موضوعات داغ

آیا کیفیت تولید محصولات رنو در ایران همانند دیگر کشورها است؟

عکس مطلب اول
دامینیک لعل معاونت ارشد کیفیت رنو پارس در ایران، که حدود ۲ سال است در رنو پارس مشغول است، از حضور طولانی رنو در ایران گفت و از رشد فروش محصولات و البته کیفیت رنو در این سال‌ها گفت.
لعل از رشد کیفیت محصولات رنو از سال ۲۰۱۴ در ایران گفت و این در حالی است که تولید محصولات رنو کماکان در حال افزایش است.
رنو پارس در این چند سال به اصول افزایش کیفیت و انتقال تکنولوژی نیز پایبند بوده و حدود ۵۰ نفر در واحد کیفیت رنو پارس حضور دارد تا مطمئن باشند محصولات رنو با کیفیت مناسب به دست مشتریان برسند و این دانش داخلی‌سازی شود. بعضی از این افراد به صورت مستقیم با واحد کیفیت رنو در ارتباط هستند تا مرتبط شرایط کیفیت را با رنو بررسی کنند.
رنو پارس در سال‌های گذشته ۶۰۰ نفر روز در سایت‌های تولید قطعات زمان گذاشتند تا کیفیت قطعات را حفظ کنند. رنو پارس در مسائل کیفی هیچ گونه گذشتی ندارد و حتی به دلیل کیفیت توانایی توقف خط تولید را نیز دارد. لعل در مورد قطعه‌سازان گفت که این شرکت‌ها را از نظر کیفیت رتبه‌سازی کرده‌اند تا انگیزه‌ای برای آن‌ها برای افزایش کیفیت باشد.
آقای مهدی مهرآور قائم مقام کیفیت رنو پارس در ایران نیز در این جلسه حضور داشت و از تاکید حضور رنو در خط تولید محصولات این شرکت در ایران برای بررسی نزدیک کیفیت محصولات این شرکت گفت و نتایج ISQI نیز تاییدی بر افزایش کیفیت این شرکن در طول سال‌های اخیر و رضایت مشتری است.
کیفیت البته تنها به تولید خودرو محدود نمی‌شود و رنوپارس گفت که در شبکه خدمات پس از فروش رنو نیز برنامه‌هایی را برای افزایش کیفیت خدمات انجام داده است.
روش‌های کنترل کیفیت رنو در ایران دقیقا همانند دیگر کشورهایی است که رنو در آن‌ها تولید دارد و کیفیت محصولات تولیدی این شرکت همانند دیگر کشورها است. رنو به صورت جهانی کیفیت تولیدی ایران را با دیگر خطوط تولید در دیگر کشورها بررسی می‌شود.
مهرآور در مورد سوالی که درباره اختلاف کیفیت رنو تندر پارس‌خودرو و ایران‌خودرو گفت که تفاوت کیفیتی بین این دو وجود ندارد و هر دو از نظر کیفیتی در رنج کیفیتی مورد قبول رنو قرار دارند.
لعل در مورد توانایی تولید خودرو در ایران گفت که در حال حاضر رنو با ۶۵ قطعه‌ساز کار می‌کند و در ایران توانایی تولید صد در صد یک خودرو (به جز خودروهای برقی و خودران) به صورت داخلی‌سازی کامل در صورت سرمایه‌گذاری وجود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد