موضوعات داغ

بازسازی پورشه کاین تصادف کرده توسط مکانیک معروف روسی

عکس مطلب اول
آرتور توسیک، مکانیک معروف روسی که تاکنون احیا کننده ماشین‌های زیادی بوده است، با انتشار فیلم‌های خود در یوتیوب توانسته شهرت جهانی بدست آورد و به محض انتشار یک ویدیو جدید از این مکانیک روسی در کانال یوتیوب، رسانه‌های مختلف فعال در صنعت خودروسازی فیلم‌های آن را پوشش داده و در لیست خبرهای اصلی خود کار می‌کنند. به همین منظور گروه خودروبانک نیز فیلم‌های این مکانیک روسی را منتشر می‌کند که تماشای آن می‌تواند به افزایش دانش شما و آشنایی بیشتر با روند بازسازی یک اتومبیل کمک کند.
پیرو همین موضوع، تاکنون فیلم‌های متعددی از بازسازی حماسی "آرتور توسیک" در خودروبانک منتشر کرده‌ایم که نمونه آن می‌تواند بازسازی بی.ام.و X3، لکسوس RX، بی ام و X5، بی ام و سری 7 و دیگر خودروهای موجود در بازار روسیه باشد، اما در یکی از ویدیوهای این مکانیک روسی، یک دستگاه خودروی "پورشه کاین" را شاهد خواهیم بود که قسمت عقب آن آسیب دیده و "آرتور توسیک" سعی می‌کند تا بار دیگر قسمت‌های آسیب دیده اتومبیل را احیا کند که در ادامه می‌توانید روند بازسازی آن را در قالب ویدیو تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/17
جالب بود ولی همین کارا رو تو ایران هم انجام میدن حتی تصادفیای بدتر از اینو یجوری درست میکنن که ده تا کارشناس هم متوجه تصادف و رنگ ماشین نمیشه...قشر گمنام و مستضعف صافکار و نقاش که تو دنیا هم کسی نمیدونه تو ایران یه همچین اعجوبه هایی وجود داره