موضوعات داغ

طراحی کابین سری 8 جدید لو رفت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در ماه‌های اخیر، تصاویری از خودروی جدید سری 8 در رسانه‌ها منتشر شد که این خودروی لوکس و اسپرت باواریایی را با پوشش کامل استتار، حین انجام آزمایشات جاده‌ای خود نشان می‌داد و چند هفته بعد از داخل خود شرکت BMW، تنها 2 تصویر جاسوسی منتشر شده است که چهره سری 8 نهایی را در قسمت جلو و عقب بدون پوشش استتار نشان می‌دهد که جزییات آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم، اما حالا بعد از گذشت تقریبا 4 ماه، تصاویری جدید از خودروی "بی ام و سری 8 کوپه" منتشر شده است، اما اینبار از داخل کابین اتومبیل که جزییات بیشتر آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد.
همانطور که در تصاویر می‌بینید، کمپانی خودروسازی "بی ام و" یک طراحی بسیار جذاب و پیشرفته را برای کابین "سری 8" آماده کرده است که ویژگی‌های برجسته آن می‌تواند شامل یک صفحه نمایشگر 10.2 اینچی لمسی و همچنین طراحی متفاوت کنسول مرکزی باشد که یک طراحی خوب و منظم دارد، اما در عوض کنسول وسط اتومبیل کاملا شلوغ طراحی شده و می‌توان شاهد کلیدهای بسیار زیادی بود که در اطراف اهرم دنده قرار گرفته است. هرچند می‌توانید باتوجه به تصویر زیر، جزییات بیشتر طراحی آن را بهتر مشاهده کنید.

تصویر لو رفته از داخل کابین سری 8

تصویر لو رفته از داخل کابین سری 8


در ادامه بد نیست بدانید که باتوجه به انتشار تصاویر جاسوسی این خودرو در ماه های گذشته، شاهد نصب کد 850i بر روی درب صندوق اتومبیل بود که در این صورت، می‌توان یک پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر را پیش بینی کرد که با سود جستن از توربوشارژرهای دوقلو، می‌تواند 445 اسب بخار قدرت و نزدیک به 650 نیوتن متر گشتاور تولید کند، هرچند این پیشرانه به طور مشترک بر روی 750i هم استفاده شده است. علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که نسخه M8 این خودرو با قدرت 600 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتن متری در بازارهای جهانی عرض اندام کند.
در پایان باتوجه به انتشار تصاویر این خودرو در فضای مجازی، پیش بینی می‌شود که مراحل طراحی و توسعه اتومبیل به پایان رسیده و شرکت خودروسازی بی.ام.و تولید آن را در سال جاری و در مدل‌های کوپه و کروکی آغاز کند که پس از رونمایی رسمی این محصول توسط BMW، می‌توان به اطلاعات تکمیلی این خودرو دسترسی پیدا کرد که پیش بینی می شود در تاریخ 8 ژوئن سال جاری باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/20
خیلی سادست من خودم انتظاری بیشتر از این داشتم
داشبورد فقط لکسوس LC500