موضوعات داغ

وقتی نیسان سنترا و لیف را با هم مخلوط می کند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروی هاچ بک نیسان لیف پر فروش ترین و موفق ترین خودروی برقی موجود در بازار است. نیسان همچنین برنامه دارد تا به زودی مدل شاسی بلندی را بر اساس لیف معرفی کند که این خودرو نیز به احتمال زیاد اولین شاسی بلند برقی تولید انبوه بازار خواهد بود. اما نیسان برنامه‌ی گسترده تری را برای توسعه ی محصولات الکتریکی خود دارد و به همین جهت به زودی اولین خودروی سدان برقی خود را نیز روانه بازار خواهد کرد. این خودرو که در نمایشگاه خودروی پکن معرفی شده است فعلا قرار است فقط در بازار کشور چین به فروش برسد. بازار خودروهای برقی در چین هر روز در حال رشد است و این در حالی است که فروش این خودروها در بازار امریکا کاهش پیدا کرده است و به همین دلیل ممکن است که نیسان این محصول را در بازار آمریکا عرضه نکند.

نیسان Sylphy Zero Emissions

نیسان Sylphy Zero Emissions

نیسان این خودرو را Sylphy Zero Emissions نام گذاری کرده است و اولین خودروی تولید انبوه برقی در کشور چین خواهد بود. Sylphy Zero Emissions همچنین اولین خودرو از 20 خودروی الکتریکی است که نیسان تا 5 سال آینده قصد دارد آنها را به مدل های خود اضافه کند. این خودرو برای این که بتواند قوانین کشور چین را در بخش خودروهای برقی پاس کند باید با هر بار شارژ حداقل 340 کیلومتر را طی کند.
از نظر ظاهری نیز طراحی Sylphy Zero Emissions بسیار شبیه به نیسان سنترا است اما در زیر پوسته ی آن از بخش های فنی مشترک با نیسان لیف استفاده شده است.

نیسان Sylphy Zero Emissions

نیسان Sylphy Zero Emissions

نیسان باتری های این مدل را در زیر صندلی ها جای داده است و همین کار سبب شده تا فضای داخلی آن بسیار جادار باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی این مدل منتشر نشده است اما از آنجایی که بخش فنی این مدل و پلتفرم آن با نیسان لیف یکسان است باید موتوری برقی با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر روی آن نصب شده باشد. بارتی این خودرو نیز در صورتی که با باتری 40 کیلووات ساعتی نیسان لیف یکی باشد می تواند شعاع حرکتی 243 کیلومتر را برای این خودرو فراهم کند اما ممکن است نیسان باتری بزرگتر 60 کیلووات ساعتی را نیز برای این مدل معرفی کند که با هر بار شاٰرژ می تواند برد 362 کیلومتر را برای Sylphy Zero Emissions به ارمغان بیاورد.

نیسان Sylphy Zero Emissions

نیسان Sylphy Zero Emissions

نیسان Sylphy Zero Emissions از اواخر سال جاری وارد بازار چین خواهد شد اما برنامه ای برای عرضه آن در بازار ایالات متحده وجود ندارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد