جلب مشتری در لیست امکانات ماشینهایشان یک سری امکاناتی را با همان نامهای تجاری معروف نام می برند اما در عمل که تست می کنید اصلا آن چیزی نیست که انتظارش را دارید. و مسئلهء تنظیم ارتفاع برای ماشینهای شاسی بلند خیلی ضروری و پرکاربرد می باشد. و اگر در این ماشین تنظیم ارتفاعش واقعا" به میزان ملموسی ارتفاع را کم و زیاد می کند، باید به سازندگانش دست مریضاد گفت.

از طرفی بر روی قدرت این ماشین هیچ شکی نیست. چون هر وقت پشت سر من می رسند تا به آنها راه می دهم در یک لحظه می بینم که مرا گرفته‌اند با اینکه ماشین خود من ماشین پرشتابی است.
حالا سوال دیگرم این است که هندلینگ این ماشین تو سرعتهای بالا و در پیچ ها چطور است؟
چون حتی در پیچها می بینم که بدون ترمز کردن و با سرعتهایی که من خودم می ترسم و کمی سرعتم را کاهش می دهم، آنها بدون اینکه چراغ ترمزشان روشن شود، وارد پیچ می شوند. برای همین همیشه برایم سوال بوده که یعنی اینقدر این ماشین چسبندگی دارد که رانندگانشان با این اطمینان با آنها می رانند؟

امیر

1393/5/16
کیا که کلا" برند خاصیه و با هیوندایی نباید مقایسه شه. این که از این. با ژاپنیها هم خیلی نباید قاطی شه چون بیشتر سرمهندسینش مال اروپا و آمریکاست. همسایه من تو ترکیه آمریکاییه و میگه کیا که خیلی توپه. موهاوی هم که دیگه این یارو داره هیچیو تحویل نمیگیره. آدم ماشین سواری و ماشین شناسی هم هست.

پیام

1393/5/20
منم کاملاً موافقم. هم کیا برند خاصیه. هم کیا سوارا آدمای خاصی هستند. هیوندایی دیگه یه جوری خز و خیل شده. هرکیو میبینی یه آزرا زیر پاشه. هرکیو میبینی یه سانتافه داره. سوناتا که دیگه از تاکسیها بیشتر شدن.
اینکه نمونه ماشین آدم کم تو خیابونا وجود داشته باشه، بنظر من که خیلی بهتره.

MILAD

1393/6/9
mashine khasie az nazare khodrate motor a shetab az anvae land kuruz behtare tuye sar balaei be dalile vazne kamtar va asbe bokhare bishtar az land kuruz va verakuruz va aksare shasty bolanda kheili behtareeee

حسین

1393/6/10
کاشکی این سایتو و مطالبشو دو سه روز زودتر دیده بودم.
آقایون من تا دیروز اصلا این ماشینو حسابم نمیکردم. برادرم میخواست شاسی بلند بخره بسفارش همه رفت لندکروز گرفت و سیصد و خورده ای پول داد. دیروز بردمش که ماشینو تحویل بگیریم. موقع برگشت یه موهاوی دیدیم خیلی همچین ... میکرد. سر چراغ قرمز من با سوناتا V6 رفتم چپش داداشمم رفت راستش که چراغ که سبز شد ...ش کنیم. اصلا باورم نمیشد. وقتی گازو بست به ماشینه نفهمیدیم چی شد. دوباره تو چراغ قرمز بعدی رسیدیم بهش. به داداشم زنگ زدم که اصلا تو گاز دادی؟ گفت من تخته کرده بودم، این چرا اینجوری کرد؟ گفتم فک کنم تقویتی چیزی کرده. بفکر خودمون گفتیم تو چراغ دوم دیگه نزاریم بره. آقا ایندفعه که فهمید میخوایم باهاش بندازیم انگار تازه گاز داد. بدتر از دفه قبل ...مون کرد. ما گفتیم حتمن تقویت کرده بوده. اومدم خونه باز نتونستم جلو کنجکاویمو بگیرم. رفتم تو اینترنت دیدم .... واااای خدای من!
الان تو این سایت هم این مطالب آخرو که خوندم فهمیدم عجب چیزیه این ماشین. اصلا بهش نمیاد. همه جور آپشنی هم فک کنه آدم داره. پس چرا هیچکس نمیشناسه این ماشینو؟ واقعا اطلاعات عمومی مردم ما حتی اینایی که تو کار ماشینن و آدم فک میکنه دیگه همه جور اطلاعاتی دارن، هم یه کلام ازین ماشین نگفتن. یه جاهم که داداشم از یکی پرسید، همچین زد تو خال داداشم که نگو. حالا میفهمم چرا. میخواست ماشین خودشو بندازه که انداخت. رفتم دیشب پیش داداشم زدم پس کلش گفتم صد میلیونتو ریختی دور ! خودشم همچین یه جورایی انگار پشیمون شده بود، هیچی نگفت.
قبول دارم که همه چیز شتاب و سرعت و قدرت نیست اما اولا مسئله قدرت و شتاب چیزی نیس که آدم ازش بسادگی بگذره. دوما این ماشین علاوه بر قدرت و شتاب همهء چیرای دیگرم داره. کمبود نداره که بگیم این ماشین فقط قدرت و شتاب داره. ثالثا مگه یه ماشین قراره واسه آدم چیکار کنه دیگه. واقعا بنظرم صد میلیونی که داداشم بیشتر داده، فقط حیف شده. فک نکنم اون صد میلیون بیشتر به اندازه صد میلیون سواریه بهتر هم بده. من نمیگم موهاوی بهتره یا بدتره. اما به اختلافشون نمی ارزه.

محمد

1393/6/29
بین ماشینای برند کیا این ماشین یه ابهت خاصی داره...ندارمش ولی راضیم ازش...

احمد

1393/7/2
منم ندارم ولی برام جالب بوده این ماشین. یه دنیا قابلیت، اما بی سر و صدا و کم حرف.
بر عکس، ماشین من. نمیگم چی دارم چون این سایت و یه سایت دیگه ایرانی که میزارنش بغل مهاوی و باهاش مقایسش میکنن: پر سر و صدا و پر مصرف و گرون و بی خاصیت. وقتی میخواستم بگیرمش فکر میکردم دیگه ته ماشینو دارم میگیرم اینقدر که تو بوق و کرنا کردن این ماشین رو.
حیف نمیتونم بیام ماشین ارزونتر بگیرم چون دورو وریام فکر میکنن ورشکست شدم، اما برای این ماشین احترام خاصی قائلم. خریداراش آدمای باسواد و خاصی هستند وگرنه مثل همه میپریدن تو اولین نمایشگاه و یه وراکروز ورمیداشتن میرفتن خونشون. (چون قیمتشون تو یه رنجه.)
هر کی داره بهش تبریک میگم. خیلی سرتر از خیلی از شاسی بلندای تو بازار ماست. خیلی سرتره.
من با داشتن یه ماشین گرونتر از این ماشین دارم اینو بهتون میگم. منظورم اینه که میدونم ماشینای از نظر قیمتی بالاتر چی دارن و چی ندارن. با این اطلاعات به اونایی که ندارن میگم: این ماشین باور نکردنیه.

محمد

1393/7/8
یه چیز جالبی از این ماشین بگم براتون:
همه لندکروز دارها از این ماشین متنفرن و همه پورشه کاین دارها از این ماشین خوششون میاد.
دلیلش خیلی جالبه:
- همه لندکروزیها نیش زهردار این ماشین رو خوردن و حالشون گرفته شده.
- همه کاینیها تو جاده، فقط دنبال این ماشینن باهاش کل بندازن، چون تنها شاسی بلندیه که میتونه پا به پای کاین بره و اونام حال میکنن. (اونای دیگه که حرفی تو جاده پیش کاین ندارن.)
ماشین خوبیه. منم جزو اونام که ازش خوشم میاد!!!...

محمدمهدی مرادی

1393/7/18
من پارسال دو تا موهاوی خریدم.
یکی برا خودم یکی برا داداشم.
ماشین خوبیه
به شما هم پیشنهاد میکنم

محمدمهدی مرادی

1393/7/18
ما موهاوی داریم.
واقعا ماشین جادار و راحتی
به شما هم پیشنهاد میکنم

محمدمهدی مرادی

1393/7/18
دیشب که تو خواب سوارش بودم،خیلی ماشین خوبیه!
  • یک ادم

    1394/4/16
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ جالب بود

mehrdad

1393/8/8
salam doste azizam hosein aghae gol,azizam shoma mohavie 8silandro ba land kuruze 6silandr moghayse nakon,mese in mimone man mohaviro ba bmw x6 moghayse konam

حسین

1393/8/9
اتفاقا آقا مهرداد گل، موهاوی رو با X6 مقایسه بکن. اما یادت نره معیارهای مقایسهء صحیح برای اعلام برنده، فقط امکانات بیشتر نیست. مهمترین فاکتور عبارته از "امکانات دریافتی بابت پول پرداختی" این نسبت رو شما در خرید هرچیز دیگه ای اعم از خونه تا حتی یه گوشی موبایل همه رعایت میکنن. اونایی که رعایت نمیکنن، پوله براشون ارزش خاصی نداره، فقط میگن "کدوم گرونتره؟ من اونو میخوام." که معمولا کار کم سوادهاست.
شمام از فینگلیش نوشتنتون معلومه کم سواد نیستین. اما حالا رو چه حساب از این ماشین کجا زهر دیدی که رفته رو اعصابت ، نمیدونم.
ولی مثل شما زیاده. این ماشین رو اعصاب خیلیهاست و جالبی این ماشین هم همینه. کم حرف و بیصدا در یک گوشه، بی قیل و قال. اما خدا نکنه کسی پا رو دمش بزاره.
من چند وقته کوتاهه که با این ماشین و قابلتهاش آشنا شدم. تازگیها رفتم یه V8 خریدم. قبلش سوناتا V6 داشتم خیلی هم راضی بودم و به ماشینای دیگه نیگا هم نمیکردم و شاسی بلندای تو این رنج اصلا برام هیچی بودند و میگفتم اگر بخوام شاسی بلند بخرم فقط لندکروز. برادرم که گرفت برام این فرصت پیش اومد که مدتی زیر پام تستش کنم. و با موهاوی یکی از بستگانمون مقایسش کنم. واقعا در مقابل موهاوی حرفی نداره.
درسته ، تو شتاب نباید موهاوی V8 رو با لندکروز V6 مقایسه کرد. اما خب بالاخره دوتا ماشینن و دوتا گزینهء پیش روی خریدار دیگه. غیر از اینه. اگه بخوای با لندکروز V8 مقایسه کنی به اسب بخار بر لیتر هم توجه کن تا ببینی موتورهای تویوتا از این بابت چقدر کم بازده هستند. یه مثال ساده: لکسوس LX570 با 5700cc حجم موتور قدرتش 380 اسب بخاره. اما موهاوی با 460cc حجم، 340 اسب بخار میده. تقسیم کن اون نسبتی که گفتم تا ببینی از نظر تکنولوژی ساخت موتور، کدوم برزوترند و کدوم با ازای یک لیتر حجم موتور اسب بخار بیشتری میده. حالا مقایسه کن در قیمت: چند برابر موهاوی پول میدی، تازه در تکنولوژی عقبترم هستی. اعصابت بیشتر بهم ریخت، نه؟
اینه دیگه. وقتی میگم این ماشین رو اعصاب خیلیهاست، منظورم فقط ماشین سوارا نیست. سازنده های خودرو هم دل خوشی از کاری که کیا در سال 2009 کرد و در ادامش قراره در 2015 بازار شاسی بلندهای دنیا رو با موهاوی جدید بترکونه ندارند.
  • یک ادم

    1394/4/16
    حالا به نظرت موهاوی بهتره یل لند کوروز
  • شهاب احمدي

    1394/5/22
    موه آوي V8 در يه كلام خيلي مرده

فرشاد

1393/8/9
آقا مهرداد خان!
شما از بالای همین صفحه، بزن رو "نظرات قبلی" و برو نظر آقای مهران رو بخون تا متوجه شی موهاوی چیه. تازه متوجه میشی بحث مقایسهء موهاوی با ماشینهای گرونتر اتفاقا کار درستیه. چون این اجوبه از پس خیلی از ماشینهای رده بالاتر خودش براحتی در هر چیزی اعم از قدرت و شتاب و آفرود و هوشمندی گیربکس و دیفرانسیل سوم و تنظیم خودکار ارتفاع و غیره که خیلی شاسی بلندها تو بوق و کرنا میکنن، بر میاد. این ماشین رو اصلا نباید با ماشینهای هم رده قیمتی خودش مقایسه کرد. این مقایسه غلطه. نه اینکه بری با X6 مقایسش کنی. اتفاقا با X5 و کاین باید مقایسه شه. نه با وراکروز و سانتافه و RX و مورانو و ....

پیمان

1393/9/17
باسلام به همه بچه های گل
من ازاونایی بودم که پشت آمپرماشین زودی دلشومیزنه و6ماه به6ماه ماشین عوض میکردم،اماسال2010اولین سری موهاوی واردشدتابحال یه دونهV8شو دارم وهروقت هوس عوض کردنش بسرم میزنه بخودم میگم باپولش چی بگیرم تااین کیفیت سواری،قدرت،امنیت،مصرف بسیارکمترش ازخانواده هیوندای وتویوتاو...بهم بده؟!
ازبچگی عشق ماشین بودم وماشیناموبامطالعه علمی وجامع انتخاب میکنم.واقعایه شاهکاره.
راستی اگه از یه بطر(اکتان بوستر) بلژیکی یاآمریکایی درهرباک استفاده کنید اونوقت میبینید0تا100ش به کمتراز6.5ث میرسه باهاس یه دفعه تیک آف کنید.چون دیف دیفالتش عقبه!برعکس اکثراونای دیگه.ضمنادوتاچرخ جلوش هرکدوم مستقلا میچرخا"،عین بالارفتن ادم ازپله.اول یه پا بعدپای بعدی واسه همینه از هرباتلاقی درمیاد.

آرش

1393/10/6
تقریباً همه مزایای این ماشینو دوستان ذکر کرده اند که منم موافقم. فقط می خواستم بگم چهارسال پیش من یه موهاوی آپشن پایین خردیدم و بعد از یکسال به علت نیاز مالی فروختم ولی تاثیر این ماشین روی ذهن من آنقدر زیاد بود که بعد از این مدت دوباره یه موهاوی فول خریدم و هیچ ماشین دیگه ای نتوانست نسبت به قیمتش منو قانع کنه که بهتر از موهاویه. فقط امیداورم کیا به تولید اون ادامه بده و ورودش هم به ایران آزاد بشه.

علی

1393/10/7
فکر کنم تو موهاوی های جدید 2015 که میاد دیگه گیربکسش مثل مدلهای موجود دارای دنده کمک (4L) نباشه. مثل همون اتفاقی که توی سورنتو افتاد: تا مدلهای 2009 ش گیربکسش 4L داشت ولی اتاق جدیدش که اومد، دیگه گیربکسش مثل سانتافه و وراکروز و RX350 و اینا ... شد که دنده کمک مدارند. و میدونین که برای ماشین شاسی بلندی که 4L نداشته باشه، خیلی کسی ارزش Off Road و اینا بهش نمیده. بنظر من، هر کی الان موهاوی تر و تمیز گیر میاره بگیره. شک نکنه. چون این ماشین رو اونایی که دارند، میدونند: طلاست !
نسبت به قیمتش، اونقدر آپشن و قدرت و شتاب و جاداری و ... میگیرین که دیگه حاضر نیستین پشت هیچ ماشین دیگه ای بشینین. واقعاً طلاست.

سعید

1393/10/9
با سلام من دیروز برای اولین بار پشت فرمان این ماشین نشستم واقعا از لحاظ قدرت هیولاست خیلی باکلاس تر از لندکروزه

شروین

1393/12/25
خیلی خوشم میاد:
این ماشین واقعا رو اعصاب همهء شاسی بلنداست. خیلی حال میده وقتی میبینی، لندکروزیها و پرادوها جلوش تو همه چی کم میارن، هی میگن: کیا؟ با تویوتا مقایسه میکنی؟؟؟؟
اوج حرص خوردنشون تو نوشته هاشون معلوم میشه. خیلی خوشم میاد ازین ماشین. خیلی.
فقط پورشه ای ها رو دیدم که خیلی ازین ماشین تعریف میکنن. چون ماشین شون کم نمیاره که حرصشون مثل اینا در بیاد. خدایی این ماشین هیولاست. هیچ کلمهء دیگه ای قابلیتهای این ماشین رو نمیگه. یکپارچه تحسینه.
  • sb

    1394/10/20
    عزیز دلم اگه وقت کردی به حجم موتور و مصرف سوختش یه نگاه کوچولو موچولی بکن بعد بیا بگو کیا !!! ماشین کره ای 😩😩😩 خوابم گرفت تویوتا یعنی با کیفیت و کم استحلاک

سعید

1394/1/17
من به عنوان یک ماشین باز که هر ماشینی بیشتر از یک سال زیر پام دوام نمیاره به همه دوستان توصیه می کنم اگر می خوان ماشینی بخرن که هم افروید باشه و هم انروید در خرید موهاوی شک نکنن من خودم دو ساله که یه v8 دارم و انصافا دلم نمیاد بفروشم چون فقط پورشه منو راضی می کنه اونم که قیمتش به جیب ما نمی خوره
  • عشق موهاوی

    1394/1/17
    خیلی باحال گفتی. ان شاءالله خدا قسمت جفتمون بکنه. آمین.

سجاد

1394/4/5
دوستان زمانی که تو جنگ ایران و عراق لندکروزر جولون میداد این شرکت کیا تو خودروسازی جهان چه نقشی داشت اینا چند سال بیشتر نیست قدم تو راهی گذاشتن که ژاپن چند ده واردش شده هنوز باید تجربه کسب کنن ضمنا قدرت زیاد همهجا به کار نمیاد فیل هم خیلی قدرت داره اما نمیتونه از کوه بره بالا دوستی که موتور لکسوزو نقد میکنی گشتاورش رو هم بگو موتور قدرت مندی که تحمل فشار زیادو نداشته باشه به چه دردی میخوره مثالش همون جنگ بیشترین فشار به لندکروز میاوردن اونم لندکروز چهل سال قبل الآن که پیشرفتهتر هم شده ماشین هیچ مشکلی پیدا نمیکرد ‏
  • محمود

    1394/4/5
    خداییش از تحلیلت شگفت زده شدم. حالا جوابتو میدم:
    اولا قربونت برم، این لندکروزای امروزی با سپر پلاستیکی و غیره... رو با لندکروز تمام آهنی 25 سال پیش مقایسه میکنی؟ یکی ازون فشارایی که تو جنگ به اون ماشینا میاوردن رو بخوان به لندکروزای امروزی بدن، یا شفت گیربکسش بریده یا کلا گیربکسش بعد 3 روز میاد پایین.
    دوما میگی شرکت کیا اون موقع کجا بود؟ اطلاعات که نداشته باشی همین میشه دیگه. مگه فکر کردی موهاوی رو کره طراحی کرده؟ اگه یه کم مطالعه و جستجو کنی میبینی که موهاوی رو بخش آمریکایی کیا که تو کیا سهامدارن طراحی کردند و ساختنش برای بازار خودشون. برای همینه که ظاهرش هم مثل ماشینای خودشونه. همه چیز این ماشین رو اونا طراحی کردند. کیا فقط مونتاژ کنندش بوده. حالا با این دید بیا مقایسه کنیم: لندکروز 30 سال پیش ژاپن رو با ماشینای شاسی بلند آمریکای اون زمان مثل بلیزر و فورد برانکو و چروکی چیف و رنه گید و ... مقایسه کن ، ببین اصلا جایگاهی برای ژاپن پیدا میکنی؟
    همین الانشم مردم ما از بس ماشین آمریکایی یا رنجرور یا آلمانی اینجا ندیدن، لندکروز براشون خداست. و-الا حرفی در مقابل Ford و GMC و شورلت و کادیلاک شاسی بلند نداره. واقعا دلم میسوزه برای اینایی که لندکروز اینقدر براشون ماشین حساب میشه.
  • یک ادم

    1394/4/16
    اقا موهاویو پوهاویو لندکورو موروز رو وللش فقط پیکان جوان زرد قتاری

سجاد

1394/4/5
دوسته من سپر چه ربتی به گیربکس داره نکنه گیربکسشون پلاستیکی شده ما نمیدونیم ‏
  • محمود

    1394/4/7
    اگر متنم رو با دقت میخوندی میفهمیدی نقش سپر پلاستیکی تو گفته های من چیه. عرض کردم این لندکروزای امروزی رو با اون لندکروزای تمام آهنی 30 سال پیش مقایسه نکن. فک نکن چون اونا خیلی جون سخت بودند، اینام همونطور هستند. اونایی که تو جبهه بودند اصلا چیزی واسه خراب شدن نداشتند . یه هفته اون بلاها رو سر این لندکروزا بیاری، یا گیربکسش اومده پایین، یا چارشاخ گاردونشون بریده میشه، یا پلوس چرخ کمپلت از جاش در میاد. نه اینکه فک کنی میگم شاسی بلندای دیگه هیچیشون نمیشه. ماشینای امروزی اصلا کار ماشینهای 30 سال پیش رو نمیتونن انجام بدن. سپر پلاستیکی که عرض شد، استعاره ای بود از تفاوت بین ماشینای امروز و 30 سال پیش. حرف من این بود: از اون سابقه برای ماشین امروز خرج نکن. فقط اسمشون یکیه. هیچیشون شبیه به هم نیست.

سجاد

1394/4/5
چرا بیشتر ماشینهای گروهیای تروریستی ژاپنی هستن مثلا طالبان که از خود امریکا کمک میگرفت از ماشینهای امریکای استفاده نمیکرد ‏

سجاد

1394/4/8
من هم منظورتو فهمیدم اون ی شوخی بود حرفتو قبول دارم که طراح موهاوی امریکایها یستن اما اگر کیفیت ساختش از ژاپنیها پاینتر نباشه بالاتر نیست باید دید مجری طرح کی بوده شاید اونا برا سایپا هم طراحی کنن مثلا ی پراید شاسی بلند کیفتش که بالا نمیره ‏
  • محمود

    1394/4/11
    باحال گفتی. ولی نه. اونا موهاوی رو برای بازار آمریکا طراحی کردند یعنی با بالاترین استانداردهای FMVSS. و میدونی وقتی یه ماشینی FMVSS آمریکا رو داشته باشه، EuroNCAP چشم بسته قبولش داره.

جواد

1394/4/20
موتور قدرت مند و بهترین شتاب وسرعت توی این رنج قیمت و امکانات زیاد وطراحی شکیل چیزایی که موهاوی رو عالی کرده و هیچ شاسی بلند زیر 500 میلیون به پاش نمیرسه
  • Amirreza

    1394/8/15
    دوستان مثلا با صوادم بزاری چن تا حرف بهتون بزنم ولی جدی قضاوت کنید و به خدا اهل پضم نیستم بنده یه پپورشه کاین توربو 2011 داشتم که واسه تنوع بعد یک سال و نیم فروختم بعدش لند کروز vxr 2008 خریدم بعد اون یه مورانو 2012 واقعا به نسبت قیمتش مورانو محشر بود بعد ولی به دلیل مهاجرتم فروختم و حدودا تا 3 ماه قبل از رفت x3 2013 یکی از فامیلامون دستم امانت بود بعد دوسال که برگشتم فورا تو قشم برای کار خونه اجاره کردم و چون منطقه آزاده فراوان از ماشینای امریکایی 1 ماه در سال مشهد و 1 ماهم قشم بودم اینجا یه سانتافه 2015 قیمت 188 صفر خریدم و تو قشم یه موهاوی v8 2012 با 15000 کارکرد حدودا موهاوی 8 ماه دستم بود و یه gmc یوکان خریدم که اونم 4 ماه دستم بود بعد سانتافه و فروختم ماشین تو قشم فروختم و کلا اومدم مشهد بعد با پلاک گذر موقت به مدت یک ماه یک یه فورد اج شاسی بلند از گمرک آوردم و اجازه داشتم به مدت 5 ماه ماهی 6.5 برای گذرش کرایه بدم ولی نمی ارزید الان یه 20 روزی که میتسوبیشی اوتلندر 2014 دست دوم خریدم و واقعا میگم ژاپن عالیه کره و امریکا هم خیلی زحمت میکشند ولی تجربه شاسی بلند بازی من تو این 4، 5 سال بهم یاد داده که ژاپن و آلمان یه چیز دیگس بعلاوه موهاوی تو جاده تازه صد ی 15 میخوره دیگه تو شهرشو نمیگم

جواد

1394/4/20
سلام آقایون این ماشین سقف پاناروما داره یا سانروف داره لطفا جواب بدید . ممنونم.
  • رادمهر

    1394/4/25
    هیچوقت برای یک ماشین با قابلیتهای آفرود سقف پاناروما نمیزارن. دلیلش اینه که تو آفرود ، شاسی و اتاق ماشین تحت پیچش قرار میگیره و این میتونه سقف پاناروما رو خیلی زود به سر و صدا و جرق جرق بندازه. اگه دقت کنین ماشینهای سواری یا نیمه شاسی بلند مثل اسپورتیج یا سانتافه که بیشتر تو شهرند و حتی آفرود هم نمیرن، فقط با افتادن تو همین دست اندازهای معمولی خیابونها سقفشون خیلی زود به صدا میفته. حالا ببین آفرود چیکارش میتونه بکنه!

مرتضی

1394/5/9
دوستان ممنون از اطلاعاتتون
هدف از به اشتراک گذاری اطلاعات اینه که بتوتیم بهتر تصمیم بگیریم. الکی تعصب بخرج ندید به نصبت قیمت این ماشین بهترین گزینه است. حالا دوستان ژاپنی سوارمون سعی دارن حقیقت رو نادیده بگیرن چون پول بیشتری دادن و تو رقابت بازنده بودن. میگن دو نفر هستن که همیشه دوست دارن دیگرانو قانع کنند یکی اونایی که تازه زن گرفتن در برابر دوستای مجردشون و دیگری اونایی که شاسی بلند چینی خریدن!! فک کنم یه گروه دیگه هم داره اضافه میشه ;-)

حسین

1394/5/26
سلام
اگه که می شه فیلم نقد و بررسی کیا موهاو را برای مان درست و پخش کنید.
ما منتظریم

سعید

1394/5/26
دوستان خوبم اولا دلیل گران بودن برندهای معروف مثل تویوتا اعتبار جهانی اونهاست و این اعتبار یک شبه به دست نیومده اما این به معنای این نیست که برندهایی مثل کیا دارای اعتبار نیستند بلکه باید گفت برندهای جدید راه طولانیی پیش رو دارن تا تبدیل به یک برند معتبر بشوند دوما اینکه فقط لندکروز در محصولات تیوتا هست که صرفا خواص افروید اون شاخص تر هست وگرنه بقیه محصولاتش مثل پرادو بیشتر خواص انروید داره بنابراین اگر می خواهیم مقایسه کنیم باید بدونیم که کدوم خاصیت را بایستی مقایسه کنیم ماشین موهاوی بیشتر خواص انروید داره درسته که تجهیزات افروید هم داره ولی هیچ وقت به پای لندکروز نمی رسه بنابراین مقایسه موهاوی با لندکروز در اصل اشتباه هست در مقایسه موهاوی با پرادو باید گفت که امکانات و راحتی و مصرف سوخت و قیمت موهاوی بهتر از پرادو هست اما کیفیت قطعات پرادو بهتر از موهاوی هست خصوصا قطعات اطاق . موهاوی ماشینی هست که خواص افروید اون در مقایسه با دیگر محصولات کشور کره شاخص تره ولی این ماشین به گفته خود نمایندگی بیشتر انروید هست پس اگه قیمت براتون حرف اول رو میزنه و خواص افروید خیلی براتون مهم نیست در خرید موهاوی شک نکنید که به جرات می توان گفت بهترین شاسی بلند کره ای هست به هر لحاظی که مقایسه کنید اما اگر پول بیشتری داشته باشین قطعا پرادو جدید انتخاب بهتری خواهد بود حرف آ خر اینکه شما به هیچ عنوان نمی تونین ماشینی رو پیدا کنید که به هر لحاظ خوب باشه هر ماشینی نقاط ضعف و قوتی داره باید دید کدوم کفه ترازو بیشتر سنگینی می کنه مثلا اگرکسی عاشق شاسی بلند باشه و در عین حال سرعت بالا و راحتی هم براش مهم باشه نباید بره پرادو بخره . من خودم چندین ساله که موهاوی دارم و بسیار هم ازش راضی هستم و به نظر بنده تو این رنج قیمتی بهترین شاسی بلنده بازهم تاکید می کنم تو این رنج قیمتی ... موفق باشید
  • محسن

    1395/8/3
    متاسفانه پرادو اتاق بسيار ضعيفي داره من به عنوان كارشناس تصادفات ،چند مورد واژگوني را بررسي نمودم كه آخرين مورد يك پرادو چهار درب در محور نطنز بود كه متاسفانه همه 3 سرنشين فوت نموده بودند و اين در حاليست كه در موارد مشابه بسياري ديگر از خودروهاي هم رده آسيبي به مراتب كمتر مي بينند

رضا

1394/6/2
دوستان اولا سپر رویی پلاستیکی واسه اینکه اگر به انسان یا حیوان برخورد کرد انعطاف پذیر باشه و کمتر اسیب بزنه دوما شما فقط سرعت وقدرت ماشین هارو ملاک قرار ندید الان لندکروزهایی هستند که برای 20سال پیشن و هنوز همه چیشون پلمپه.این یعنی کیفیت وگرنه بالا بردن شتاب و قدرت رو که میشه با افزایش سوخت انجام داد و این کارو حتی تعمیر کارهای معمولیم بلدن.مهم اینکه همه چیز ماشین به هم بیاد تا کیفیت و اصطحلاکش کاهش پیدا کنه

اميد

1394/10/6
سلام با ١٥٠ ميليون آيا موهاوي بهترين گزينس؟ ميترسم لش شه بعد يه مدت
  • سپهر

    1394/10/18
    من ی 5سالی میشه ک همهجوره ازش کار کشیدم ولی بش رسیدم اگه بش نرسی کار دستت میده ولی اگه یکی تروتمیزشو گیر اوردی شک نکن
  • arash

    1395/5/6
    امکان نداره یعنی حتی یک در صد

احمدرضا

1394/10/23
حرفات خیلی جالب بود میگی چون طراحی موهاوی برای سهامداران کیا تو امریکا هس پس ماشین خوبیه!!!عموی من یه دونه موهاوی داشت کیفیت اجزای داخلیش خیلی پایین بود در ضمن مصرف وحشتناکی داره اگه بخوایم مثل تو فکر کنیم الان تیبا رو اونجوری که سایپا گفته طراحی یه شرکت ایتالیایی پس تیبا ماشین خوبیه !!!
  • رضا

    1395/2/19
    دوستان من هم ماشين suv ژاپني داشتم و هم كره اي ، كيفيت و مشخصات موهاوي با توجه به قيمتش عا ليه .ضمنا من با سقف مجاز حركتي در جاده و فول ظرفيت بنزين مصرفي معادل 9.9 در 100 كيلومتر از موهاوي 8 سيلندر بجا گذاشتم.

Yaass

1394/10/24
سلام'من تعریف این ماشین رو از هرکی داشته شندیم فقط از مصرف بالای این ماشین یکم ناراحت بودن دوس دارم یکیش و بخرم فکر میکنم از لحاظ قیمت و امکانات از لندکروز بهتره باشه ولی برای آفرود حرفه ای لندکروز بهتره البته با کمی تغییرات

عرفان

1394/10/26
دوستان لطفا راهنمایی کنید موهاوی وی هشت 4600 مدل 2011 بگیرم یا پرادو وی شش 4000 مدل 2007 ممنون
  • جمشید

    1394/11/13
    عرفان جان موهاوی 8 با قدرت بالا و دیمانسیون بالا پیشنهاد بهتریه ضمنا چند مدل بالاتر هم میخری با کلی آپشن . من دارم و خیلی هم راضیم و قبل از این پرادو 2005 البته 2/7 داشتم اما از نرمی این خیلی راضیم .
  • امیرحسین

    1395/5/15
    موهاوی آخرت ماشین قدرت شم عالللللییییییی

MYMOHAVI 4.6

1394/11/13
باسلام به همه عزیزان
پیمان هستم
از اول بگم که بنظرخودمن بیوک8سیلندراتومات-کیاموهاوی4.6-رنومگان2000مونتاژتُرک-رِنج رووِر-فولکس واگن تواِرِگ ونهایتاًسوراتوموبیلهای دوعالم جناب پورش کاین ازافتخارات نسل بشر وجزءبیادماندنی ترین هان
من ازبچگی عشق ماشین وسرعت وترکیبی از رانندگی باحال،مطمئن ومنطقی بودم وهستم.علاوه برفاکتورهای انسانی(مهارت،ضریب هوشی،قدرت تصمیمگیری سریع وصحیح...)ساختاروهندلینگ خودرونیز به همون میزان مهمه تا یه ماشین سواریِِ[همه جوره میزون]داشته باشیم وآمارمیگه ماشینای ساخت ینگه دنیا عموماًبهترین گزینه هستن.اما هرازگاهی یه ماشین آسیایی یااروپایی هم موفق به کسب رتبه های ممتازمیشه.برای خود من به شخصه پشت آمپرماشین خیلی زودجذابیتشوازدست میداد،طوری که هر6ماه ویانهایت یکسال ماشینموعوض میکردم،اماچندتاماشین هستن که خداییش یه ماشینباز واقعی ومنطقی براحتی نمیتونه دل ازشون بکَنه وبِرِه سراغماشین دیگه. واسه من هندلینگ وشتاب اولیه وایمنی وحفظ تعادل وراحتی وامکانات وظاهرخودروخیلی مهمه.اماپورش کاین- کیاموهاوی 4.6 ورنومگان 2000مونتاژتُرک وفولکس واگن تواِرِگ ماشینای راضی کننده وباتوجه به قیمت وکیفیت و...مایه مباهات افتخارات سازندگان اتوموبیل هستن.
  • علیسان

    1395/7/21
    با توجه به 8 سیلندر بودنش مصرف معمولی است ماشین های دیگر 8 سیلندر بیشتر مصرف سوخت می کنند

MYMOHAVI 4.6

1394/11/13
باسلام مجدد به بروبچه های عشق ماشین
ازاول بذاریدبگم بنظرشخصی خودم بیوک8سیلندراتومات،مگان2000مونتاژتُرک مدل2006،کیاموهاوی4.6،فولکس واگن تواِرِگ ونهایتا سرور اتوموبیلهای دوعالم،پورش کاین؛ازافتخارات نسل بشر وجزء یادمادنی ترین چیزها درآینده خواهندبود.
امادرموردموهاوی وی8:اگه ازلاستیک مارک خوب ونرم مثه مکسس،مارشال وکومهوو کونتینانتال و...باسایزR18×285×60یا65بهمراه بادنیتروژن وفشاربادمیزون استفاده ازاکتان بوسترwaynn'sنوعSUPREMIUMساخت بلژیک استفاده کنیدوروغن موتور تمام صناعی full syntheticمثه توتال9000باگرانرَوی5w30یاelf 5w30یاshell 5w30
فیلترهوای موتروتصفیه روغن روازنوع genuineاصلی بگیرید
هنگام رانندگی از اضافه گازدادن وکاهش یا افزایش ناگهانی سرعت بپرهیزیدودرمسافتهای طولانی تاحدامکان از کروزکنترل استفاده کنید

samad

1395/1/9
بهتره که بهش بگیم بورگو .موتور فوق العاده هشت سیلندر میتسوبیشی روشه و طراحی خارجی وبدنه توسط طراحان آمریکایی انجام شده.از نکات مثبت اینه که نفوذ صدا به داخل با جرات میشه گفت وجود نداره .حتی با سرعت زیاد هم تقریبا قابل احساس نیست
  • Arash

    1396/5/10
    نه موتور میتسوبیشی روش نیس:(

احمد

1395/1/14
ماشین زشت ولی خاصیه
این یه قانونه تو ماشینای کره ای که هرچه زییاتر سوسول تر وهرچه زشت تر قویتروخشن تر
البته تواکثر موارد که من دیدم اینطوری بوده

پویان

1395/3/1
خوش به حالت چه پولی داری اقا امیر رضا...میشه بگی کارت چیه ..منم میخوام پول دار شم
  • علیرضا جهانبانی.

    1395/3/22
    دوستان ما که پول نداریم خدا راشکر به شما پول داده بخرید یادی هم از ما بکنید.خدا کنه تنتون سالم وزندگی به کامتون باشه
  • علیرضا جهانبانی.

    1395/3/22
    دوستان ما که پول نداریم خدا راشکر به شما پول داده بخرید یادی هم از ما بکنید.خدا کنه تنتون سالم وزندگی به کامتون باشه

Iman

1395/4/22
درود موهاوي بازا يه سوال با اين موتور هشت سيلندرم هم نتونست وراكروزو بزنه كه خخخخخخخخ
  • گرشاسب

    1395/4/31
    یکسره فقط تو کار بزن بزنی ها
  • Arash

    1396/5/10
    داش ایمان بنظر من برو تحقیقتو بیشتر کن اولا این ماشین تو یکی از کلیپ ها که دیدم هم فورد موستانگ و هم بنز c200 رو زد دوما اگه هم نزده باشه به وزنش نگاه کن۲۳۰۰ کیلو گرمه چه انتظاری داری ولی من مطمنم که اشتباه میکنی چون وراکروزو میخوره این ماشین جاده رو گاز میزنه میره:(
  • اميد

    1396/6/17
    تو وراكروز شو بيار من باموهاوى بزنم سر شرط ماشين ها،فقط حرف ميزنى پاى عملش هم بمونى

arash

1395/5/6
با تشکر از خودرو بانک لطفا تست تجهیزات موهاوی v8رو هم بزارید

arash

1395/5/12
خودرو بانک اگر لطف کنید تست و بررسی موهاوی رو بگذارید متشکرم

امیرحسین

1395/5/15
موهاوی هشت سیلندر آخرماشین هیچ ماشین به موهاوی نمیرسه با۱۲۰تاآبشن ازهمه ماشینای شاسیه بلندبهتر قدرت شم بیشترکمک موهاوی به صورت خودکار بهتر تا کمک سنگین توی گل
  • atv 250 yamaha

    1395/10/11
    کیا موهاوی یکی از بهترین ماشین های ایرانه کسایی که قصد خرسد دارن شک نکن قیمت عالی مصرف 112 دقیق البته تو جاده کمتره شمال زمانی داری 160 تا میری با این ماشین دور موتور رو 2000 هس یعنی قدرت

حمید باقری

1396/1/27
سلام لطفا تست و بررسی کیا موهاوی رو هم بگذارید ممنون

bardia

1396/2/1
سلام به موهاوی سوار ها و موهاوی باز ها خواستم یه جواب به اونایی که میگن کیفیت قطعات داخل موهاوی بدرد نمیخوره بدم داداش من هر ماشینی باشه حتی لندکروز و یا هر ماشینی با بهترین کیفیت قطعات داخل خودرو در جهان اگه از ماشین بد استفاده کنی سریعا ماشین قطعاتش پوسته پوسته میشه بستگی به اونی داره که ماشینو استفاده میکنه اگر خوب استفاده کنی از ماشین و مدام بهش اسپری بزنی به داشبورد و داخل خودرو حتی اگر 100 سالم استفاده کنی ماشینت آخ نمیگه و مثل روز اولش میمونه
وحالا اون هایی که میگن موهاوی بیرونش زشته و یا از مد اوفتاده باید زکر کنم که طراحی موهاوی مال سال 2008 هشت بوده و توی اون سال کمتر ماشینی بوده که این طراحیو داشته باشه بعدشم شما دارید موهاوی رو با لندکروز فیس لیفت که سال 2013 فیس4 لیفتش کردن مقایسه میکنی یادتون باشه هیچ موقع یه طراحی آمریکایی هر چقدر هم بگذره نه قدیمی میشه و نه از مد و از چشم نمیوفته یا به قول شما خزنمیشه
اونایی که میگید موهاوی زشته مطمعا باشید هیچی از طراحی آمریکایی نمیدونن

bardia

1396/2/17
بعدش برادر یا خواهری که میگی موهاوی زشته و از مد افتاده یا به قولی زود از مد افتاده یا خیلی وقته از مد افتاده تاحالا فکر کردی که چرا کیا این ماشینو سال 2008 طراحی کرده بعدش طراحی بعدیش سال 2015 بوده در صورتی که تویوتا هر 2 سال یکبار ماشینو تغییر میده یا به قولی فیس لیفتش میکنه؟ چون تویوتا میدونه هیچ موقع طراحی تویوتا مثل طراحی آمریکایی ها موندگار نیست تویوتا میدونه که اگه ماشینش بیش تر از 2 یا 3 سال از طراحیش بگذره دیگه کسی حتی ماشینشو واسه مسخره کردنم نگاه نمیکنن ولی کیا نه چون اکثر طراحیاش رو فورد که سال 2007 خریده کیارو انجام میده شاید خیلیا بگن کیا که مال فورد نیست ولی چرا هست سال 2007 ورشکست شد بعدش فورد خریدش حالا به هر صورت باشه سهام خریده باشن یا کل کارخونه رو مهم اینه که طراحیشو اونا انجام میدن موهاوی یکبار سال 2008 طراحی و ساخته شد تا سال 2015 یعنی چند سال؟ هفت سال اگه لندکروز فقط یه مدلش 7سال از طراحیش بگذره دیگه کسی حتی حاضر نیست روش برینه حتی پرنده ها و آخرین طراحی کیا موهاوی سال 2016 انجام شد که اونم کیا تلوراید بود و پیش نمایشی ازش بود و معلوم نیست که قراره چند سال دیگه 4 سال یا 5سال دیگه بسازنش و اگه بعد کنی تویوتا شاید 10 یا 15 سال دیگه بتونه یه ماشین با این طراحی داخلی و این همه تجهیزات و طراحی روز دنیا بیاره موهاوی شاید همین مدل های 2008 ده سال دیگه اونم از مد نمیوفته چون خیلی کمه تو خیابون 10 سال دیگه شاید حکم ماکسیمای الان یا همین شورولت کامارو های قدیمی رو داشته باشه که اونم باز آدم وقتی از کنارش رد میشن دلش نمیاد نگاش نکنه
  • ابوالفضل

    1397/3/20
    فورد کیا رو خرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    رو تویوتا کسی نمیرینه؟؟؟؟؟؟؟
    اولا هیوندا کیا رو خرید ثانیا تویوتا هرچی باشه با کیفیت تره

elya

1396/2/17
تورو قرآن برید بزنید گزارش جی دی پاور ببینید چی میاره جی دی پاور آخر هر سال خودروهای اون سالو مقایسه میکنه ببینه کدومش باکیفیت تر و بهتره میدونید چی نوشته متنش نوشته کیا با کیفیت تر از پورشه هیوندای بهتر از تویوتا بعدش برید بگید کیا بده الکیم نیست مال آمریکاس

یاشار

1396/4/2
من میخوام یه چیزی بپرسم وقتی موهاوی رو میخریم باید تایر هاشو عوض کنیم چون از کسانی که موهاوی داشتن پرسیدن گفتن تایر هاش خیلی لیز میخوره
  • Arash

    1396/5/10
    نه عزیزم اینطور نیس لاستیک هاش خوبه ولی کسی که بهت گفته لیز میخوره هر دو روز ی بار میره افرود و حدگرفش با این حساب کاملا درسته:)

Amir

1396/4/16
سلام
من موهاوی v8 برنزی متالیک دارم خیلی راضی هستم
من کادنزا داشتم گرنجور داشتم پرادو داشتم سوناتا هم داشتم
اما هیچ کدوم به گرد پای موهاوی نمیرسه
من با موهاوی لندکروز هم گرفتم
  • مهدی

    1397/2/19
    خخخخخ پسر خوب هیچ زمانی ماشین کره ای رو با ابر قدرت سامورایی مثل لندکروز مقایسه نکن. بیا من یه لند کروز ۲۰۰۷ دارم ۸سیلندر موهاویت رو میزارم تو لوله اگزوز

Arash

1396/5/10
با سلام من میخوام فقط ی مطلب بگم و یک مقداری وقتتون رو بگیرم . اولا ما از ی ماشین راحتی میخوایم که بورگو یا موهاوی داره بعد ی ماشین لوکس بزرگ و جادار و با امکانات کار امد میخواییم که موهاوی داره برای مثال نتظین ارتفاع ماشین و تنظیم پدال برقی سوما ی ماشین میخواییم که پرقدرت و پرشتاب باشه که تو سبقت ها استرس نداشته باشیم که موهاوی هست چهارما ی ماشین میخواییم مصرف سوختش کم باشه که من خدمت بعضی از دوستان بگم که میگم مصرفش بالاس برادر من شما به وزنش و حجم موتور نگاه کن هر چیز دیگه ای بود الان ترکیبی صدی ۱۵ میسوزوند ولی این ۱۰ و ۱۱ میسوزونه که نسبت به رقیباش بهتره و پنج اینکه ی ماشین میخوای که قابلیت افرود داشته باشه که داره و من اینجا تعصبی برخورد نمیکنم چون تو کوهستان پاجرو و لتدکردز بهتر از موهاوی هستن و ششم ی ماشین میخوای که قیمتش هم مناسب باشه خب چرا میگید موهاوی بده اخه الان سورنتو کدوم یکی از اینایی که گفتمو داشت سورنتو قابلیت افرود داره بابا خودتوت رو گول نزنید انقدر تعصبی برخورد نکنید لطفا اره قبول موهاوی بدی هایی هم داره مثلا ظاهر عادی و سادش که اون بستگی به سلیقه داره و یکی دیگه نهایت سرعتش دبگه ۲۲۰ هستش و محض اطلاع موهاوی دوستات اقایون من دیوونه موهاوی ام اما پورشه کاین خیلی بهتر و سرتر هست دیگه قبول کنید خودم هم قبول دارم پس نگید موهاوی پورشه رو میکیره مرسی که توجه کردید در کل موهاوی گزینه خوبی هست موفق باشید

امیرحسین

1396/5/16
سلام به دوستان.
من بعضی جاها شنیدم شتاب موهاوی 8 سیلندر رو 7 ثانیس درسته عایاااا :-) چون اینجا زده 8 ثانیه
  • مهران

    1396/5/29
    بله. درسته. یه کوچولو از 7 ثانیه بیشتر. ولی به 7.5 نمیرسه. البته اگر ماشینت سرحال باشه. الان سال 2017 هستیم. اینو در نظر داشته باشید. ولی همین کارکردش بغل یه لندکروز ، پرادوی اتاق جدید و پاجرو، چنان راه میفته که اختلافش با بقیه رو تا نبینید باورتون نمیشه. باورتون نمیشه. واقعا باید دید. من نمیدونم گیربکس این ماشین چیه، ولی از یکی تو نمایندگی کیا پرسیدم گفت از بهترین گیربکسهای روی شاسی بلنداست. و میگفت (در مدل V8) روغن گیربکسش مادام العمره و نیاز به تعویض نداره!!!... حتی زیر کاپوت گیج روغن گیربکس نداره. کمپلت بستس.

ارین

1396/5/31
ببخشید یه سوال داشتم به نظر شما موهاوی بهتره یا وراکروز . یا اگه پول داشته باشم موهاوی دست دوم بهتره یا سوناتا کم کارکرد?
  • Arash

    1396/6/30
    شما هنوز نمیدونی چی میخوای اگه شاسی میخوای زیر ۳۰۰ میلیون فقط موهاوی تونستی ی ۲۰۱۲ یا ۲۰۱۱ تر تمیزش رو پیدا کن و بگیر بعدش اصلا وراکروز رو نباید با ی ماشین دو دف مقایسه کرد ولی اگه سواری میخوای بحثش جداس و زیر ۳۰۰ تومن میتونی بری سراغ سنتنیال یا جنسیس یا بری به سمت کارخانه های بنز و بی ام و یا لکسوس اگه سواری بخوای ولی شاسی فقط موهاوی زیر ۳۰۰ تومن بدون تعصب میگم

Iman

1396/6/18
موهاوي و رقيبش وراكروز
من خودمو بعنوان كسي كه از ماشين سر درمياره و اكثر ماشينارو تست كرده معرفي ميكنم
كلا كيا كه بازارش مرده(اين نشانه بي كيفيتي و برده روي كاغد بودنه)
حالا موهاوي كه جعبه دستمال كاغذي هست
و تنها كسايي كه دارنش ازش دفاع ميكنن
من با رقيب اصليش مقايسه كنم:(وراكروز)
طراحي كم مياره
كيفيت كه نداره كلا
شتابشم با موتور هشت برابر هست با موتورشيش وراكروز
فنربنديش نه آفروده نه شهري يه چيز بيخود
و در آخر اگر كسي ميخاد ماشين شاسي بخره و حالا حالا بدون مشكل سوارشه اول تويوتا و بعد هيوندا

  • محمد

    1396/6/22
    مطمئنا طراحی خودرو کاملا سلیقه ای هست، اما درسته که طراحی موهاوی کاملا ساده است ولی طراحی پخته ای هست و وراکروز کاملا طراحی ناقصی داره و قوسهای بدون هدف خواسته رنگ و لعاب بهش بده . . . که این روش طراحی تو محصولات قبل از سال 2013 هیوندای کاملا مشهوده
    اما از لحاظ فنی دو کمپانی کیا و هیوندای با هم همکاری تنگاتنگی دارند و محصولات با پلت فرم یکسانی رو وارد بازار می کنند، مثل سوناتا و امپتیما که پلت فرم مشترک دارند یا IX35 و اسپورتیج و ... پس اینکه موهاوی 8 سیلندر مثل وراکروز 6 سلیندره کاملا اشتباهه هم روی کاغذ و هم تو میدون مطمئن باشید.
    موهاوی قابلیت آفرود خوبی داره و اصلا تو این زمینه دست و پا بسته نیست این تجربه شخصی منه، حتی لندکروز به دلیل وزن زیاد بعضی جاها جامیمونه و موهاوی چابکیه خوبی داره در حالت کارخانه و اگر کمی به تجهیزات آفرود مجهز بشه کاملا سربلندتون میکنه...
    موفق باشید...
  • Arash

    1396/6/30
    خخخخخخخ بابا بیخیال طراحی اولا سلیقس دوما کیفیت قطعات داخلش عالیه من الان ی پژو ۴۰۵ دارم ۲۵۰۰۰۰ تا کارکرد اخ نگفته چرا چون ازش درست استفاده کردم بعدش شتابشون یکی هست وای خدا داداش شما پشت موهاوی نشستی اصلا شرط میبندم فنر های جلوش فقط ی مقدار خشکن اره از لحاظ نرمی وراکروز بهتره داداش شما ها گیر دادید به برند تویوتا!!!!!بابا بیخیال قیمت های ماشین های تویوتا تو ایران نجومیه اصلا ارزش نداره و بعد هیوندا خخخخ داداش ی سوال ازت میپرسم جواب بده کارخانه کیا با اصالت تره یا هیوندا برو برگرد بعد بیا بهم بگو
  • رضا

    1397/2/21
    کلا آدرس ساغیتم تهش ذکر می کردی خوب بود صاحب وارکروز!!
    کیا بی کیفیته؟ پس ایران خودرو که هر سال تو آمریکا بعد از تویوتا پرچمدار خودروهای آسیایی هست کلا هیوندایی حرفی برای گفتن در مقابل کیا نداره از استینگر گرفته تا موهاوی و اپتما و کادنزا سورنتو همه جوره در مجلات و نظر مردم در آمریکا بالاتر ار هیوندایی هستن چون من مثل شما نیستم اینم بگم جز جنسیس و سنتنیال در بقیه موارد هیوندایی در مقابل کیا یک دستمال کاغذی محصوب میشه.
  • محسن

    1397/5/3
    خيلي جالبه همه ادعاشون خيلي زياده ولي هنوز نمي دونند شركت كيا يكي از زير مجموعه هاي شركت هيوندا است.
    معلوم نيست براي چي از شركتهايي كه وابسته هستند اينطوري حمايت مي كنند،خود اين شركتها اينقدر با هم رقابت ندارند كه تو ايران طرفدارهاشون با هم درگير هستند

Nima

1396/6/24
هیچی به پرادو نمیرسه ولی قدرت موهاوی خوبه

ali

1396/6/27
سلام خسه نباشین من ی موهاوی ۲۰۱۰ v8 گرفتم ولی تو کوچیک ترین دست انداز نشوم میده جلو بندی نوشم دادم مشکلی نداره میدونید از چی میتونه باشه
  • پیمان

    1396/11/12
    سلام علی جون
    شما اینکارا رو بکن حل میشه
    1.لاستیک سومیتومو یا مکسس یا کومهو سایز 285/60/18 بنداز
    2.رینگ هاتو چک کن تاب نداشته باشه
    3.باد نیتروژن بزن همیشه
    4.باد لاستیک جلو 2تا کمتر از عقب باشه
    5.فرمون میزون باشه وتنظیم ارتفاع سالم باشه
    6.قبل رسیدن به سرعت گیرو دست انداز آروم پاتو بذار رو ترمز نمه نمه فشارپاتو زیاد کن تا وایسه و یه دفعه نکوب رو پدال چون 4تا سیستم ترمز داره که ناگهانی بزنی ترمز اونا وقت فعال شدن ندارن
    7.چک کن ESPهمیشه روشن باشه
    8.هرز گاز نده وترمز بیخودی نزن
    9.لنته رو چک کن هم جلو وعقب وترمز دستی سالم باشه
    ضمنا لنت هیوندای سانتافه یا توسان اصلی بنداز ولنت کیا رو ننداز نه ترمزگیریش خوبه و نه دوامش
    10.بالانس چرخهاتو بده دس اوستا کار وارد نه این بالانس کامپیوتریهای قرطی
    خوشحال میشم تو همین صفحه نتیجشو بهم خبربدی
    موفق باشی

داش اسی.کدخدایی

1396/11/5
سلام. وقت همگی خوش. عزیزان بنده اتومبیل های وارداتی از تویوتا کمری جی ال ۲۰۰۸/وراکروز ۲۰۱۰/ماکسیما ۸۹/آزرا ۲۰۱۰/جنسیس کوپه ۲۰۱۰ و در حال حاضر آزرا گرنجور ۲۰۱۳ کم آپشن دارم.امروز یکی از دوستان موهاوی ۲۰۱۰ مسی رنگ با کارکرد ۱۷۷۰۰۰ هزار تا داشت. پیشنهاد داد که بخرم. موهاوی ۸ سیلندر یک درب تصادف از پایین داره. بدون رنگ ولی ناقص در آوردن.آیا ۱۵۰ میلیون قیمت مناسبیه که بخرم یا نه؟ از مدیران محترم سایت و عزیزانی که وارد هستن تقاضای راهنمایی دارم.. ممنون میشم..

....

1396/12/4
خسته نباشید عزیزان
دوستان برای کسی که ماشین قبلیش پژو پارس و رانا بوده ...
آیا این تکون های موهاوی رو دست انداز ها خیلی زجر آوره؟؟؟؟

محمد

1397/1/28
کسی که این ماشینو داشته می فهمه چی می گم. موهاوی یه دوست خوب قدرتمند و کم خرجه که بعد از یه مدت عاشقش می شین و نمی تونید ازش دل بکنید

مهدی

1397/2/19
اون عزیزایی که سنگ موهاوی رو به سینه میزنید
آقا من قبول دارم موهاوی یه ماشین پرقدرت و تو هم ردیف هاش مثل وراکروز وبقیه شاسی های کره ای واقعا چند قدم جلو تره......
اما هیچ وقت سعی نکنید اون رو با لندکروز یا لکسوس ۵۷۰مقایسه کنید باید ببینیم خواسته ما از این ماشین چیه مسلمه که موهاوی هیچ زمان به گَرد پای لندکروز سامورایی نمیرسه اینو همیشه یادمون باشه.
  • محسن

    1397/5/3
    چشم
  • علیرضا

    1397/9/3
    سلام
    دوست عزیز شما چطور یک ماشین با قیمت 400 تا 500 میلیون را میگی خوب نیست چون ماشین یک و نیم میلیاردی و دو میلیاردی خیلی بهتره . خوب این که مسلمه و نیازی به اظهار نظر شما نداره
    ماشین را با رنج هم قیمتش مقایسه کن که جای فکر کردن داشته باشه

علی

1397/3/6
سلام
من می خواهم
موهاوی وی هشت
2012 یا 2011 تمیز
بخرم ایا خوب هست
اونا که دارن رازی هستن
ممنون می شم که راهنمایید کنید
با تشکر
  • احمد قاسمی

    1397/3/20
    موهاوی یک چیزی بهتر از خوب هست. برای سفر مخصوصا سفرهای طولانی عالیه. برای شهر بسیار نرم و مانور آن راحت است. قدرت و شتاب آن محشره و مثل هواپیمایی که روی باند میخواد بلند شه سریع شما رو میچسبونه به صندلی. صدای موتور در عین نرمی عالیه. طراحی مینیمال و خشنی داره که قدرتش رو در عین ظرافتش نشون میده. من هفت ساله دارمش و نزدیک 200 هزارتا رفتم باهاش یکبار احتیاج به تعمیر پیدا نکردم. کسی که ماشین رو با پنج سال گارانتی با کیلومتر نامحدود میفروشه یعنی ازش مطمئنه.
    قیمت صفرش رو در سایت yallamotor چک کنید که حداقلش 108 هزار درهم یعنی 1.2 میلیارد تومن است و حداکثرش 137 هزار درهم است ولی قیمتش تو ایران نسبت به کاراییش الان مفت است.
    هیچ شاسی بلندی رو نمیشه با موهاوی مقایسه کرد چون با این قیمت مناسب یک کیفیت نزدیک عالی رو بدست میارید.بالای 180 هم که بری صداش و نرمیش فرقی با سرعت 80 نداره.

    خلاصه بگم که امکانات کم نظیری که با این قیمت بهتون میده رو نمیتونین جایی پیداش کنید. ایکاش واردات مدل های 2018 تو ایران آزاد شه تا تعداد و تنوع بیشتری از این ماشین رو تو خیابونا ببینیم.

جلیل

1397/11/6
من قبلن پرادو شش سیلندر داشتم موهاوی شش سیلندر داشتم الان موهاوی هشت سیلندر دارم خیلی ازش راضی هستم و مصرف بنزینش هم از پرادو کمتره و سرعت و راه رفتنش هم محشره اصلا پرادو به گرد پاش هم نمیرسه اما باید اینو قبول کنیم جنس تویوتا خیلی کم سرو صداتره ولی خیلی اپشنش نسبت به موهاوی کمتره و قیمتش هم دو برابره الان موهاوی هشت خوب مدل ۲۰۱۰حدود سیصد و هشتاد میلیونه ولی پرادو ۲۰۰۸ شیشصد میلیونه

ford

1398/5/10
من شخصا کارم ماشینای دو دف امریکایی ژاپنی هست ولی موهاوی هم که تجربشو داشتم واقعا عالیه v8 بود ولی یه عده نمیونم چرا میگن خوب نیست لدکروز fzj80 که میگن افرود عالی داره داشتم ولی تو افرود نیسات پاترول از همون 1940 تا مدل 2019 پاترول سر از لند کروزبود تو افرود حتی از خیلی امریکایی ها بهتر عمل میکنه ولی حرف من اینه که شما میگی لندکروز لندکروز انگار یه دونه هت و فقط شما داری دوستان این خیلی از سورنتو سر تره اشتباه نگیرید از نظر بدنه شاسی دف موتور واقعا محکمه سونتور شهریه اما موهاوی توانای افرود خوبی هم داره